nee, ze is genuanceerd tot op het bot. en dat kan soms pijn doen, maar is toch van een heel ander kaliber dan jouw periodieke opwellingen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
milagro is toch een naar mens? Die mag werkelijk zelf alles zeggen, scheldt er lustig op los en doet denigrerend tegen iedereen van wie de mening haar niet aanstaat maar volgens mij is ze nooit gebad. Ze heeft een soort heiligenstatus.
Nee, ze heeft geen aparte status. En hoezeer jullie elkaars bloed ook kunnen drinken, het moet niet onmogelijk zijn om met elkaar te discussieren zonder persoonlijk te worden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
milagro is toch een naar mens? Die mag werkelijk zelf alles zeggen, scheldt er lustig op los en doet denigrerend tegen iedereen van wie de mening haar niet aanstaat maar volgens mij is ze nooit gebad. Ze heeft een soort heiligenstatus.
Zo verging het de heilige maagd Maria volgens mij ook.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
milagro is toch een naar mens? Die mag werkelijk zelf alles zeggen, scheldt er lustig op los en doet denigrerend tegen iedereen van wie de mening haar niet aanstaat maar volgens mij is ze nooit geband. Ze heeft een soort heiligenstatus.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen....quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, ze is genuanceerd tot op het bot.
Daar ben ik dan ook mee bezig, vandaar deze ietwat verlate reactie.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
je moet gewoon je werk doen ipv slap zitten te lullen.
Deze opmerking kan ik niet plaatsen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:33 schreef milagro het volgende:
[..]
dit "nare mens" is er weg van, KlowJow![]()
Ik zie niet in wat er 'laf' aan zou zijn. het lijkt mij veel makkelijker met jullie mee te gaan, en simpelweg SCH's reacties te editten.quote:wat een laf antwoord van je.
prettige zomer verder
Akkersloot doe niet zo moeilijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:34 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ach. Al heb je 5 pagina's vol over dat Mohammed wel of geen pedofiel is of, karavenplunderaar, waar je nu ook tegen in het verweer gaat blijkbaar, dan blijven de gemoederen op wfl ook verhit. Dus wat betreft maakt je argumenten om op NWS Mohammed in topics geen kinderverkrachter te noemen ook niets uit.
Als iemand hier die karavanenrover een profeet noemt, waarom mag ik hem dan niet mijn benaming geven. Iedereen gelijke rechten toch.
En verder ga je er van uit dat alleen karavanenrover MOhammed aanstootgevend is. De term profeet (boodschapper van God) voor die kinderverkrachter is dat voor sommigen ook![]()
Geen reaktie dus op mijn opmerking dat de titel profeet voor een meneer kinderverkrachter en meneer massamoordenaar bij sommige mensen ook irriterend kan zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:51 schreef kLowJow het volgende:
Akkersloot, het is tijd het onderwerp verder te laten rusten.
Nee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Geen reaktie dus op mijn opmerking dat de titel profeet voor een meneer kinderverkrachter en meneer massamoordenaar bij sommige mensen ook irriterend kan zijn.![]()
het zou wel aardig zijn als jij half fok onderhand eens je excuses aan ging bieden eigenlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:10 schreef SCH het volgende:
Het zou wel aardig zijn als er wat excuses richting mij gemaakt worden nu is gebleken dat ik gelijjk had met mijn nuances in zake de kwestie Lieuwe.
Jij geloofde het woord van Liewe niet, ik geloof het woord van de politie niet...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:10 schreef SCH het volgende:
Het zou wel aardig zijn als er wat excuses richting mij gemaakt worden nu is gebleken dat ik gelijjk had met mijn nuances in zake de kwestie Lieuwe.
Het zou inderdaad een aardig schouwspel worden wanneer iedereen, richting iedereen die hij/zij op enig moment onjuist bejegend, ten onrechte veroordeeld, fout beoordeeld of wiens woorden verkeerd uitgelegd had, excuses zou maken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:23 schreef ludendorff het volgende:
[..]
het zou wel aardig zijn als jij half fok onderhand eens je excuses aan ging bieden eigenlijk
Wat let je?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het zou inderdaad een aardig schouwspel worden wanneer iedereen, richting iedereen die hij/zij op enig moment onjuist bejegend, ten onrechte veroordeeld, fout beoordeeld of wiens woorden verkeerd uitgelegd had, excuses zou maken.
Ik zie hier potentie voor een nieuwe reeks.
hippiequote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het zou inderdaad een aardig schouwspel worden wanneer iedereen, richting iedereen die hij/zij op enig moment onjuist bejegend, ten onrechte veroordeeld, fout beoordeeld of wiens woorden verkeerd uitgelegd had, excuses zou maken.
Kijk, zou je het nu niet fijn vinden wanneer er zo'n topic was, zodat je hierin tegenover mij je excuses zou kunnen maken? Ik dacht het wel hč? Het zou een uitkomst zijn zeg ik je.quote:
NWS-EX topicreeksquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef kLowJow het volgende:
Ik geloof ook geen van beide op voorhand - ik zei helemaal niet dat ik Lieuwe niet geloofde, ik zei dat er wellicht een andere kant aan het verhaal zat waar jullie niks van wilden weten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Jij geloofde het woord van Liewe niet, ik geloof het woord van de politie niet...
Nog geen excuses dus...
Sorry voor alvast, van toen en straksquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het woordje wellicht pas je nu pas toe.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik geloof ook geen van beide op voorhand - ik zei helemaal niet dat ik Lieuwe niet geloofde, ik zei dat er wellicht een andere kant aan het verhaal zat waar jullie niks van wilden weten.
Ik denk dat er wel iets is voorgevallen maar dat ze het een beetje groter hebben gemaakt. Niet uit kwade wil maar omdat het voor hen zo voelt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het woordje wellicht pas je nu pas toe.
Maar op dit moment weet ik niet wie ik moet geloven. In beginsel de politie eigenlijk hun uittingen lijken me verifieerbaar, maar dit zou niet de eerste keer zijn als men liegt of naderhand iets inpast.
En aan de andere kant: Wat zouden de ouders van Van Gogh er aan hebben om dergelijke nonsens de lucht in te slingeren?
Zij willen het liefst rust (zijn toch op enkele interview-aanvragen in gegaan en hebben duidelijk gemakt dat gisteren de laatste was, hoewel dat wéér zou kunnen wijzigen na de melding van de politie en Cohen vandaag, zucht) en Liewe ook.
Als ik me niet vergis is voor hen de kous af.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat eerste blijft natuurlijk gissen, mijn opa had daar soms ook wat andere ideen bij dan ik (Vroeger jongen, toen telde de vuisten, nu de messen) net zoals mijn vader.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel iets is voorgevallen maar dat ze het een beetje groter hebben gemaakt. Niet uit kwade wil maar omdat het voor hen zo voelt.
Mijn vriend had laatst ook eens een akkefietje op straat en dat voelt voor de betrokkenen als een drama kan ik je vertellen, terwijl het in het grote verband niet zoveel voorstelt.
Niet met die van de kabinetten Balkenende? Weet je het heel zeker?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik zie hier een parallel met de excuuscultuur van het Paarse kabinet.
Drakkar Noir denk ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:57 schreef SCH het volgende:
Ik ga zo ff douchen, vanavond afspraakje met sp3c - welk geurtje zou hij lekker vinden?
Veel erger, op Tabak na is dat de ergste 'geur' die je aan iemand cadeau kunt doen...quote:
Wat gemeen dan - ik wil wel een beetje indruk maken. Is Calvin Klein te nichterig?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:19 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Veel erger, op Tabak na is dat de ergste 'geur' die je aan iemand cadeau kunt doen...
Paars was er wat bekender om, maar het huidige kabinet steekt ze inmiddels wel naar de kroon.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niet met die van de kabinetten Balkenende? Weet je het heel zeker?
V.
Ligt eraan, iedere geur ruikt bij iedereen weer anders....quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat gemeen dan - ik wil wel een beetje indruk maken. Is Calvin Klein te nichterig?
Schot in de roos, dat neem ik altijd direct te plastisch en denk dan altijd direct aan 1 van die 2 enige echte nederlandse pronfilms met Diane de Koning uit de jaren 70/80.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ligt eraan, iedere geur ruikt bij iedereen weer anders....
Welke CK?
Eternity is meestal wel een schot in de roos..
quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:07 schreef SCH het volgende:
Is dat jouw flesje parfum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |