Ik liep toevallig langs dus donequote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:49 schreef Arcee het volgende:
Fok!forum heeft nieuwe topposter: tong80! Nu live! *O*
Kan iemand even 'krijgt' in 'heeft' veranderen?
Donequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
De Atmosfeer Staat Op Ontploffen [deel 109]
Moet deel 9 zijn
Dankquote:
Donequote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:49 schreef Plato1980 het volgende:
Dit topic aub sluiten.
(Singles) Push QyRoz en Cherrylipshier!
Ik vind 't wel humor.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:38 schreef -Angel- het volgende:
Kan de foto van Het_Biertje verwijderd worden uit topic: Makkelijk te verbergen handwapen. Deze gebruiker denkt dat General Chat namelijk Onzin is.
Ik niet. Zie policy -> "Wat niet mag: Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen.".quote:
Tuuk, maar daarom vind ik 't nog wel grappig.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:44 schreef -Angel- het volgende:
Ik niet. Zie policy -> "Wat niet mag: Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen.".
Ga een opleiding tot stadswacht volgen ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:44 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik niet. Zie policy -> "Wat niet mag: Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen.".
Degene die dit grappig vinden, niet op hetzelfde niveau als ik.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:48 schreef APK het volgende:
Ga een opleiding tot stadswacht volgen ofzo.![]()
You Tarzanquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Degene die dit grappig vinden, niet op hetzelfde niveau als ik.
Je voelt je boven hen verheven?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:49 schreef -Angel- het volgende:
Degene die dit grappig vinden, niet op hetzelfde niveau als ik.
'Jij verheven boven hen?'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |