Cheerleaders zijn geil.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:59 schreef Gabry het volgende:
Volgens mij heeft Jaguarized een cheerleader fetish![]()
Naast je tekstquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:01 schreef Duncan-Death het volgende:
Mijn icon... waar staat hij?
Bij de vuilnisquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:01 schreef Duncan-Death het volgende:
Wees blij kerel, die wil je daar toch niet tussen hebben staanquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:01 schreef Duncan-Death het volgende:
En ik ook alquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:02 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
Laatste roddel!
![]()
![]()
Bob doet het nu met Brechtje!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag er nog 1 uitzoeken http://www.olsen-twins.org/quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:03 schreef Petertjuhh het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:02 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
Laatste roddel!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ook alquote:
Oh?quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:02 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
Laatste roddel!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hequote:
?Zie editquote:
Ze is van mijquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:06 schreef DaMook het volgende:
en 4 op een rij
EDCIT : Imberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mijn 4 op een rijwat doe je
Neuken ?
Wat doe je met ma_jojo?quote:
Daarom heb ik ook niet hun msn gevraagdquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:08 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Volgensmij hebben beiden mij al geblokkeerd![]()
![]()
ik jou wel jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:08 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Volgensmij hebben beiden mij al geblokkeerd![]()
![]()
Hehequote:
Delen dan maarquote:
Heb ik jou geblokkeerd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik jou wel jamaar alleen omdat jij mij hebt geblockt ofzo
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:10 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Heb ik jou geblokkeerd?Eerst wel ja nu niet meer, ik ben gewoon nog niet online geweest vandaag.
![]()
Jammer danquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
ach, ik denk dat ik je fijn op geblokkeerd laat staan
![]()
Je zit in PUB dude.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:12 schreef The_Terminator het volgende:
Lekker bier drinken enzo. En geen BrEeZaH's
Ik had ff een msn alleen voor fokquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:11 schreef Gabry het volgende:
Knal mijn msn er ook ff tussen.. ik zal zoveel mogelijk me mond houden![]()
Stoerdoenerij over bier is niet echt okay, maar t is wel lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Oeps
Bier is hier natuurlijk een verboden woord![]()
MSN is kut vergeleke met irc hehquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:14 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik had ff een msn alleen voor fokNu kom ik daar alleen niet meer en denkt iedereen dat ik ze geblokkeerd heb ofzo.
![]()
Ik dacht eerder aan geen breezah's....quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Oeps
Bier is hier natuurlijk een verboden woord![]()
Zit je altijd in het fok kanaal?quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
MSN is kut vergeleke met irc heh
Maar ik gebruik msn omdat alleen vage mensen op irc zitten![]()
Nee, wel een x bijna maar me geweten hield me tegenquote:
Ik heb er al teveel opquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:15 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Stoerdoenerij over bier is niet echt okay, maar t is wel lekker![]()
He verdommequote:Op woensdag 27 juli 2005 02:14 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben pitten. Tot morgen kinders.
* Jaguarized zegt ajuus!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te laat ben ik bang hoor...quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:18 schreef killswitch het volgende:
gaan we het zootje hier opvoeden ofzo?
Ik slaap nooitquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:19 schreef Duncan-Death het volgende:
En toen ging iedereen slapen.
ik ben er nogquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:19 schreef Duncan-Death het volgende:
En toen ging iedereen slapen.
Je dacht dus aan mequote:Op woensdag 27 juli 2005 02:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik jou wel jamaar alleen omdat jij mij hebt geblockt ofzo
![]()
Jajaquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, t was niet positief![]()
Zei je net ook topicstarterteresquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben er nog
hoewel ik over kwartiertje ofzo ga
Ik wil later een clowntje worden als ik uit gepubert benquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ziet je kop er zo uit als die smilie ofzo? Je gebruikt em zo vaak
Idd, wel een beetje stoer doen in hun slowchatje. Maar owee als het er op aan komt, dan snel hun nest induikenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik wil later een clowntje worden als ik uit gepubert ben![]()
dat zeg ik altijdquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:22 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zei je net ook topicstarterteres
Niets moet hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat zeg ik altijden dan ben ik er om 6 uur nog
![]()
maar ik moet om 10 uur opstaan dus ik ga toch dalijk slapen![]()
Wat zal jij er beroerd uitzien zegquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat zeg ik altijden dan ben ik er om 6 uur nog
![]()
maar ik moet om 10 uur opstaan dus ik ga toch dalijk slapen![]()
Ga je gang, lekker met de leeuwen spelen enzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik wil later een clowntje worden als ik uit gepubert ben![]()
Lekker boeie, Ik denk niet dat Bob het verschil zal zienquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:25 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Wat zal jij er beroerd uitzien zeg![]()
neujquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:25 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Wat zal jij er beroerd uitzien zeg![]()
ik word wel moe maar das niet echt te zien aan mequote:Op woensdag 27 juli 2005 02:26 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Jij wordt niet moe ofzo? Want meiden die er moe uitzien, zien er beroerd uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |