Het is ook niet eerlijk hè?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef joupee het volgende:
*ziet zichzelf nog steeds niet in op staan.. grrr
Oh ja die koffie is gratis he?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef hollander76 het volgende:
Knoek en Jag, kweenie of het briefje werkt, maar anders zitten er echt tientallen jongeren koffie te zuipen en koekjes te kanen, en dan wordt het meer een kleuterklas c.q. creche dan een supermarkt, dus het is niet zo zeer triest, maar eerder noodzaak.
Neem mijn prachtige usericon ook, dan staan we er beide inquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef joupee het volgende:
Hmm op zo'n manier. Bij ons hebben ze geen koffiehoekje.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef hollander76 het volgende:
Knoek en Jag, kweenie of het briefje werkt, maar anders zitten er echt tientallen jongeren koffie te zuipen en koekjes te kanen, en dan wordt het meer een kleuterklas c.q. creche dan een supermarkt, dus het is niet zo zeer triest, maar eerder noodzaak.
Ik vergeet mensen snel hoor als ze niet om me aandacht vragen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef joupee het volgende:
En de koekjes ookquote:
Maar wie ow wie heeft er ja gestemd?quote:
JA !!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:33 schreef Knoekie het volgende:
Gaan bob en Imberr uit elkaar
» Ja
» Nee
» Hadden ze iets dan?
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Iddquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar wie ow wie heeft er ja gestemd?![]()
In Wiki sta je er bij. Knoekie moet je er ff bijzetten in deze OP als ie wil.quote:
Dat is te zien ja.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:38 schreef Knoekie het volgende:
ik deed iets verkeerd
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:38 schreef Knoekie het volgende:
ik deed iets verkeerd
joupee draait bouncemaster vs dozer - als we gaan...quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:41 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
* Jaguarized draait Rank 1 - Breathing
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik Creedence Clearwater Revival - Suzie Q, kleine 16 MB met keigoede muziekquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:41 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
* Jaguarized draait Rank 1 - Breathing
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja joh?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
JA !!!
Imberrrrr (en MA_jojo) gaan binnenkort met mij![]()
![]()
Kan die laatste er even uit? Dubbele plaatjes is niet nodig dunkt me.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:43 schreef Knoekie het volgende:
Jeu nu is het goed
Maar wel erg mooiquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan die laatste er even uit? Dubbele plaatjes is niet nodig dunkt me.
net alsof er iemand is die mijn liedje/aritesten kennenquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:44 schreef -Mo- het volgende:
En ik draai Banda Eva, maar dat zegt toch niemand wat![]()
Als we elk plaatje dubbel er in gaan zetten dan is ie snel vol.quote:
Het gaat alleen om de mooie plaatjesquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als we elk plaatje dubbel er in gaan zetten dan is ie snel vol.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |