Schopje dan maar?quote:Op zondag 4 september 2005 17:53 schreef Tobbes het volgende:
Mijn Lul zit klem!
Ow nee, het is geen SEX
De LFC en het welkomst-topic van Doffy wordt wel over sex gepraat hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 17:53 schreef Tobbes het volgende:
Mijn Lul zit klem!
Ow nee, het is geen SEX
ik dacht al dat ik iets verkeerds had gedaan toen ik deze in mn myat zag staanquote:
Gefeliciteerd met je functie.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:22 schreef Doffy het volgende:
Dank je. Als er iets is om mee gefeliciteerd te worden
Haushofer heeft allemaal goeie voornemensquote:Op woensdag 7 september 2005 07:06 schreef Alicey het volgende:
Haushofer komt tijd tekort ivm zijn studie, vandaar dat Haushofer er mee is gestopt.
Die post is verwijderd omdat het een klacht over moderatie betreft.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:59 schreef Akkersloot het volgende:
Waarom moest deze post verwijderd worden in (Centraal Anti islam gebash) Een andere kant van de Islam 2 ?
[quote] Harde kritiek op de islam wordt (door de moderators) verwijderd als "gebash". Hoe kan het dan dat Tiggershot een topic moet openen op het "gebash" dat toch verwijderd is ?
Met andere woorden: Als wat anti-islam is is gebash![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het ging over het woord "gebash" in de topic titel. En dat meende ik toch mooi onder uit te halen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:46 schreef Alicey het volgende:
Die post is verwijderd omdat het een klacht over moderatie betreft.
De post ging over wat moderators doen, en hoort dus thuis in FB.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Maar het ging over het woord "gebash" in de topic titel. En dat meende ik toch mooi onder uit te halen.
Dus de post ging gewoon over de topic titel en was dus gewoon on topic![]()
Thnx,quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:03 schreef Alicey het volgende:
Lijkt me je goed recht Triggershot.
Of je denkt even na wat je zegt als je beweert dat ik de duivel zal zien i.p.v. God.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:00 schreef Triggershot het volgende:
(Centraal Anti islam gebash) Een andere kant van de Islam 2
Hier ga ik toch echt wel op reageren he.
Kritiek van jou ivm mijn reactie prima, maar hijquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:21 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Of je denkt even na wat je zegt als je beweert dat ik de duivel zal zien i.p.v. God.
De term "pislam" komt mij overigens ook meer tot zijn recht betreffende de "islam" dan de term "islam" (wat "vrede" betekent).
Zeiden de nazi's ook dat zij voor vrede waren ?
Akkersloot, je hebt inderdaad geen manieren, en ik zal je vertellen waarom. Jouw manier van "discussieren" heeft alle karakter-trekken van een fundamentalist: bot, dom, slecht geďnformeerd, enorme oog-kleppen en een totaal gebrek aan respect voor ieders mening die afwijkt van de jouwe. Je bent geen háár beter dan de mensen die je denkt te bekritiseren.quote:Op zondag 11 september 2005 12:19 schreef Akkersloot het volgende:
Ik hoef me niet te laten zeggen dat ik geen manieren heb. In elk geval niet door een persoon die het voor één interpretatie vatbaar houden van verzen die gewoon maar voor één interpretatie vatbaar zijn een gebrek aan manieren noemt.
Er staat daarover in de feedback nog een vraag aan je open. Dus als je echt van ontopic discussieren houdt beantwoord je het daar.![]()
Als je nu eens eerst antwoord geeft op de vraag welk koran vers je van Concac weggehaald heb omdat "die uit de context was gehaald en verkeerd geinterpreteerd" kunnen we de proef op de som nemen. Maar dat doe je dus blijkbaar, verstandigergewijs, niet.quote:Op zondag 11 september 2005 12:23 schreef Doffy het volgende:
Akkersloot, je hebt inderdaad geen manieren, en ik zal je vertellen waarom. Jouw manier van "discussieren" heeft alle karakter-trekken van een fundamentalist: bot, dom, slecht geďnformeerd, enorme oog-kleppen en een totaal gebrek aan respect voor ieders mening die afwijkt van de jouwe. Je bent geen háár beter dan de mensen die je denkt te bekritiseren.
Dat oude geschiften een culturele en sociale context zouden kunnen hebben, ontgaat jou volledig. Dat een vertaling bij-effecten kan hebben die niet in het origineel zijn terug te vinden, dringt niet tot jou door. Dat religies altíjd een kwestie zijn van 'cherry-picking', arriveert ook niet in jouw hersenpan. Ja, er staan niet-leuke dingen in de Koran. Die staan in de Bijbel en Torah ook. En dan?
Dat jij er een persoonlijk probleem mee hebt, is jouw persoonlijke probleem. Je mag hier je commentaar kwijt, zolang dat nog enigszins getuigd van respect voor de ander. Zo niet, dan vertrek je maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |