Een PvdA'er?quote:
Natuurlijk niet, Mohammed B. gelooft in Allah. Dezelfde God waarin alle moslims geloven.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:49 schreef kLowJow het volgende:
Had ze het niet over 'zijn god', de god die zijn daden goedkeurt en hem daarom het paradijs belooft?
Dit vind ik dan wel weer een ander verhaal, maar het kan alsnog in het verkeerde keelschat schieten natuurlijk..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:49 schreef kLowJow het volgende:
Had ze het niet over 'zijn god', de god die zijn daden goedkeurt en hem daarom het paradijs belooft?
Vond ik ook opvallend. Als ie nou zei: "De ergste straf voor Mohammed B. komt nog, namelijk dat hij geen 72 maagden krijgt na zijn dood", dan had ik het nog gesnapt. Maar niet dat Allah niet bestaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:51 schreef Monidique het volgende:
Heeft hij dit echt gezegd? Dat vind ik een nogal dubieuze uitspraak. Niet omdat je niet op de tenen van moslims zou mogen staan, niet omdat een politicus zich over religie zou mogen uitlaten, maar omdat het een mijns inziens onnodige opmerking is, waarmee je niet alleen Mohammed B. treft -juist niet-, maar ook en met name moslims die dit ook zien. Onverstandig dus en vooral onnodig.
Alleen heeft hij een wat ander beeld van Allah, namelijk een God die hem meeneemt naar het paradijs omdat hij Theo van Gogh heeft vermoord.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Mohammed B. gelooft in Allah. Dezelfde God waarin alle moslims geloven.
Die geloven in dezelfde God. Het zijn moslims. Of gelooft de ene helft van de katholieken in een andere God dan de andere helft van de katholieken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:53 schreef DrMarten het volgende:
Hij heeft nog gelijk ook
Op zich heb je wel een puntje, ik denk alleen dat hij doelde op een onderschied tussen radicale en "normale" moslims.
Dat zei die niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alleen heeft hij een wat ander beeld van Allah, namelijk een God die hem meeneemt naar het paradijs omdat hij Theo van Gogh heeft vermoord.
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alleen heeft hij een wat ander beeld van Allah, namelijk een God die hem meeneemt naar het paradijs omdat hij Theo van Gogh heeft vermoord.
van Heemstquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:46 schreef pberends het volgende:
Van Heemst (PvdA) zegt net in Tweevandaag dat Allah niet bestaat:
"De ergste straf voor Mohammed B. komt nog, namelijk dat zijn god niet bestaat als hij dood is"
Oftewel Allah bestaat niet volgens dit kamerlid. Grove belediging van alle moslims.
Ik vind het asociaal van iemand die van een partij is die voornamelijk op moslims leunt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:57 schreef Sidekick het volgende:
De uitspraak getuigt ook van een geloof in een bewustzijn na de dood; een bewustzijn waarin je tot ontdekkingen kan komen hoe het leven na de dood eruit ziet. En daar geloof ik totaal niet in, en misschien ook een beetje vreemd voor een atheist die Van Heemst is.
Zo je onderscheidingen hebt in het Christelijke geloof, zo heb je dat ook in de Islam. De Islamitische terroristen is weliswaar geen officiele stroming binnen de Islam, maar heeft als groep wel afwijkende kenmerken. Zo ook het beeld van de God die dergelijke daden goedkeurt, waar de normale stromingen in de Islam dit soort zaken juist wordt afgekeurd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Die geloven in dezelfde God. Het zijn moslims. Of gelooft de ene helft van de katholieken in een andere God dan de andere helft van de katholieken.
3 van de 42 zetels zijn vanwege Islamitische kiezers. Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het asociaal van iemand die van een partij is die voornamelijk op moslims leunt.
De ene keer vind je hen te politiek correct en nu zijn ze weer asociaal. Wat wil je nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het asociaal van iemand die van een partij is die voornamelijk op moslims leunt.
Conclusie: PvdA is zo erg dat ze altijd hypocriet zullen zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:06 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
De ene keer vind je hen te politiek correct en nu zijn ze weer asociaal. Wat wil je nou eigenlijk?
Das meer dan andere partijen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
3 van de 42 zetels zijn vanwege Islamitische kiezers. Waar heb je het over?
PvdA heeft helemaal geen vaste richtlijn over moslims ...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Conclusie: PvdA is zo erg dat ze altijd hypocriet zullen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |