quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:19 schreef dwerg het volgende:
Laat me raden, nu ga JIJ vertellen wanneer JIJ op de radio bent.
O, is dat op de radio!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vanavond BNN United
21.00-22.00 uur
Gasten:
Rick van Velthuyzen
Leena Jaarsveld'
Stefan Tetelepta
http://www.bnnunited.nl/
Have fun, Mark!![]()
Het is weer TeteleptaTuesday?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vanavond BNN United
21.00-22.00 uur
Gasten:
Rick van Velthuyzen
Leena Jaarsveld'
Stefan Tetelepta
http://www.bnnunited.nl/
Have fun, Mark!![]()
Bij Timur Open Radio zeker?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:35 schreef tonks het volgende:
Ik ben eens genoemd op yorinfm
Ook een keer bij een datingshow geweest die gozerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ben jij Stefan?
Oja, geweldige foto's, staan die nog ergens?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:45 schreef Mr. Orange het volgende:
De Oldbies zijn bij een meet, Menno Buch met zijn camera ploeg tegen gekomen..
Vast wel ergens. Denk dat vixen ze nog heeftquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oja, geweldige foto's, staan die nog ergens?
Ha, Mohammed B. heeft internet in zijn cel! Hoi Mohammed!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:40 schreef Croupouque het volgende:
Ik hou FOK! en mijn bloeiende carrière in de media liever gescheiden.
Ik word elke keer zowat genoemd..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:49 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ben weleens genoemd op FOK!radio
Ben jij het, H. Ali?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:49 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ben weleens genoemd op FOK!radioEn ik sta bijna dagelijks met mijn naam op één van de grootste nieuwssites van Nederland
leg uit...?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik sta minimaal eens per week met mijn naam in een bepaalde krant![]()
En daar hoef ik niet eens iets voor te doen![]()
Sterker....![]()
Het colofon verschijnt vanzelf, al lig ik met een cocktail in een hangmat op Hawaiiquote:
EN geinterviewdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:45 schreef Mr. Orange het volgende:
Ken je die gozer niet, die elke week de rechtsmacht verdoemt in de Telegraaf? Mên, die kerel moet een abonnement hebben daaropquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ken je die gozer niet, die elke week de rechtsmacht verdoemt in de Telegraaf? Mên, die kerel moet een abonnement hebben daarop
die dwaze vaderquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wie is dat?
Ik lees De Telegraaf zo min mogelijk, ik word er moedeloos van, wat de toekomst van mijn vak betreft![]()
Die kerel staat geloof ik al tien jaar in de Telegraaf. Elke keer zo'n advertentietje met 'Ik verdoem de rechtsmacht. Uit naam van de koningin mag ik mijn kinderen niet zien' ofzo. Heb de Telegraaf al drie jaar niet meer gelezen, maar ik gok zomaar dat meneer nog steeds te bewonderen isquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie is dat?
Ik lees De Telegraaf zo min mogelijk, ik word er moedeloos van, wat de toekomst van mijn vak betreft![]()
- Edit - O ik snap hem alIk ben geloof ik ook geen zegen voor het vak met mijn traagheid van begrip
![]()
Ja, ik vatte hem opeens toen het kwartje met 'verdoemen' viel. Volgens mij stond/staat zijn riedeltje in wel meer kranten ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:32 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die kerel staat geloof ik al tien jaar in de Telegraaf. Elke keer zo'n advertentietje met 'Ik verdoem de rechtsmacht. Uit naam van de koningin mag ik mijn kinderen niet zien' ofzo. Heb de Telegraaf al drie jaar niet meer gelezen, maar ik gok zomaar dat meneer nog steeds te bewonderen is
Wat had je?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:32 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje was ooit eens bij 'je zal het maar hebben'
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:45 schreef Mr. Orange het volgende:
Ik héb Hyperventilatie. Lulde daar wat over op een forumpje en voila, ineens BNN in de mail of ik een dag met Patrick Lodiers op stap wilde...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |