Er lopen 16 debiele figuren rond en jij gaat het over Youri Mulder hebben ?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:06 schreef BobRooney het volgende:
Youri Mulder is dik geworden zeg...
Ik zat ook van : YEAH!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Het wordt steeds leuker. Omdat je ze gaat kennen leef je gewoon mee, ik zat te juichen toen ie scoorde
Victoria... damn had ik me amar ingeschrevenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Victoria Koblenko is de eerste reden in 5 weken dat ik wellicht mee had willen doen. Maar verder ben ik deze aflevering met die kalender nog eens extra overtuigd geweest van mijn gelijk. En golfer, wees nou eerlijk, dit gun je me toch ook weer niet.
Idd, veel te tof programma dit.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Het wordt steeds leuker. Omdat je ze gaat kennen leef je gewoon mee, ik zat te juichen toen ie scoorde
Ze heeft een vquote:Op maandag 11 juli 2005 22:14 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Victoria... damn had ik me amar ingeschreven
Je had echt mijn held geweest als je had meegedaan.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Victoria Koblenko is de eerste reden in 5 weken dat ik wellicht mee had willen doen. Maar verder ben ik deze aflevering met die kalender nog eens extra overtuigd geweest van mijn gelijk. En golfer, wees nou eerlijk, dit gun je me toch ook weer niet.
Bert is echt een aanvoerderquote:Op maandag 11 juli 2005 22:11 schreef --Globe-- het volgende:
haha Bert is inderdaad super .. toen hij ging klagen over die grasmat van de duitsers..![]()
weer een erg leuke aflevering![]()
Goeie penalty hoor Ruudquote:Op maandag 11 juli 2005 22:35 schreef ruudlassche het volgende:
Bert is ook wel mijn favorietje hoor, hij blijft mooie opmerkingen maken, en oprecht ook, hij weet gewoon niet beter haha!! Die wedstrijd tegen die Duitsers was echt kut, er zouden alleen maar 50+ers meedoen, maar dat waren er maar drie of zo, verder allemaal jonge Sturmtroepers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |