Ok... zal ik daar eens naar luisteren.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:55 schreef SunChaser het volgende:
Voor wie Timur Open Radio wel eens hoort, dat is precies FOK!-radio. Om te beginnen komt de meeste content van Timur rechtstreeks van FOK!. Hij heeft heel vaak FOKKers in zijn uitzending nav topics en replys die hij eerst mailt en dan belt. De nieuwtjes zijn ook van FOK!
Maar belangrijker, de sfeer van TOR is zoals FOK-radio vaak was. Los, veel geouwehoer en steken onder water tussen Timur en zijn sidekick. Doet me denken aan Arno en mij, vroegah.
Oja, Timur, mocht je het oneens zijn, mijn mail is stefan@eyestreamtv.nl
Ik ben al 9 maand weg bij FR. Ik herken in Timur erg veel FR, dat kan toch?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:59 schreef classpc het volgende:
ik daar eens naar luisteren.
Maar ik snap dan weer niet hoe jij onafhankelijk kunt oordelen over je uitzendingen.
Ja ok, maar je had het over de tijd van dat jij en Nolius bij FR zaten. Maar goed, je hebt enigsinds wel gelijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ben al 9 maand weg bij FR. Ik herken in Timur erg veel FR, dat kan toch?
Oja, Timur is elke avond van 8 tot 12 en online te horen via http://www.yorinfm.nl
Ik spam niks. Omdat mijn e-mail er toevallig staat?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
'Verkapte-zie-hoe-geweldig-Timur-Open-Radio-is-en-zie-mij-tevens-spammen-topic'
Nee, wat is datquote:Op maandag 25 juli 2005 23:10 schreef SunChaser het volgende:
Euuh, de site wordt getest met firefox geloof ik. Heb je WMP 10, of QT 7?
Je kunt de films zien met Windows Media Player 10 of QT 7. Dus een van de twee zou je dan moeten updaten. Maar om ontopic te blijven:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Nee, wat is dat
Pass eens een linkje ofzo.
MP10 heb ik. Maar goed, bij Firefox blijft het gewoon zwart beeld. Bij internet explorer duurt het even en dan wordt dat filmpje afgespeeld.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je kunt de films zien met Windows Media Player 10 of QT 7. Dus een van de twee zou je dan moeten updaten. Maar om ontopic te blijven:
Ik vind Timur wel een van de leukere DJ's. Beter dan die Paul Rabbering of Mark Labrand.
nou zeg, dat valt ook wel weer meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:21 schreef SunChaser het volgende:
Nog niet, jij bent bevoorecht, jij hebt a; 20 mailtjes ofzo van Timur.
Ik mail je nog wel ff, Sunchaser.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:25 schreef classpc het volgende:
[..]
MP10 heb ik. Maar goed, bij Firefox blijft het gewoon zwart beeld. Bij internet explorer duurt het even en dan wordt dat filmpje afgespeeld.
De wat oudere filmpjes zoals die van DJ Jean doen het niet, trouwens.
En ontopic:
Ik heb nog nooit naar Yorin FM geluisterd, vanwege mijn grote playlist.
Welk bewijs?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:46 schreef SunChaser het volgende:
Yildiz (Rick P.) wordt gezocht door justitie #2
Hier t bewijs dat Timur alles klakkeloos overneemt van FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |