Dat is toch geen vergelijking? Kalou is klaar voor PSV, klaar voor Europa.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:42 schreef Elvislives het volgende:
robben heeft ook een jaartje extra bij groningen gerijpt, door psv...
Ach, joh, dat valt toch allemaal best mee? Feyenoord speelt inderdaad niet op het allerhoogste niveau in Europa, maar wedstrijden tegen Schalke04 en Sporting Lissabon zijn nog steeds goed voor de ontwikkeling van een 19-jarige voetballer lijkt mij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:42 schreef Djekko het volgende:
Kalou groeit bij Feyenoord niet zo heel veel meer, simpelweg omdat Feyenoord niet op het hoogste niveau in Europa speelt, iets waar Kalou wel thuis hoort.
dat is dan wel weer coolquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
san francisco (vliegen vanuit boston, bezoeken alcatraz, chinatown)
Om te beginnen zie ik (als Ajacied) een transfer van Kalou naar PSV niet zo zitten, want op die manier wordt PSV een stuk sterker. Maar voor de speler zelf zou een overgang fantastisch zijn, Kalou kan bij PSV veel en veel beter worden dan bij Feyenoord.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:49 schreef Elvislives het volgende:
kalou is 19, ook een jochie eigenlijk en heeft net een jaartje feijenoord erop zitten. en moet een speler dan ieder jaar een stap hogerop om te groeien?
misschien is vormbehoud al een hele stap voor kalou dit jaar: regelmatige prestaties, want hij heeft een dip gehad!
laat ik dit zeggen: ik hoop voor feijenoord dat kalou blijft en voor het NL voetbal ook, want een beetje respect naar de club die je gemaakt heeft tot wat je bent vind ik nog wel op zn plaats. daarna mag hij een 20 jarig contract tekenen in eindhoven van mij.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:37 schreef Elvislives het volgende:
kalou heeft alles te danken aan feijenoord, zonder die club was hij nu misschien expert in creatief met zandkorrels. Ik vind t een naaistreek als hij nou al die club de rug toekeert, laat hem nog maar een jaartje rijpen bij feijenoord! Die hebben toch niks aan veel geld, ze halen er toch maar prutsaankopen van...
Ach ik kan ook naar de familie vakken gaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:16 schreef JaWi het volgende:
Vreemd dat er zowel een auto als buscombi is
Dan al ?? das vroeg..quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:21 schreef pascalheister het volgende:
ik ben er ook niet, volgende week vrijdag al toch?
Daar zitten alleen maar dagjesmensen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ik kan ook naar de familie vakken gaan
en dan net doen of ik voor Ajax ben
Maar goed ik kan me nooit echt inhouden... dus lijkt me dat niet verstandig
Kloptquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar dagjesmensen hoor
Gebaseerd op 1 seizoenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Kalou is klaar voor PSV, klaar voor Europa.
De vorige keer kreeg ik ook van alles naar mijn hoofd gegooid...quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar dagjesmensen hoor
Waarom dat?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:08 schreef Helly het volgende:
Ik ga wel, autocombi-kaarten maar we gaan met de trein.
Ik zat afgelopen seizoen in een ajax vak bij ajax-psv in de competitie. Gewoon gejuicht. Geen problemen mee gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:18 schreef appelsientje het volgende:
Ach ik kan ook naar de familie vakken gaan
en dan net doen of ik voor Ajax ben
Maar goed ik kan me nooit echt inhouden... dus lijkt me dat niet verstandig
Aantal mensen met weekend-ov dus die reizen gratis, de rest met korting dus dat is goedkoper dan rijden. En daarnaast hebben we ook geen auto.quote:
Okequote:Op donderdag 28 juli 2005 12:09 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen seizoen in een ajax vak bij ajax-psv in de competitie. Gewoon gejuicht. Geen problemen mee gehad.
Het is vrijdag, dus gewoon ov is ook geldig, de korting danquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:20 schreef Helly het volgende:
[..]
Aantal mensen met weekend-ov dus die reizen gratis, de rest met korting dus dat is goedkoper dan rijden. En daarnaast hebben we ook geen auto.
Zo hoort het wel, helaas zijn er groepen binnen de "supporter schare" van alle clubs die er anders over denken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:09 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen seizoen in een ajax vak bij ajax-psv in de competitie. Gewoon gejuicht. Geen problemen mee gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |