Ach ik kan ook naar de familie vakken gaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:16 schreef JaWi het volgende:
Vreemd dat er zowel een auto als buscombi is
Dan al ?? das vroeg..quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:21 schreef pascalheister het volgende:
ik ben er ook niet, volgende week vrijdag al toch?
Daar zitten alleen maar dagjesmensen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ik kan ook naar de familie vakken gaan
en dan net doen of ik voor Ajax ben
Maar goed ik kan me nooit echt inhouden... dus lijkt me dat niet verstandig
Kloptquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar dagjesmensen hoor
Gebaseerd op 1 seizoenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Kalou is klaar voor PSV, klaar voor Europa.
De vorige keer kreeg ik ook van alles naar mijn hoofd gegooid...quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar zitten alleen maar dagjesmensen hoor
Waarom dat?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:08 schreef Helly het volgende:
Ik ga wel, autocombi-kaarten maar we gaan met de trein.
Ik zat afgelopen seizoen in een ajax vak bij ajax-psv in de competitie. Gewoon gejuicht. Geen problemen mee gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:18 schreef appelsientje het volgende:
Ach ik kan ook naar de familie vakken gaan
en dan net doen of ik voor Ajax ben
Maar goed ik kan me nooit echt inhouden... dus lijkt me dat niet verstandig
Aantal mensen met weekend-ov dus die reizen gratis, de rest met korting dus dat is goedkoper dan rijden. En daarnaast hebben we ook geen auto.quote:
Okequote:Op donderdag 28 juli 2005 12:09 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen seizoen in een ajax vak bij ajax-psv in de competitie. Gewoon gejuicht. Geen problemen mee gehad.
Het is vrijdag, dus gewoon ov is ook geldig, de korting danquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:20 schreef Helly het volgende:
[..]
Aantal mensen met weekend-ov dus die reizen gratis, de rest met korting dus dat is goedkoper dan rijden. En daarnaast hebben we ook geen auto.
Zo hoort het wel, helaas zijn er groepen binnen de "supporter schare" van alle clubs die er anders over denken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:09 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen seizoen in een ajax vak bij ajax-psv in de competitie. Gewoon gejuicht. Geen problemen mee gehad.
dat was die van Rode ster vorig jaar ookquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:23 schreef JaWi het volgende:
Hiddink is in de positie van underdog gekropen en heeft gezegd dat de wedstrijd misschien wel te vroeg kwam.
waar heb je dat vandaan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:56 schreef jumeka het volgende:
kalou komt
Anders zitten ze dadelijk met een zak geld en wil er niemand van de beoogde opvolgers komen dat is ook nietsquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:01 schreef Djekko het volgende:
Kalou mag pas weg nadat Feyenoord twee versterkingen heeft aangetrokken.Beetje raar, aangezien ze toch eerst geld nodig zullen hebben van Kalou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |