Dat klopt. "Berichtgeving" zou ook sec kunnen, maar dat was om te benadrukken omdat we voor info van die beiden afhankelijk zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Op bepaalde punten wel, wat ik bijvoorbeeld van de daders begrepen heb klinkt mij tamelijk consistent en voorstelbaar in de oren. Wat betreft de methodes tast ik nog wat in het duister, maar ik vermoed dat dat wel opgehelderd zal worden. Overigens ken ik de berichtgeving van de autoriteiten bijna alleen maar uit de pers.
quote:
Mistakes led to tube shooting
ITV News has obtained secret documents and photographs that detail why police shot Jean Charles De Menezes dead on the tube.
The documents and photographs confirm that Jean Charles was not carrying any bags, and was wearing a denim jacket, not a bulky winter coat, as had previously been claimed.
He was behaving normally, and did not vault the barriers, even stopping to pick up a free newspaper.
He started running when we saw a tube at the platform. Police had agreed they would shoot a suspect if he ran.
A document describes CCTV footage, which shows Mr de Menezes entered Stockwell station at a "normal walking pace" and descended slowly on an escalator.
The document said: "At some point near the bottom he is seen to run across the concourse and enter the carriage before sitting in an available seat.
ITN News
Bij onze soortgenoten aan de andere kant van de oceaan gaan er allemaal geruchten over een op handen zijnde nucleaire oefening. Toevallig dezelfde basis waar die generaal Byrnes de laan uit is gestuurd vanwege een affaire (rrright). Weer anderen denken aan een aanslag met een olietanker en weer anderen vermoeden tijdens de 'freedom march' in NYC.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:59 schreef APK het volgende:
Ik las vanmorgen in De Volkskrant dat Italie het tereuralarm heeft verhoogd en dat er wargames geoefend gaan worden.
Next?![]()
En wie kent aller harten ? (Here God misschien).... Juist ja ... ,,quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:58 schreef LuukBes het volgende:
Dit bewijst dat het nog steeds allemaal mensenwerk is, en hoeveel agenda's, censuur en macht er ook betrokken is er toch altijd doordat het mensenwerk is dingen uitlekken. Goeie zaak dus.
... mits men voldoende olie in het lampke heeftquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:33 schreef Tiesemans het volgende:
En wie kent aller harten ? (Here God misschien).... Juist ja ... ,,
Daarom komt het uiteindelijk toch in het daglicht terecht omdat het mensenwerk blijft.
En dat geeft rust en vertrouwen die nodig is om te focussen.
Ik denk dat het verder gaat.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:44 schreef iteejer het volgende:
... mits men voldoende olie in het lampke heeft
Het is puur te danken aan dat iemand dit opzettelijk heeft gelekt. Waarom deze persoon dat heeft gedaan is een vraag. Ik denk dat het iemand is die nog een klein beetje rechtvaardigheidsgevoel in zijn lijf heeft, maar dat is waarschijnlijk omdat ik het hoop.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:58 schreef LuukBes het volgende:
Als je zo smerig bezig bent dat je mensen gewoon bewust aan het voorliegen bent, dan zorg je als grootmachthebber toch op zijn minst ervoor dat je gefabriceerde politierapporten gelekt worden, en de echte rapporten niet in de verkeerde handen komt.
Ik denk dat het opzettelijk gelekt is. Ik zie geen reden waarom Amerikaanse en Engelse inlichtingendiensten elkaar tegen zouden werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef NorthernStar het volgende:
Het is puur te danken aan dat iemand dit opzettelijk heeft gelekt. Waarom deze persoon dat heeft gedaan is een vraag. Ik denk dat het iemand is die nog een klein beetje rechtvaardigheidsgevoel in zijn lijf heeft, maar dat is waarschijnlijk omdat ik het hoop.
Mijn hoop is wat ik al zei, hopenlijk iemand die nog wat rechtvaardigheidsgevoel in zijn donder had.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat het opzettelijk gelekt is. Ik zie geen reden waarom Amerikaanse en Engelse inlichtingendiensten elkaar tegen zouden werken.![]()
(Als het een persoon zou zijn dan zou hij/zij al ontslagen zijn.)
De vraag is alleen: Waarom?
Wat is het scenario
Nee het grote spel, of het scenario, gaat gewoon door. De whistleblowers geven wat pokon voor de truthbewegingen en heel soms wat ammo om een van de lagere marionette's van zijn stokje te schieten, maar daar houdt het wel mee op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:22 schreef APK het volgende:
Maar, NS, denk jij dat whistleblowers een bepaald scenario dat al gaande is kunnen stoppen?
Kijk eens naar de zaak Carl Rove bv....
En nogmaals, wat is het scenario:?
De spin-doctors zijn veel machtiger dan de websites van de mannetjes en vrouwtjes met hun alluminiumfolie-hoedjes op.
Good point.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:45 schreef NorthernStar het volgende:
Maar misschien kun je het beter aan een optimist vragen.
Herkenbaar. En begrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Good point.
Ik heb vanmiddag een poging gedaan om een goede vriend uit te leggen dat die Braziliaan die persoon met een Aziatisch uiterlijk geen winterkleding droeg, niet over een poortje sprong, een krant pakte etc.
Het antwoord bleef: 'Vind je het gek, als er bommen ontploffen in Londen?'
"Hem"(p)olie"quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:44 schreef iteejer het volgende:
[..]
... mits men voldoende olie in het lampke heeft
http://www.artistictreasure.com/learnmorecleanair.htmlquote:It would only take 6% of our U.S. land to produce enough hemp, for hemp fuel, to make us energy independent from the rest of the world.
Oi, ik dacht dat je het over de motieven van de whistleblower had.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:27 schreef APK het volgende:
Wat is het scenario?[afbeelding]
Is 'agenda' misschien een beter woord
Omdat ie mogelijk voor de Braziliaanse geheime dienst werkte ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Oi, ik dacht dat je het over de motieven van de whistleblower had.
De achterliggende agenda van wat bedoel je precies? Waarom ze die Braziliaan hebben doodgeschoten? (ik geloof geen moer van het "vergissing"-excuus iig) Of bedoel je het nog breder, het hele war on terror gedoe enzo?
Zit je ons in de maling te nemen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:25 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Omdat ie mogelijk voor de Braziliaanse geheime dienst werkte ?
Die lui van de Braziliaanse geheime dienst proppen (vermoed ik) mensen vol met nano technische snufjes.
Mogelijkerwijs dat die terroristen die "gestuurd" worden/werden.
En dat onze zuid-amerikaanse vriend er mogelijk meer van wist zou een reële optie kunnen zijn.
Zie voor meer info dit andere fok Truth topic :
Braziliaans gezin waarin de moeder in 2002 kleine gouden objecten spontaan uit begon te spugen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |