abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29703175
Op het internet kwam ik een verhaal tegen van een Braziliaans gezin waarin de moeder in 2002 kleine gouden objecten spontaan uit begon te spugen. Na een onderzoek in een laboratorium werd de conclusie getrokken dat het niet van deze planeet kon zijn. Echter, meer kregen ze er ook niet over te horen en de objecten hebben ze nooit meer terug gezien. Voor dat moment lieten ze het erbij totdat pas geleden de dochter ook dezelfde soort objecten spontaan uit begon te spugen. Men vraagt zich nu dus af of het buitenaardse implantaten zijn.

Ik denk dat het implantaten zijn, of ze buitenaards zijn weet ik niet. Ik denk dat ze eerder 'gewoon' een hoogstaand technisch snufje zijn dat door bepaalde mensen is ingebracht bij ze. Maar wie weet is dit wel hét bewijs voor buitenaardse intelligentie?!

Zie de foto's en geef je mening. Misschien is het wel een hoax?!

Op het abovetopsecret forum is dit een hot item geworden (dat is waar ik het gevonden heb), het is mij opgevallen dat niet iedereen goed Engels kan lezen en ik kan me ook voorstellen dat niemand zin heeft om 11 pagina's door te lezen dus begin het hier in het Nederlands...

en
pi_29703961
Die foto's zeggen niks en het is een verhaal van ver weg, dus ik heb er mijn twijfels bij eerlijk gezegd...

Alle 'vage' verhalen komen van ver weg valt me wel op.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:07:49 #3
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_29704027
slechte vulling. andere tandarts zoeken.
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_29704077
Op alleen deze foto's kun je natuurlijk niet een oordeel vellen. Wat is de URL naar het forum waar het over gaat?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:11:25 #5
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29704175
Bron?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_29704529
quote:
A very interesting thread has appeared over the last week on ATS. A member has joined asking for help with a problem a friend of theirs has been having. Reportedly, over this persons lifetime, herself and members of her family have been expelling small, gold colored plates of metal from their mouths. As you can imagine this has ignited quite an amount of speculation and debate among our members.

This type of incident provokes thoughts of conspiracy theories of people being "chipped" by the powers that be to, yes, you guessed it, the seemingly wild stories of alien implantations. I invite all readers to check this topic out for yourselves.
Bron

Veel leesplezier...ik gaat naar m'n nest...
pi_29704620
Tja... waarom niet gewoon een UFO'tje laten landen op onze planeet? Het gebrek aan bewijs voor buitenaards leven leidt tot steeds vreemdere theorieen, om het maar moeilijker te maken om er vat op te krijgen. Want een UFO-sighting gelooft niemand meer, dus moet er maar iets spectaculairders worden bedacht.

Nu maar hopen dat ze me niet komen halen vannacht
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:23:55 #8
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29704727
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:19 schreef Plotinus het volgende:

[..]

Bron

Veel leesplezier...ik gaat naar m'n nest...
ik ga het idd es lezen, maar niet nu

(ga ook slapen )
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_29715379
Niemand anders?
pi_29719737
Voor de mensen die denk dat die chip in de 2 foto's in de OP ge shopped is op de vingers hier wat meer foto's:

pi_29720970
Ik moet er zo even op googelen (=ww ? ) ,
maar ik kan me een onderzoek herinneren van een arts, Dr. Leir, hij heeft bij verschillende mensen dit soort voorwerpen uit het lichaam gehaald en probeert te onderzoeken hoe die in het lichaam zijn gekomen. Dus of ze van buiten de aarde komen.

Dat die voorwerpen bij sommige mensen aangetroffen worden is één. (en dat staat voor mij ook wel vast ).
Of het werkelijk buitenaardse voorwerpen zijn... geen idee. Daar heb ik nog geen sluitend bewijs voor of tegen van gezien.
Een sceptici die ook in het verhaal voorkwam beaamde dat de voorwerpen in lichaamsdelen aangetroffen zijn, maar gelooft niet dat ze buitenaards zijn. Waar ze wel vandaan komen en hoe ze in het lichaam terecht komen heeft hij geloof ik wel theoriën over, maar nog geen sluitend bewijs. Ik meen dat zijn naam Klass is en hij is een journalist.

toevoeging: hetis al wel wat jaartjes geleden dat ik dit las. Misschien dat ze inmiddels verder zijn ?

[ Bericht 6% gewijzigd door Mirage op 17-08-2005 15:39:06 ]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29721448
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:29 schreef Mirage het volgende:
Een sceptici die ook in het verhaal voorkwam beaamde dat de voorwerpen in lichaamsdelen aangetroffen zijn, maar gelooft niet dat ze buitenaards zijn. Waar ze wel vandaan komen en hoe ze in het lichaam terecht komen heeft hij geloof ik wel theoriën over, maar nog geen sluitend bewijs.
Weet je ook wat die theorieën (in grote lijnen) inhouden?
pi_29721640
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:47 schreef TheDon1985 het volgende:

[..]

Weet je ook wat die theorieën (in grote lijnen) inhouden?
Niet veel meer.
Ik weet nog dat hij op één verhaal wat dieper inging.
Dat ging over een man die sinds kort het gevoel had dat hij "opgehaald" werd.
Na onderzoek hebben ze idd iets in zijn lichaam gevonden.
De onderbouwing voor de ontkenning van iets buitenaards bij dit verhaal was "omdat de man al jaren last van dat lichaamsdeel had". Hetgeen erin zat zou er dus al heel wat jaar in moeten hebben gezeten.
Ik kan mij herinneren dat ik dacht "waarom gaat die man ervan uit dat een implantaat er nog niet "al jaren" in kan zitten ? Dit werd namelijk niet duidelijk en dat was eigenlijk alles qua detail dat ik er nog van weet.

Ik ga nu even googelen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29721738
Geloof er niks van, een hoax oid.

Ik ga verder geen argumenten geven behalve dat ik gewoon niet in dit soort verhalen geloof, ik heb geen reden het wel te geloven. Van al dit soort verhalen blijkt achteraf dat het onzin is.
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_29721942
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:57 schreef ee-04 het volgende:
Geloof er niks van, een hoax oid.

Ik ga verder geen argumenten geven behalve dat ik gewoon niet in dit soort verhalen geloof, ik heb geen reden het wel te geloven. Van al dit soort verhalen blijkt achteraf dat het onzin is.
Nou ja als verschillende artsen bevestigen dat er "iets" uit het lichaam is gehaald, dan neem ik dat aan.
De enige vraag naar mijn idee is of het iets buitenaards is of iets dat gewoon in het lichaam kan ontstaan. Voor mijn part een splinter die je als kind ooit op hebt gelopen en dat deze naar binnen is getrokken.. omkapseld als zelfbescherming van het lichaam om maar iets te noemen.

linkje voor de geïnteresseerden
http://www.home.zonnet.nl/pollie_37/Implant.htm

en nog één
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/Dr.Leir.html

Ik geloof dat ik het indertijd gelezen heb in Xfactor

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirage op 17-08-2005 16:17:32 ]
Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:12:08 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29722187
Wie weet dat het waar is. Misschien hebben ze ook de hersens van elkaar gescheiden door iets aan te brengen. Maar dat gaat ver.

Ik kan me niet voorstellen dat de mens van oorsprong 2 hersenhelften heeft. Dat is onlogisch. Of is het wel logisch? Heb je 2 hersenhelften nodig? Krijg je dan geen conflicten tussen die 2 bij het denken?

Lijkt verdacht veel op een alien dat plaatje. Op een baby alien. Dat paarse geval dus

Wellicht zaten de aliens vanaf het begin bij ons erin. Dat we daarom nooit vrij konden zijn. Ik zie er in ieder geval wat in. Laat ik het zo zeggen. Hoe de hersens werken en nog meer komt later aanbod. En of er daadwerkelijk iets is dat de mens met zich meedraagt wordt ook nog uitgezocht.

Ik ben er bijna van overtuigd dat we allemaal iets met ons meedragen. Dat het geval vanaf het begin is mee komen te reizen. En dat geval gaat nog verdwijnen nog. Geen ongewenste bezoekers hier op aarde.

Maar dat wordt dus opgelost Al moet ik mijn eigen hersens een andere vorm geven
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_29722358
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Wie weet dat het waar is. Misschien hebben ze ook de hersens van elkaar gescheiden door iets aan te brengen. Maar dat gaat ver.

Ik kan me niet voorstellen dat de mens van oorsprong 2 hersenhelften heeft. Dat is onlogisch. Of is het wel logisch? Heb je 2 hersenhelften nodig? Krijg je dan geen conflicten tussen die 2 bij het denken?

[afbeelding]

Lijkt verdacht veel op een alien dat plaatje. Op een baby alien. Dat paarse geval dus

Wellicht zaten de aliens vanaf het begin bij ons erin. Dat we daarom nooit vrij konden zijn. Ik zie er in ieder geval wat in. Laat ik het zo zeggen. Hoe de hersens werken en nog meer komt later aanbod. En of er daadwerkelijk iets is dat de mens met zich meedraagt wordt ook nog uitgezocht.

Ik ben er bijna van overtuigd dat we allemaal iets met ons meedragen. Dat het geval vanaf het begin is mee komen te reizen.

Maar dat wordt dus opgelost
De hersenhelften horen juist van elkaar gescheiden te zijn i.v.m. conflicten die anders optreden.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:27:08 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29722655
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef TheDon1985 het volgende:

[..]

De hersenhelften horen juist van elkaar gescheiden te zijn i.v.m. conflicten die anders optreden.
Ff denken Ze moeten samenwerken die 2 hersenhelften? Dat ze onderling informatie uitwisselen zodat je niet te ver doorgaat? 2 harde schijven dus? Iedere hersenhelft zijn eigen functies voor bepaalde lichaamsdelen en denkprocessen?. Ik ben biologisch gezien een analfabeet nog. Scheikundig gezien kan het ook beter. Natuurkundig ook.

Weet je wat het hier is Als ik schrijf en denk over problemen dan voel ik me steeds anders en beter. Ik ben op de een of andere manier bezig om mijn hersens te herprogrammeren.

Over die aliens die een plek willen veroveren. Ik weet niet of dat wel klopt. Ik heb soms muziek opstaan waar ik hoor dat ze de mensheid opjagen als geesten en nog meer. Dat ze ons willen bezitten.

Kijk ik naar mijn verleden dan komt er veel in voor wat waar kan zijn. Je hebt ook nog snot en nog meer. Maar ik ga dus ver nu. Voorhoofdholteontstekingen heb ik super vaak gehad. Mijn hoofd was helemaal vervuild.

Slijmvliesontsteking heb ik nooit gehad.

Maar tis allemaal ingewikkeld vaker. Hoewel alles een oplossing heeft. Zolang de mensen lekker problemen blijven aankaarten en samen zoeken naar een oplossing gaat het goed komen.

Als er 1 ding is waar ze een hekel aan hebben dan is het orde En ze, hoe zien ze eruit? In welke gedaante komt "ze" voor. Misschien is "ze" simpelweg een kracht alleen maar. Kan ook. Dat "ze" aanwezig is in alles maar niet waar te nemen valt maar toch invloed uitoefent op alles.

Soms online kwam ik mensen tegen waarvan ik dacht, tjeezus zeg, wat ben jij voor gedaante. Was iemand bezig van, smeer je ook je snot onder de stoel en nog meer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-08-2005 16:33:09 ]
pi_29723327
Dromenvanger, misschien één stapje terug naar de implantaten ?

Snot en voorhoofdholte ontsteking lijken mij volledig natuurlijk en nou niet direct veroorzaakt door een implantaat.
Sir Winston Churchill
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:50:26 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29723399
Okey

Het vrije associeren ging te ver.

Maar continue your trip
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:03:24 #21
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29725364
(sommige mensen trappen ook echt in elke grap).
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_29727173

[ Bericht 73% gewijzigd door Mirage op 17-08-2005 19:25:02 ]
pi_29743792
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:29 schreef Mirage het volgende:
Ik moet er zo even op googelen (=ww ? ) ,
maar ik kan me een onderzoek herinneren van een arts, Dr. Leir, hij heeft bij verschillende mensen dit soort voorwerpen uit het lichaam gehaald en probeert te onderzoeken hoe die in het lichaam zijn gekomen. Dus of ze van buiten de aarde komen.
Hier staat een interview met de beste chirurg die het implantaat "gevonden" heeft.

Echter het geval in de TS is een apart geval, waarbij een zus van een Braziliaan deze dingen "ophoest".

Over Lier trouwens, zijn verhaal zit wel vol gaten. Grote gaten. Zoals veel paranormale onderzoekers kan hij geen namen noemen van mede-onderzoekers en labaratoria waar de "chips" zijn onderzocht (om meerdere redenen, vooral omdat het noemen van de namen de reputaties van diegenen verknalt) en de namen die hij noemt zijn of totaal onzin, of blijkt dat hij die expert verkeerd heeft gequoted, zodat het verhaal spectaculairder naar voren komt dan het werkelijk is.
Bron
quote:
After a week of deliberating with his Hollywood agent, Leir reluctantly passes on the name of a single researcher: Paul Fuierer, a materials engineer at the New Mexico Institute of Mining and Technology, who examined some of the objects two years ago. Leir and Sims had reported on their Website that Fuierer's data pointed toward extraterrestrial origins. Contacted by phone, Fuierer indicates he rues the day he got mixed up with Leir and Sims. "Unfortunately, my name is still associated with them," he says.

"I found nothing particularly unusual about the objects," says the engineer. "I was told virtually nothing about their origins. At the time, I said certain characteristics -- mineral deposits -- were similar to those found in meteorites. But that was turned around in their report. My statements were taken out of context, I was misquoted. The samples I examined could have been nothing more than slivers of iron -- perhaps from wire hairbrush -- that the body had calcified. That scenario is much more probable."

If Fuierer is no help to Leir's cause, neither is the famed Los Alamos lab in New Mexico, where the first atomic bombs were developed. Leir insists some of his mystery objects were tested by researchers in Los Alamos' chemical science and technical division. "They even went to the expense of building a laser microscope to do mass spectrometry on them," says the podiatrist.

But Los Alamos chief spokesman James Richtman says he has "absolutely no idea what this is about." He says he's never heard of Leir's foundation or the names of the project's supposed funders. "We have no connection to this work," says Richtman.

[ Bericht 89% gewijzigd door The_stranger op 18-08-2005 06:03:33 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_29743966
Ik heb het even opgezocht en wat ik van Lier kon vinden is dat hij in Ventura, Califonië zat.
De namen van de geopereerde mensen geeft hij wel vrij en ook foto's van de objecten.
Indertijd deed hij het idd inhet geheim omdat hij vang was voor tuchtmaatregelen, ergens een goede smoes aan de andere kant zeer begrijpelijk natuurlijk. (het ís nou eenmaal zo dat je met dit soort dingen je geloofwaardigheid etc kwijt kan raken)
Sir Winston Churchill
  donderdag 18 augustus 2005 @ 07:16:05 #25
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29743978
Nou ja of het waar is of niet.
Wanneer men implantaten zou gebruiken zou het dus onderbouwing betekenen voor de vele claims die door de jaren heen gedaan zijn dat er mensen rondlopen met implantaten die op enig moment "aan" gezet kunnen worden om vervolgens van alles en nog wat uit te spoken zonder er zich ooit maar enigzinds iets van te herinneren.
Tevens waarom, als wij als mens de gewoonte hebben om ons te verstoppen bij het filmen van een wild dier ipv op z'n lip te gaan zitten, welk tot gevolg heeft dat het dier "raar" gaat doen, zouden buitenaardse wezens ook maar de moeite nemen om zich bekend te maken.
Dit zou onherroepelijk gedonder geven zoals niet eerder gekend in de wereld.
Uiteindelijk verstoppen stropers zichzelf ook graag om zo optimaal hun buit te kunnen bejagen.
Uiteindelijk is satan ook op aarde geworpen vanuit de hemelen.
Misschien dat men toen nog niet gehoord had van NASA endus meende dat het woord geworpen het juiste woord was...
Kortom die chips .. ik zou het niet te makkelijk verwerpen, pas wanneer je tot informatie toegang hebt die 100% bewijzen dat het onmogelijk is zou ik er niet meer bij stil staan.
Uiteraard is het namelijk wel "erg toevallig" dat de medische wetenschap zelf ook zéér geintresseerd is in nano technologie.

http://www.webwereld.nl/articles/6753

http://en.wikipedia.org/wiki/Nano_tech

http://www.foresight.org/nanodot/

http://www.zyvex.com/nano/

http://www.businessweek.com/bw50/content/mar2002/a3776078.htm

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')