Wat mij betreft hoeven we daar niet op te wachten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:19 schreef Fonkmeistah het volgende:
Maar als bea het toelaat nederlanders op te laten blazen dan word het tijd dat de guillotine weer uit het vet word gehaald.
De bommen hadden volgens de politie geen timers. Om ze gelijktijdig af te laten gaan heb je dan wel 'zelfmoordterroristen' nodig, anders klopt het verhaal niet.quote:
London Bombings: Electrical Surge Connected to Menezes Shooting?
We need to find out in which locations Jean Charles worked at recently. He was not shot seven or eight or nine times in the head as a "mistake".
He was killed because of what he saw or learned.
PrisonPlanet
To be continued!quote:
So we need to find out who this Richard Jones really is and where Menezes worked at recently. He did not have a fixed employment but worked contract jobs, remember.
Finding out even the slightest bit of information regarding these two questions, will open up a whole can of whoop ass. Have NO doubt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:18 schreef NorthernStar het volgende:
De bommen hadden volgens de politie geen timers. Om ze gelijktijdig af te laten gaan heb je dan wel 'zelfmoordterroristen' nodig, anders klopt het verhaal niet.
Of er is nòg een andere methode gebruikt.
In de eerste uren van de aanslag sprak iedereen over grote "power surges", dit werd bevestigd door verschillende bronnen. Nu, als het mogelijk is (en dat is het) om met zo'n 'electrische schok' bommen te activeren, dan heb je hier de verklaring voor het gelijktijdig ontploffen van de bommen zonder het gebruik van timers.
Waar zijn die Amerikanen opeens mee bezig?quote:NYPD clarifies bomb disclosures
New York police insist they were right to release details of the bombs that killed 56 people in London, even though they had not been vetted by UK police.
Deputy NYPD commissioner Paul Browne said commissioner Raymond Kelly was right to include details of the devices in a briefing for security experts.
These included saying the 7 July bombs had been detonated by mobile phones.
But Mr Browne said he regretted making an erroneous statement saying the details had been cleared by the Met.
'Routine'
He said he had made the statement believing it to be true but it had turned out to be wrong.
However, he maintained all the information released by the NYPD was unclassified and open source material.
He added that it was normal for New York police to release such information, saying: "We do this routinely with information we have about the elements used in terrorist attacks around the world.
MEER
WMD's in irak is niet suggestief ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:18 schreef Klump het volgende:
Ik weet niet wat sommige op deze pagina proberen te suggereren maar het gaat me toch een beetje te ver om te veronderstellen dat USA en US dit allemaal zo plannen. Ik vindt dat behoorlijk suggestief.
En moet je nagaan mr Klump dat dit dezelfde tactiek is die mr Blair evenals mr Bush zeer goed beheerst neemt een voorbeeld aan het volgende, in gedachte houdende dat wij "burgertjes" nu al 2 jaar te vreten krijgen dat Al Qaeda een organisatie is met Bin Laden aan het hoofd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:50 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
WMD's in irak is niet suggestief ?
Jij acht het dus onwaarschijnlijk, dat een regering die bewezen liegt en ijskoud 100.000 irakezen vermoord voor hun olie en geopolitieke belangen, bereid is om te liegen en 100 engelsen te vermoorden voor diezelfde olie en geopolitieke belangen ?.
Kortom met andere woorden politiek is ook een methode van werken, namelijk die van leugens bewerken.quote:Commenting on the possible role of Al Qaeda, Blair said, "Al Qaeda is not an organization.
Al Qaeda is a way of working ... but this has the hallmark of that approach."
(aldus niet te lang geleden in een artikel te lezen op skynews.com)
Nou .... vonden de Fransen het eten blijkbaar toch niet zo slecht dat ze tussen neus en lippen door, lees: "in de vorm van een raport", melding maakte van een ophande zijnde aanslag door al-Qaeda.quote:'Frankrijk waarschuwde Britten voor terreur'
08 augustus 2005, 14:12:48
PARIJS (ANP) - De Franse geheime dienst DCRG heeft in een rapport dat enkele dagen voor de aanslagen in Londen op 7 juli verscheen, gewaarschuwd voor mogelijke plannen van al-Qaeda voor aanslagen in Groot-Brittannië. Dat berichtte het Franse dagblad Le Figaro maandag.
Volgens Le Figaro was het rapport gebaseerd op onderzoek binnen de Pakistaanse gemeenschap in Frankrijk. In het verslag werd gewaarschuwd voor aanslagen waartoe zou zijn besloten ,,op het hoogste niveau binnen al-Qaeda''. De plannen zouden worden uitgevoerd door Britse Pakistanen.
De aanslagen op het transportsysteem van de Britse hoofdstad Londen op 7 juli kostten 56 mensen, onder wie vier zelfmoordcommando's, het leven. Ruim zevenhonderd mensen raakten gewond. Drie van de vier vermoedelijke daders waren Britten met een Pakistaanse achtergrond.
"Al Qaeda is not an organization. Al Qaeda is a way of working."quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 07:40 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
En moet je nagaan mr Klump dat dit dezelfde tactiek is die mr Blair evenals mr Bush zeer goed beheerst neemt een voorbeeld aan het volgende, in gedachte houdende dat wij "burgertjes" nu al 2 jaar te vreten krijgen dat Al Qaeda een organisatie is met Bin Laden aan het hoofd.
En wat schetst mijn verbazing :
[..]
Kortom met andere woorden politiek is ook een methode van werken, namelijk die van leugens bewerken.
Aan jou en mij en de rest om de werkelijke waarheid te achterhalen.
Gezien rapporten van de VN uit 2000 en 2001 niet, daarin werd beschreven dat er grondstoffen werden geimporteerd door Irak waarmee chemische wapens gemaakt konden worden (zal kijken of ik dat rapport nog kan vinden). Hiervoor is trouwens nooit een verklaring gegeven door de voormalige machthebbers. Maar goed ze zijn niet gevonden en deze grondstoffen tot zover ik weet ook niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:50 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
WMD's in irak is niet suggestief ?
Over die 100.000 Irakeze slachtoffers bestaat nogal wat discussie en daarbij beweert geen enkele bron dat dit allemaal slachtoffers zijn door Amerikaans toedoen. Veel van de slachtoffers na de "oorlog" zijn gevallen door terroristische aanslagen. Daarbij is het stompzinnig om te stellen dat het om olie zou gaan, de kosten van deze campagne haal je er inmiddels niet meer uit ook al zou Irak hun olievoorraad gratis weggeven aan de Amerikanen.quote:Jij acht het dus onwaarschijnlijk, dat een regering die bewezen liegt en ijskoud 100.000 irakezen vermoord voor hun olie en geopolitieke belangen, bereid is om te liegen en 100 engelsen te vermoorden voor diezelfde olie en geopolitieke belangen ?.
Yep ik heb het emailtje met het nieuwsartikel opgevist en het is idd een en dezelfde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:49 schreef Merisse het volgende:
[..]
"Al Qaeda is not an organization. Al Qaeda is a way of working."
Dat was volgens mij politiecommissaris Ian Blair trouwens die dat zei, niet Tony bron
Ik lurk al van het begin van dit topic en met name dat stuk van Northern Star in het vorige deel over dat Al Qaeda niet bestaat en Bin Laden al jaren dood is heeft me de ogen geopend. Bedankt!
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:49 schreef Merisse het volgende:
Ik lurk al van het begin van dit topic en met name dat stuk van Northern Star in het vorige deel over dat Al Qaeda niet bestaat en Bin Laden al jaren dood is heeft me de ogen geopend. Bedankt!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 07:35 schreef Tiesemans het volgende:
'Aanslagen Londen staan los van elkaar'
13 augustus 2005, 07:22:53
LONDEN (ANP) - De aanslagen in Londen op 7 en 21 juli houden geen verband met elkaar.
Uit de eerste resultaten van het onderzoek naar de aanslagen blijkt dat de terroristische cellen los van elkaar opereerden.
Dat meldt de Britse krant The Independent op basis van een anonieme bron.
Op 7 juli kwamen 52 mensen om door drie zelfmoordaanslagen in de Londense metro en een in een bus. Bij een tweede 'mislukte' serie aanslagen op 21 juli vielen geen doden.
'Eén brein'
Er zit niet één brein van al-Qaeda noch van een andere organisatie achter de aanslagen, schrijft The Independent.
Volgens de politie verhoogt dat de kans dat er meer groeperingen in Groot-Brittannië actief zijn zoals de cel die achter de aanslagen van 7 juli zat.
Het is aannemelijk dat er anderen zijn, waar we niets vanaf weten.
In de afgelopen tien jaar hebben we meerdere groeperingen ontwricht die aanslagen hadden kunnen plegen.
We kunnen ze niet allemaal tegenhouden.
Op zeker moment zal een andere groep opstaan die aanslagen wil plegen'', aldus de anonieme bron.
Eerder meldden Britse media dat er volgens de politie een duidelijk verband is tussen de dodelijke aanslagen op 7 juli en de mislukte aanslagen van 21 juli.
De gebruikte bommen zouden door dezelfde persoon zijn gemaakt.
Bron.
Wat is het nou, Crime Dog Mcgriff?quote:Het gevoel van onveiligheid wordt maximaal gecultiveerd en aangemoedigd (mensen het idee laten houden dat ze door iets vaags en ongrijpbaars worden bedreigt) om als excuus en pretext voor zowel binnen- als buitenlands beleid te dienen.
En Al Qaeda is idd een hoax.
copy cats..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is het nou, Crime Dog Mcgriff?
Dat is precies waar ze op gegokt hebben.quote:
Wat is je punt? Wees eens duidelijk man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is het nou, Crime Dog Mcgriff?
Hehehe Go North.....quote:Op zondag 14 augustus 2005 06:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat is je punt? Wees eens duidelijk man.
Dus wat?
whahaquote:Op zondag 14 augustus 2005 08:23 schreef Tiesemans het volgende:
Uhm tijd voor een filmpje ...![]()
Filmpjuh
Nee, eerst is alles volgens de overheden het werk van Al Kaida, maar daarna opereren ze los van elkaar en is Al Kaida volgens de politiebaas geen organisatie. Hoort dit dan bij de opzet om mensen het idee te geven dat ze door iets ongrijpbaars worden bedreigd? Is het een getrapte misleiding?quote:Op zondag 14 augustus 2005 06:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat is je punt? Wees eens duidelijk man.
Of wou je zeggen dat de mededeling dat 21/7 door copycats is gedaan, de vaagheid over 7/7 (en alles wat met internationaal terrorisme te maken heeft) ineens opgehelderd is?
Ik mag hopen dat je dat je toch echt iets anders bedoeld.
Dat is niet onverstandig. Niettemin blijft de vraag wie je dan wel zou moeten vertrouwen en joe je dat kunt bepalen. Daarbij, zelfs de Nazi's spraken weleens de waarheid.quote:Want ik wil namelijk nog wel bewijs zien voor ik ook maar iets aanneem van regeringen waarvan bekend is dat ze het volk misleiden, ja zelfs in een oorlog liegen, als het hun uitkomt.
Welke beelden precies? Die van de aanslagen, of die van de daders? En misschien bestaat er daartoe wel geen wetteljke verplichting.quote:Ik wil de videobeelden van 7/7 zien
Misschien hebben die daar wel geen behoefte aan. Bovendien zou ik niet weten wat die hieraan toe te voegen hebben. Misschien hebben ze zich in de daders vergist, misschien vinden ze de daden rechtvaardig. Ze waren er in ieder geval niet bij betrokken. En dan nog; stel dat ze bij hoog en bij laag zweren dat hun zoon zoiets nooit zou doen, is dat dan per se betrouwbaarder dan de in sommige ogen verdachte ten laste legging van de regering?quote:ik wil de families van de 'daders' uitgebreid aan het woord hebben gehad
Neem contact op met de politie, zou ik zeggen. Al weet ik niet waarom getuigenverklaringen publiek bezit zouden moeten zijn.quote:ik wil de getuigenverklaringen (if any) lezen,
Die rechtszaak is in aantocht. Als je ''daders'' en ''bewijzen'' nu al tussen aanhalingstekens plaatst, vrees ik echter dat je de rechtszitting niet bedaard en objectief zult volgen. Zeker niet als je denkt dat Bush een handpop is van de Joden die de entertainment-industrie in handen hebben, en meer van dat soort dingen.quote:ik wil dat de hele zaak in een openbaar proces voor een rechter wordt gebracht en alle 'bewijzen' publiekelijk onderbouwt zien.
En als ze een duidelijk ondeugdelijke verklaring staande hielden, was het ook niet goed.quote:Op 7/7 zijn er 52 mensen vermoord en het enige wat het publiek erover te horen krijgt zijn vaagheden en zes verschillende versies over wat voor soort explosieven zijn gebruikt!
Ja, inderdaad. De afgelopen maand was een toonbeeld van helderheid en wijst op geen enkele manier op misleiding** of propaganda.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, eerst is alles volgens de overheden het werk van Al Kaida, maar daarna opereren ze los van elkaar en is Al Kaida volgens de politiebaas geen organisatie. Hoort dit dan bij de opzet om mensen het idee te geven dat ze door iets ongrijpbaars worden bedreigd? Is het een getrapte misleiding?
Nou, ik trek me beschaamd terug, maar toch ook wel trots omdat ik de waarde van de Pavlov-theorie weer eens heb bewezen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. De afgelopen maand was een toonbeeld van helderheid en wijst op geen enkele manier op misleiding** of propaganda.
(**mis·lei·den; 1 (iem.) overtuigen van iets dat niet waar is)
"This has all the hallmarks of Al-Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Aswat informant voor MI6, Al Qa ....
...eugh, maybe the bombers were inspired and influenced, rather than directed, by Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, Al Qaeda, etc."
Hmm.. zeker een trend momenteel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou, ik trek me beschaamd terug
Een paar vragen afvuren en dan weer snel weglopen is aangeleerd gedrag bedoel je?quote:maar toch ook wel trots omdat ik de waarde van de Pavlov-theorie weer eens heb bewezen.
Waar kwalificeer ik dit dan als ''duidelijk''?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hmm.. zeker een trend momenteel.
Maar dat is wel een beetje jammer. Je hebt ons nog onthouden waaruit volgens jou het tegendeel van mijn stelling zou blijken.
Op basis waarvan kwalificeer jij tegenstrijdige berichtgeving, inconstitente verklaringen en het vrijgeven van 1 enkel CCTV frame wel als 'duidelijk'?
Pas als ik er lering uit trek door die vragen achterwege te laten, aangezien slechts een aspect de verbeelding vermag te prikkelen. Maar dat is eerder ondervinding.quote:Een paar vragen afvuren en dan weer snel weglopen is aangeleerd gedrag bedoel je?
Ben je altijd zo vermoeiend?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar kwalificeer ik dit dan als ''duidelijk''?
Op bepaalde punten wel, wat ik bijvoorbeeld van de daders begrepen heb klinkt mij tamelijk consistent en voorstelbaar in de oren. Wat betreft de methodes tast ik nog wat in het duister, maar ik vermoed dat dat wel opgehelderd zal worden. Overigens ken ik de berichtgeving van de autoriteiten bijna alleen maar uit de pers.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:36 schreef NorthernStar het volgende:
Vind jij de berichtgeving (van de autoriteiten en de pers) mbt de aanslagen duidelijk of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |