Reageer dan tenminste ontopic, en binnen de context van het subforum.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:53 schreef MrX1982 het volgende:
Deze thread heeft echt geen potentie.
Hé toepasselijk in sex
pfft, alsof er op weblog.fok.nl van die echte 'helden' zitten, die zoeken ook maar de filmpjes van in de fik gestoken katten uit, die al een half jaar op internet staan, omdat ze zelf er te lui voor zijn ...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Mwah, daarvoor houden ze het teveel bij woorden. Die durven nog geen nagel uit de muur te trekken, laat staan een vlieg in kokend water te stoppen.
Sorryquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:58 schreef kLowJow het volgende:
Reageer dan tenminste ontopic, en binnen de context van het subforum..
Hoe denk jij je mods () het beste te kunnen plezieren?
Cryptisch, maar vooruit. 'Dans'!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sorry![]()
OT: Ik denk dat je mods het best kunt plezieren door naar hun pijpen te dansen, dat klinkt wel heel fout in de context van dit forum![]()
Et tu!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Cryptisch, maar vooruit. 'Dans'!.
Dit soort gedrag zou ik, wanneer ik POL-mod was geweest dus niet tolereren hè.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben recalcitrant. Dans lekker zelf
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:26 schreef kLowJow het volgende:
Dit soort gedrag zou ik, wanneer ik POL-mod was geweest dus niet tolereren hè..
Ik snap niet dat jij nog geen IP-ban hebt.
Don't go where I can't follow...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:28 schreef MrX1982 het volgende:
Oh wacht dat is meer iets voor het keldertje
Zoek maar goed, gij Sherlock!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Et tu!
Rook een pijp!
* gaat even op zoek naar foto's van beroemde pijprokers....., Dat zal weer weer uitmonden in een Stalin-plaatje
Helaas I can't go there eitherquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:32 schreef kLowJow het volgende:
Don't go where I can't follow...
Dieux ! S’il faut présumer que tout est arrestéquote:
de 'Wouke van Scherrenburg' van POL, in de billen geknepen door de heterosexuele Lubbertjes, terwijl de heren van de andere zijde, de Pimmetjes haar giftig toebijten toch vooral toch eens te gaan koken ....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:47 schreef Maerycke het volgende:
Er wordt niet gelubberd aan mijn billen jah!
??????????????????????? Wie is PJO ?????????????????????????quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:09 schreef yvonne het volgende:
Hej, PJO is er ook weer.
Nee...........................maar..................mij............wel.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:23 schreef rebelion het volgende:
Volgens mij is hier iemand in de war. Die kreten die je neerzet zeggen mij werkelijk niets.
Zeker, in dit topic mag je alleen posten als je de POL-mods aanbidt. Dus, snel mijn hielen likken of optyfen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:23 schreef rebelion het volgende:
Volgens mij is hier iemand in de war.
Kinkyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dus, snel mijn hielen likken of optyfen.
he wat flauw, je hebt mijn link in een andere geweizigd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:24 schreef McCarthy het volgende:
De gewraakte link www.ongesteldemannen.nl
Steun is voldoende. Je wilt toch niet offtopic gaan.................?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:33 schreef rebelion het volgende:
Wat valt er te aanbidden? Ik ben trouwens helemaal niet gelovig, dus bidden is voor mij vreemd.
Wat is jouw opleidingsniveau ook alweer?quote:
er is zelf een fanforum voor jequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zeker, in dit topic mag je alleen posten als je de POL-mods aanbidt. Dus, snel mijn hielen likken of optyfen.
ben je nou een infoer of nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat is jouw opleidingsniveau ook alweer?
Gewattus?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:34 schreef McCarthy het volgende:
[..]
he wat flauw, je hebt mijn link in een andere geweizigd.
als ik goed kan spellen mag ik dan ook bij die pepermuntfabriek van je komen werken ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat is jouw opleidingsniveau ook alweer?
wist je dat ik vroeger altijd dacht dat jij een keiharde SM meesteres was en dat je er daarom op los bande.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewattus?
Liefjen, we zitten in SEX, pas je een beetje aan, wil je?
Kloptquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wist je dat ik vroeger altijd dacht dat jij een keiharde SM meesteres was en dat je er daarom op los bande.
Vertel het eens.......... wat wil jij graag met sizzler uitspokenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef rebelion het volgende:
Tja, ik dacht hier iets aan te treffen over sexuele relaties, maar daar lijkt dit nou helemaal niet op.
Objectnamen beginnen nooit met een hoofdletterquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ben je nou een infoer of niet![]()
McCarthy.getOpleidingsniveau();
zo doe je dat
slank zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt
http://www.mrs-yvonne.com/
Jammer genoeg heeft speedfreak1/rebelion m'n cover al verraden
per afspraak, maar de compiler hapt het wel hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Objectnamen beginnen nooit met een hoofdletter
Sidekick. Mijn grote voorbeeld*quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:29 schreef Sidekick het volgende:
Zeker, in dit topic mag je alleen posten als je de POL-mods aanbidt. Dus, snel mijn hielen likken of optyfen.
Ja, je bent gezakt dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef McCarthy het volgende:
[..]
per afspraak, maar de compiler hapt het wel hoor
Om in elkaar gemept te worden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:46 schreef McCarthy het volgende:
[..]
slank zeg![]()
misschien dat ik eens langs kom![]()
Dat zou jij niet eens aankunnen, verwend nest. Jij vindt zelfs dat studenten niet zouden moeten werken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:40 schreef McCarthy het volgende:
[..]
als ik goed kan spellen mag ik dan ook bij die pepermuntfabriek van je komen werken ?
lijkt me wel wat
deze is heftigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Om in elkaar gemept te worden?
Je bent toch wel minderjarig hè?
deel 2 van dat topic zit in de pipelinequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat zou jij niet eens aankunnen, verwend nest. Jij vindt zelfs dat studenten niet zouden moeten werken.
Blijf je nou bezig met de lay-out op te fucken?quote:
Lieve speed, daar was je toch allang achterquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:04 schreef rebelion het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is Yvonne een strenge meesteres en Sidekick één van haar slaven? Begint het toch nog op SEX te lijken.
Ik....... houd........ wel......... van...........jouw............onschuld.........quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:08 schreef rebelion het volgende:
Wat zit je toch over speed? Waar heb je het over?
eerst aan de drank, nu aan de drugs, wat is het toch met jouw, ben jij nog wel capabel genoeg om dit forum te beheren.?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieve speed, daar was je toch allang achter
En sinds wanneer is het mijn forum ,oh potentieel slaafje van me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:04 schreef McCarthy het volgende:
is het mijn schuld dat jouw forum niet goed kan afbreken?
ik ga lekke rniet naar jou ik ga naar die anderquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
En sinds wanneer is het mijn forum ,oh potentieel slaafje van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |