Nee...........................maar..................mij............wel.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:23 schreef rebelion het volgende:
Volgens mij is hier iemand in de war. Die kreten die je neerzet zeggen mij werkelijk niets.
Zeker, in dit topic mag je alleen posten als je de POL-mods aanbidt. Dus, snel mijn hielen likken of optyfen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:23 schreef rebelion het volgende:
Volgens mij is hier iemand in de war.
Kinkyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dus, snel mijn hielen likken of optyfen.
he wat flauw, je hebt mijn link in een andere geweizigd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:24 schreef McCarthy het volgende:
De gewraakte link www.ongesteldemannen.nl
Steun is voldoende. Je wilt toch niet offtopic gaan.................?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:33 schreef rebelion het volgende:
Wat valt er te aanbidden? Ik ben trouwens helemaal niet gelovig, dus bidden is voor mij vreemd.
Wat is jouw opleidingsniveau ook alweer?quote:
er is zelf een fanforum voor jequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zeker, in dit topic mag je alleen posten als je de POL-mods aanbidt. Dus, snel mijn hielen likken of optyfen.
ben je nou een infoer of nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat is jouw opleidingsniveau ook alweer?
Gewattus?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:34 schreef McCarthy het volgende:
[..]
he wat flauw, je hebt mijn link in een andere geweizigd.
als ik goed kan spellen mag ik dan ook bij die pepermuntfabriek van je komen werken ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat is jouw opleidingsniveau ook alweer?
wist je dat ik vroeger altijd dacht dat jij een keiharde SM meesteres was en dat je er daarom op los bande.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewattus?
Liefjen, we zitten in SEX, pas je een beetje aan, wil je?
Kloptquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wist je dat ik vroeger altijd dacht dat jij een keiharde SM meesteres was en dat je er daarom op los bande.
Vertel het eens.......... wat wil jij graag met sizzler uitspokenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef rebelion het volgende:
Tja, ik dacht hier iets aan te treffen over sexuele relaties, maar daar lijkt dit nou helemaal niet op.
Objectnamen beginnen nooit met een hoofdletterquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ben je nou een infoer of niet![]()
McCarthy.getOpleidingsniveau();
zo doe je dat
slank zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt
http://www.mrs-yvonne.com/
Jammer genoeg heeft speedfreak1/rebelion m'n cover al verraden
per afspraak, maar de compiler hapt het wel hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Objectnamen beginnen nooit met een hoofdletter
Sidekick. Mijn grote voorbeeld*quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:29 schreef Sidekick het volgende:
Zeker, in dit topic mag je alleen posten als je de POL-mods aanbidt. Dus, snel mijn hielen likken of optyfen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |