Sex?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:59 schreef yvonne het volgende:
IN GC schiet dit topic ook niet op, waar nu heen?
Goed idee. De steunbetuigingen laten enigszins te wensen over als je het mij vraagt. In SEX zal men vast beter weten hoe je iemand een hart (o.i.d.) onder de riem steekt.quote:
Een dergelijke vraag is Sidekick wel eens eerder gesteld, zo las ik ergens...quote:
het antwoord luidde:quote:Gebruikt Sidekick zijn piemol wel eens?
quote:Aangaande bovenstaande kwestie heb ik even navraag gedaan.
"Soms. Alleen wanneer ik hem gebruik", aldus Sidekick
Ja?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:41 schreef SCH het volgende:
Sizzzzler?
Nee.quote:Neuken????
Ik mag hopen dat ze ook dat met die sigaar en Monica in 1998 nagespeeld hebben ... bepaalde traditionalisten Politiek-watchers hebben ook nog graag om op hun verjaardag toegezongen te worden, door een ietwat beschonken jongedame ('Happy Birthday .... Mister ') ...quote:
Je bedoelt over de crack-snuivende alcoholverslaafde afgekeurde en ontslagen verpleegster Y.H te D?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:37 schreef McCarthy het volgende:
ha die Yvonne, wist je dat ze een fan-forum voor je hebben opgezet
Yvonne Fanforum
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef yvonne het volgende:
Je bedoelt over de crack-snuivende alcoholverslaafde afgekeurde en ontslagen verpleegster Y.H te D?
2 posts daarvoor wijs je SCH nog af ... en nu ...?quote:
Ik heb die site gisteren eens grotendeels doorgelezen. Nu kan ik miepen in FB maar dat forum is wel heel erg...laag.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef yvonne het volgende:
Je bedoelt over de crack-snuivende alcoholverslaafde afgekeurde en ontslagen verpleegster Y.H te D?
Ben je al 19?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:56 schreef nixxx het volgende:
[..][insert aai over bolletje smiley]
maar het blijft hier wel [SEX] dussee neuken?![]()
al even niet meerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je al 19?
ow God en dit soort uitspraken nemen die kneuzen daar ook nog serieus![]()
Daarom heb je ook een gemodereerde rechtse en gemodereerde boomknuffelaar nodigquote:Op zondag 31 juli 2005 23:03 schreef Ontopic het volgende:
Een politiek forum is, uiteraard, het moeilijkst om te beheren.
Iedereen gaat uit van zijn eigen gelijk en niemand stelt zijn mening ook maar een milimeter bij.
Hierdoor kunnen de gemoederen soms hoog oplaaien.
Hierbij steek ik jullie daarom ook een hart onder de riem.
Daarom.
zo zou ik jouw nou niet willen noemenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, wist ik niet.
* logt in via zijn spietfriek accountje en post: "de crackhoer Y. te D. geeft aan niet serieus te zijn in haar opmerkingen over 19-jarigen, dat betekent natuurlijk dat zij ook 18- of 20-jarigen sexueel belaagd ... mogelijk zelfs 16- of 15-jarigen, dus Aaaah moet ook oppassen voor die gemene heks."quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je al 19?
ow God en dit soort uitspraken nemen die kneuzen daar ook nog serieus![]()
Mwah, daarvoor houden ze het teveel bij woorden. Die durven nog geen nagel uit de muur te trekken, laat staan een vlieg in kokend water te stoppen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
* logt in via zijn spietfriek accountje en post: "de crackhoer Y. te D. geeft aan niet serieus te zijn in haar opmerkingen over 19-jarigen, dat betekent natuurlijk dat zij ook 18- of 20-jarigen sexueel belaagd ... mogelijk zelfs 16- of 15-jarigen, dus Aaaah moet ook oppassen voor die gemene heks."
Overigens, hoe lang duurt het nog voordat een van die twee, of desnoods ook Lucida gewoon officiele Fok!-weblog-medewerkers worden ... dat zou prima bij zowel hen, als ook de Fok!-weblog passen ... lekker tegendraads, provocerend en 'laag-bij-de-gronds'
Mijn God, die zijn er al zoveel geweestquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:12 schreef McCarthy het volgende:
he yvonne, zullen we voor jou eens een fantopic rond laten gaan.
Dan moet je beloven niet te modden
Nee, want dan breken ze d'r nagelsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Mwah, daarvoor houden ze het teveel bij woorden. Die durven nog geen nagel uit de muur te trekken, laat staan een vlieg in kokend water te stoppen.
Reageer dan tenminste ontopic, en binnen de context van het subforum.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:53 schreef MrX1982 het volgende:
Deze thread heeft echt geen potentie.
Hé toepasselijk in sex
pfft, alsof er op weblog.fok.nl van die echte 'helden' zitten, die zoeken ook maar de filmpjes van in de fik gestoken katten uit, die al een half jaar op internet staan, omdat ze zelf er te lui voor zijn ...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Mwah, daarvoor houden ze het teveel bij woorden. Die durven nog geen nagel uit de muur te trekken, laat staan een vlieg in kokend water te stoppen.
Sorryquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:58 schreef kLowJow het volgende:
Reageer dan tenminste ontopic, en binnen de context van het subforum..
Hoe denk jij je mods () het beste te kunnen plezieren?
Cryptisch, maar vooruit. 'Dans'!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sorry![]()
OT: Ik denk dat je mods het best kunt plezieren door naar hun pijpen te dansen, dat klinkt wel heel fout in de context van dit forum![]()
Et tu!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Cryptisch, maar vooruit. 'Dans'!.
Dit soort gedrag zou ik, wanneer ik POL-mod was geweest dus niet tolereren hè.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben recalcitrant. Dans lekker zelf
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:26 schreef kLowJow het volgende:
Dit soort gedrag zou ik, wanneer ik POL-mod was geweest dus niet tolereren hè..
Ik snap niet dat jij nog geen IP-ban hebt.
Don't go where I can't follow...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:28 schreef MrX1982 het volgende:
Oh wacht dat is meer iets voor het keldertje
Zoek maar goed, gij Sherlock!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Et tu!
Rook een pijp!
* gaat even op zoek naar foto's van beroemde pijprokers....., Dat zal weer weer uitmonden in een Stalin-plaatje
Helaas I can't go there eitherquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:32 schreef kLowJow het volgende:
Don't go where I can't follow...
Dieux ! S’il faut présumer que tout est arrestéquote:
de 'Wouke van Scherrenburg' van POL, in de billen geknepen door de heterosexuele Lubbertjes, terwijl de heren van de andere zijde, de Pimmetjes haar giftig toebijten toch vooral toch eens te gaan koken ....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:47 schreef Maerycke het volgende:
Er wordt niet gelubberd aan mijn billen jah!
??????????????????????? Wie is PJO ?????????????????????????quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:09 schreef yvonne het volgende:
Hej, PJO is er ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |