ik wacht het gebruikers-review op een web-log van en gebande en waarschijnlijk allang Fok! niet meer bezoekende gebruiker wel af,quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:58 schreef kenz het volgende:
Ik vind ook dat de mods goed werk leveren, maar ik ga echt niet met zo'n ding om m'n lul lopen.
Kozzmic is toch die nieuwsposter die tegenwoordig van de rechtse kerk is?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:52 schreef Sickie het volgende:
Sizzler is okay!
Sidekick is daarintegen een slap aftreksel van Kozzmic. Niet echt iets om trots op te zijn dunkt me.
Ik ben niet zo kerkelijk gezind, noch rechts noch links, dus daar kan ik weinig over kwijt. Ik heb het over de stijl van modereren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Kozzmic is toch die nieuwsposter die tegenwoordig van de rechtse kerk is?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:34 schreef yvonne het volgende:
Dit is het echt het traagste topic-voetbal ever
Het is wel weer duidelijk aan wiens leiband jij loopt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:50 schreef Sidekick het volgende:
Dit is trouwens wel het traagste voetbaltopic ooit. Het heeft een week geduurd voordat dit FB-topic via ONZ naar POL is geschopt. Morgen gaat ie naar NWS.
Gatver, POL-use:rs.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef sizzler het volgende:
In NWS krijgt dit topic ookal niet de aandacht die het verdient.
Kickje naar... ONZ!
quote:
Als je het werkelijk aandacht wil laten hebben dan schop je het naar MED natuurlijk. Ik zou het niet doen, maar het kan.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef sizzler het volgende:
In NWS krijgt dit topic ookal niet de aandacht die het verdient.
Kickje naar... ONZ!
Mijn god, een speech van Stalin over het glorieus verlopen van het 5-jaren plan klinkt nog geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:32 schreef Sidekick het volgende:
In geloof dat er hordes users in GC zitten te smachten om een topic zoals deze. Ik, de superieure doch bescheiden mod zelve, zal de honger naar exemplarisch kwaliteit stillen met dit subtiele schopje vol integriteit en compassie.
De rollen zijn zo te zien omgedraaid,quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Het is wel weer duidelijk aan wiens leiband jij loopt.
oh dat forum waar ik jou ook al zie rondlopen, een soort @@@ forum, maar dan anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:40 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb gisteren nog een forum gezien dat geheel gericht was op deze twee homo's. O en er stond ook iets over yvonne en SCH volgens mij.
Maargoed, dat forum is verder te moeilijk voor mij. Elke post van die gasten val ik in slaap.quote:
Ja, door die lul van een Dago nog wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:28 schreef yvonne het volgende:
Zeg Sha, wat hoor ik nu?
Ben jij gebanned?
En Havoc ook al, tis wat
Sex?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:59 schreef yvonne het volgende:
IN GC schiet dit topic ook niet op, waar nu heen?
Goed idee. De steunbetuigingen laten enigszins te wensen over als je het mij vraagt. In SEX zal men vast beter weten hoe je iemand een hart (o.i.d.) onder de riem steekt.quote:
Een dergelijke vraag is Sidekick wel eens eerder gesteld, zo las ik ergens...quote:
het antwoord luidde:quote:Gebruikt Sidekick zijn piemol wel eens?
quote:Aangaande bovenstaande kwestie heb ik even navraag gedaan.
"Soms. Alleen wanneer ik hem gebruik", aldus Sidekick
Ja?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:41 schreef SCH het volgende:
Sizzzzler?
Nee.quote:Neuken????
Ik mag hopen dat ze ook dat met die sigaar en Monica in 1998 nagespeeld hebben ... bepaalde traditionalisten Politiek-watchers hebben ook nog graag om op hun verjaardag toegezongen te worden, door een ietwat beschonken jongedame ('Happy Birthday .... Mister ') ...quote:
Je bedoelt over de crack-snuivende alcoholverslaafde afgekeurde en ontslagen verpleegster Y.H te D?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:37 schreef McCarthy het volgende:
ha die Yvonne, wist je dat ze een fan-forum voor je hebben opgezet
Yvonne Fanforum
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef yvonne het volgende:
Je bedoelt over de crack-snuivende alcoholverslaafde afgekeurde en ontslagen verpleegster Y.H te D?
2 posts daarvoor wijs je SCH nog af ... en nu ...?quote:
Ik heb die site gisteren eens grotendeels doorgelezen. Nu kan ik miepen in FB maar dat forum is wel heel erg...laag.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef yvonne het volgende:
Je bedoelt over de crack-snuivende alcoholverslaafde afgekeurde en ontslagen verpleegster Y.H te D?
Ben je al 19?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:56 schreef nixxx het volgende:
[..][insert aai over bolletje smiley]
maar het blijft hier wel [SEX] dussee neuken?![]()
al even niet meerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je al 19?
ow God en dit soort uitspraken nemen die kneuzen daar ook nog serieus![]()
Daarom heb je ook een gemodereerde rechtse en gemodereerde boomknuffelaar nodigquote:Op zondag 31 juli 2005 23:03 schreef Ontopic het volgende:
Een politiek forum is, uiteraard, het moeilijkst om te beheren.
Iedereen gaat uit van zijn eigen gelijk en niemand stelt zijn mening ook maar een milimeter bij.
Hierdoor kunnen de gemoederen soms hoog oplaaien.
Hierbij steek ik jullie daarom ook een hart onder de riem.
Daarom.
zo zou ik jouw nou niet willen noemenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, wist ik niet.
* logt in via zijn spietfriek accountje en post: "de crackhoer Y. te D. geeft aan niet serieus te zijn in haar opmerkingen over 19-jarigen, dat betekent natuurlijk dat zij ook 18- of 20-jarigen sexueel belaagd ... mogelijk zelfs 16- of 15-jarigen, dus Aaaah moet ook oppassen voor die gemene heks."quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je al 19?
ow God en dit soort uitspraken nemen die kneuzen daar ook nog serieus![]()
Mwah, daarvoor houden ze het teveel bij woorden. Die durven nog geen nagel uit de muur te trekken, laat staan een vlieg in kokend water te stoppen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
* logt in via zijn spietfriek accountje en post: "de crackhoer Y. te D. geeft aan niet serieus te zijn in haar opmerkingen over 19-jarigen, dat betekent natuurlijk dat zij ook 18- of 20-jarigen sexueel belaagd ... mogelijk zelfs 16- of 15-jarigen, dus Aaaah moet ook oppassen voor die gemene heks."
Overigens, hoe lang duurt het nog voordat een van die twee, of desnoods ook Lucida gewoon officiele Fok!-weblog-medewerkers worden ... dat zou prima bij zowel hen, als ook de Fok!-weblog passen ... lekker tegendraads, provocerend en 'laag-bij-de-gronds'
Mijn God, die zijn er al zoveel geweestquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:12 schreef McCarthy het volgende:
he yvonne, zullen we voor jou eens een fantopic rond laten gaan.
Dan moet je beloven niet te modden
Nee, want dan breken ze d'r nagelsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Mwah, daarvoor houden ze het teveel bij woorden. Die durven nog geen nagel uit de muur te trekken, laat staan een vlieg in kokend water te stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |