Sex?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:59 schreef yvonne het volgende:
IN GC schiet dit topic ook niet op, waar nu heen?
Goed idee. De steunbetuigingen laten enigszins te wensen over als je het mij vraagt. In SEX zal men vast beter weten hoe je iemand een hart (o.i.d.) onder de riem steekt.quote:
Een dergelijke vraag is Sidekick wel eens eerder gesteld, zo las ik ergens...quote:
het antwoord luidde:quote:Gebruikt Sidekick zijn piemol wel eens?
quote:Aangaande bovenstaande kwestie heb ik even navraag gedaan.
"Soms. Alleen wanneer ik hem gebruik", aldus Sidekick
Ja?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:41 schreef SCH het volgende:
Sizzzzler?
Nee.quote:Neuken????
Ik mag hopen dat ze ook dat met die sigaar en Monica in 1998 nagespeeld hebben ... bepaalde traditionalisten Politiek-watchers hebben ook nog graag om op hun verjaardag toegezongen te worden, door een ietwat beschonken jongedame ('Happy Birthday .... Mister ') ...quote:
Je bedoelt over de crack-snuivende alcoholverslaafde afgekeurde en ontslagen verpleegster Y.H te D?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:37 schreef McCarthy het volgende:
ha die Yvonne, wist je dat ze een fan-forum voor je hebben opgezet
Yvonne Fanforum
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef yvonne het volgende:
Je bedoelt over de crack-snuivende alcoholverslaafde afgekeurde en ontslagen verpleegster Y.H te D?
2 posts daarvoor wijs je SCH nog af ... en nu ...?quote:
Ik heb die site gisteren eens grotendeels doorgelezen. Nu kan ik miepen in FB maar dat forum is wel heel erg...laag.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef yvonne het volgende:
Je bedoelt over de crack-snuivende alcoholverslaafde afgekeurde en ontslagen verpleegster Y.H te D?
Ben je al 19?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:56 schreef nixxx het volgende:
[..][insert aai over bolletje smiley]
maar het blijft hier wel [SEX] dussee neuken?![]()
al even niet meerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je al 19?
ow God en dit soort uitspraken nemen die kneuzen daar ook nog serieus![]()
Daarom heb je ook een gemodereerde rechtse en gemodereerde boomknuffelaar nodigquote:Op zondag 31 juli 2005 23:03 schreef Ontopic het volgende:
Een politiek forum is, uiteraard, het moeilijkst om te beheren.
Iedereen gaat uit van zijn eigen gelijk en niemand stelt zijn mening ook maar een milimeter bij.
Hierdoor kunnen de gemoederen soms hoog oplaaien.
Hierbij steek ik jullie daarom ook een hart onder de riem.
Daarom.
zo zou ik jouw nou niet willen noemenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, wist ik niet.
* logt in via zijn spietfriek accountje en post: "de crackhoer Y. te D. geeft aan niet serieus te zijn in haar opmerkingen over 19-jarigen, dat betekent natuurlijk dat zij ook 18- of 20-jarigen sexueel belaagd ... mogelijk zelfs 16- of 15-jarigen, dus Aaaah moet ook oppassen voor die gemene heks."quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je al 19?
ow God en dit soort uitspraken nemen die kneuzen daar ook nog serieus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |