Ja, je bent gezakt dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef McCarthy het volgende:
[..]
per afspraak, maar de compiler hapt het wel hoor
Om in elkaar gemept te worden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:46 schreef McCarthy het volgende:
[..]
slank zeg![]()
misschien dat ik eens langs kom![]()
Dat zou jij niet eens aankunnen, verwend nest. Jij vindt zelfs dat studenten niet zouden moeten werken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:40 schreef McCarthy het volgende:
[..]
als ik goed kan spellen mag ik dan ook bij die pepermuntfabriek van je komen werken ?
lijkt me wel wat
deze is heftigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Om in elkaar gemept te worden?
Je bent toch wel minderjarig hè?
deel 2 van dat topic zit in de pipelinequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat zou jij niet eens aankunnen, verwend nest. Jij vindt zelfs dat studenten niet zouden moeten werken.
Blijf je nou bezig met de lay-out op te fucken?quote:
Lieve speed, daar was je toch allang achterquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:04 schreef rebelion het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is Yvonne een strenge meesteres en Sidekick één van haar slaven? Begint het toch nog op SEX te lijken.
Ik....... houd........ wel......... van...........jouw............onschuld.........quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:08 schreef rebelion het volgende:
Wat zit je toch over speed? Waar heb je het over?
eerst aan de drank, nu aan de drugs, wat is het toch met jouw, ben jij nog wel capabel genoeg om dit forum te beheren.?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieve speed, daar was je toch allang achter
En sinds wanneer is het mijn forum ,oh potentieel slaafje van me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:04 schreef McCarthy het volgende:
is het mijn schuld dat jouw forum niet goed kan afbreken?
ik ga lekke rniet naar jou ik ga naar die anderquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
En sinds wanneer is het mijn forum ,oh potentieel slaafje van me.
Nee, absoluut niet!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:11 schreef McCarthy het volgende:
[..]
eerst aan de drank, nu aan de drugs, wat is het toch met jouw, ben jij nog wel capabel genoeg om dit forum te beheren.?
Breulsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:13 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik ga lekke rniet naar jou ik ga naar die ander
Lekke mietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:13 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik ga lekke rniet naar jou ik ga naar die ander
Nou ja, die is iig bruin jaquote:
Hier verzinnen we geile dingen voor die 2quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier verzinnen we geile dingen voor die 2
Komop, modjes en een heftig sex-leven..
Hier gaan we er iets aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |