Wel de uren gekregen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:29 schreef TheSorrow het volgende:
Was wel weer lachen net.. kom ik aan, (ik was om 9 uur weer wakkergebeld of ik een wijkje kon doen) blijkt die wijk al weg te zijn...was de teamcoach me vergeten terug te bellen dat het niet door gingDaarna ff buiten gewacht tot mn collega terugkwam met de bus,zodat ie die gelijk mee kon nemen, en andere collega's zaten te bieren in de kelder, ging ik dus ff gezellig bijzitten....allemaal lulkoek en vage verhalen, maar was wel ff gezellig
Mijn Godquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:22 schreef Jaguarized het volgende:
Zag vandaag een leuk stukje in de krant over de bewaarservice van TPG. Heb het even overgetypt.
TPG's verdwijntruc
"Bent u een tijdje van huis? Laat ons uw post bewaren. Veilig en gemakkelijk." De website van TPG is vol lof over haar eigen bewaarservice. "Maar ik doe het nooit meer", zegt Remco de Zwart, "die bewaarservice is een farce."
Ik geloof dat je 20 minuten krijgt per honderd stuks.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:01 schreef Troeta het volgende:
Ik denk dat meneer de Zwart een hele grote duim heeft.
Kan best iets fout gaan, maar 3x precies bij hem...nee..
Ik heb vandaag trouwens wel kletsnatte post in bussen gedaan, mag dat eigenlijk wel?
M'n tas was lek en het regende zo hard dat ik er echt niks aan kon doen.
Volgende week trouwens Ikeaboeken erbij.
Moet ik naast de post ook nog lopen, vond het een vaag verhaal.
Wanneer ik daar tijd voor heb moet ik ook maar uitzoeken.
krijg wel extra uitbetaald maar hoeveel zeiden ze niet.
Weet iemand hier dat toevallig?
Ja, wat wil je anders? Ik kan moeilijk alle post droog houden. Ik houd de post altijd dicht tegen m'n jas, zodat het nog wel redelijk droog blijft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:01 schreef Troeta het volgende:
Ik heb vandaag trouwens wel kletsnatte post in bussen gedaan, mag dat eigenlijk wel?
Ja, hier hetzelfde (gek hè, als we zo dicht bij elkaar werkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:01 schreef Troeta het volgende:
Volgende week trouwens Ikeaboeken erbij.
Moet ik naast de post ook nog lopen, vond het een vaag verhaal.
Wanneer ik daar tijd voor heb moet ik ook maar uitzoeken.
krijg wel extra uitbetaald maar hoeveel zeiden ze niet.
Weet iemand hier dat toevallig?
Een paar jaar geleden belde er een klant op:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:01 schreef Troeta het volgende:
M'n tas was lek en het regende zo hard dat ik er echt niks aan kon doen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden belde er een klant op:
Klant: Meneer, de post is helemaal nat geworden.
Groepsleider: De postbode ook.
De telefoonboeken zijn naar de concurrent gegaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:54 schreef JDude het volgende:
Ikea-gidsen zijn kut! Je sjouwt je een breuk en ze leveren niets op...
Nee, dan de telefoonboeken!
Een paar jaar geleden gedaan, toen voor 40 (gulden)cent per boek!
Een week later was ik 1000 gulden rijker
En zowat blijven hangen op de drempels!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:14 schreef gr8w8 het volgende:
Telefoongidsen.... The memories...
He, niet heel die pallet in die wagen ..... Te laat. Van 0 naar 40 km/h in 40 seconden.
hahaha, mooi gezegd!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden belde er een klant op:
Klant: Meneer, de post is helemaal nat geworden.
Groepsleider: De postbode ook.
Hier waren er weer een aantal lekker "discreet" verpakt ....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:35 schreef OMG het volgende:
Ik had redelijk wat van die glibberige boekjes waarvan de pakjes altijd zo discreet bezorgd worden (ja, die uit Hulst, ja).
Zullen die mensen die dat bestellen nou echt niet weten dat wij weten wat er in zitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hier waren er weer een aantal lekker "discreet" verpakt ....
Ze er gewoon veel plezier mee wensen bij het afgeven... dan weten ze wel hoe laat het is...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:26 schreef sk888er het volgende:
[..]
Zullen die mensen die dat bestellen nou echt niet weten dat wij weten wat er in zit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |