Heerlijk is dat hè, als je ze ff mee naar huis mag nemenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:39 schreef TheSorrow het volgende:
Zo, klaar met werken, om 4 uur weer bussenlichten, en kon de bus alvast meenemen..daar staat ie dan, voor de deur![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Kan je niet wat voor ons regelenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:08 schreef Paprika-mix het volgende:
Zijn er nog mensen geïnteresseerd in een RTM - Respect The Mailman t-shirt? Zwart met oranje opdruk.
Kijk op respectthemailman punt nl hoe het shirt er uit ziet. Maten: XXL, XL, L, M, S, ook female shirts in die maten. Prijs: Euro 17,50 + Euro 5 verzendkosten.
Groet, Michel
Kan je ook shirts maken met de opdruk 'respect the mail girl'?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:08 schreef Paprika-mix het volgende:
Zijn er nog mensen geïnteresseerd in een RTM - Respect The Mailman t-shirt? Zwart met oranje opdruk.
Kijk op respectthemailman punt nl hoe het shirt er uit ziet. Maten: XXL, XL, L, M, S, ook female shirts in die maten. Prijs: Euro 17,50 + Euro 5 verzendkosten.
Groet, Michel
ik stuur m naar mezelfquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Adsum het volgende:
Gaat er iemand ook nog die vakantiekaart (die bij de Mail zat) terug sturen naar de redactie van Mail ?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:45 schreef OMG het volgende:
Ik mik dat soort dingen altijd meteen bij het oudpapier. Zonder het plastic uiteraard.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Adsum het volgende:
Gaat er iemand ook nog die vakantiekaart (die bij de Mail zat) terug sturen naar de redactie van Mail ?
Ja, zodat iedereen hier een kaartje van elkaar krijgtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:52 schreef sk888er het volgende:
[..]
ik stuur m naar mezelf![]()
maar ik heb er 2 dus als iemand een leuke kaart wil ontvangen, pleur je adres hier maar ff neer![]()
je moet wel, als je maar 3 uur kan slapen tot dat je moet werkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:11 schreef Troeta het volgende:
Leuk dat jullie ook tukjes doen na het werk
Nu pas HSM? Dat is bijna een jaar later dan bij ons! Ik wou dat ze bij ons ook zo lang hadden gewacht, dan had ik het praktisch niet meer mee hoeven te maken, omdat ik toch bijna stop. Succes ermee in ieder geval!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:02 schreef Beach het volgende:
Volgende week over op hsmdaar gaat m,n leuke zaterdagbaantje.
We kregen een video erover te zien, leek verdomme alsof die gemaakt was voor kinderen van 5![]()
Echt iets voor fucking TPG.![]()
Wilde ik mn steunpunt in gaan laden, had de chauffeur die nog niet weggebrachtkon ik eerst weer terug naar het kantoor om daar in te laaien.
Bedankt![]()
![]()
En volgende week zaterdag zijn er 6 (!) van de 12 mensen op vakantie, succes met werken dan jongens
terwijl ik in de zon zit.
![]()
zeg eens eerlijk, wat bevalt beter: samenvoegen of de oude manierquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:24 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Nu pas HSM? Dat is bijna een jaar later dan bij ons! Ik wou dat ze bij ons ook zo lang hadden gewacht, dan had ik het praktisch niet meer mee hoeven te maken, omdat ik toch bijna stop. Succes ermee in ieder geval!
Ik schrijf me inquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:41 schreef TheSorrow het volgende:
T leek me trouwens tof om een x een TPG meet te houden, ergens wat drinken ofzo een x, met onze TPG jassen aan![]()
![]()
Mij beviel de zethark beter. Daar kun je veel rustiger achter zitten en gewoon op de automatische piloot zetten. Met tussenvoegen ga je automatisch in een slechtere houding zitten, namelijk voorovergebogen. En je blijft maar bladeren he. Verder zullen ze bij jullie ook wel de voorbereidingstijden gaan halveren, waarna je zeker een half jaar moet zeuren voor ze er weer wat tijd bij gaan doen. Je haalt het gewoon niet in de helft. Dingen zoals kisten opruimen, verhuispost doorzenden, foute terugsturen etc. daar wordt geen rekening mee gehouden, maar je moet het nog wel steeds doen. Er waren twee diensten die ik regelmatig deed en die stonden op resp. 35 minuten en 1 uur 20 minuten. Na een half jaar is er 1 uur en 1 uur 40 van gemaakt. Nu klopt het aardig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
zeg eens eerlijk, wat bevalt beter: samenvoegen of de oude manier
Ik vind samenvoegen of gewoon de zetblokken toch beter, maar dat zal wel persoonlijk zijn. Ik ben heel handig met mijn vingers (hehequote:Op maandag 8 augustus 2005 11:41 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Mij beviel de zethark beter. Daar kun je veel rustiger achter zitten en gewoon op de automatische piloot zetten. Met tussenvoegen ga je automatisch in een slechtere houding zitten, namelijk voorovergebogen. En je blijft maar bladeren he. Verder zullen ze bij jullie ook wel de voorbereidingstijden gaan halveren, waarna je zeker een half jaar moet zeuren voor ze er weer wat tijd bij gaan doen. Je haalt het gewoon niet in de helft. Dingen zoals kisten opruimen, verhuispost doorzenden, foute terugsturen etc. daar wordt geen rekening mee gehouden, maar je moet het nog wel steeds doen. Er waren twee diensten die ik regelmatig deed en die stonden op resp. 35 minuten en 1 uur 20 minuten. Na een half jaar is er 1 uur en 1 uur 40 van gemaakt. Nu klopt het aardig.
Bij mij ging het vandaag ook maar nèt goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:01 schreef TheSorrow het volgende:
Wat een avontuur weer
Een of andere knaap die dacht leuk voorrang te nemen,terwijl hij moest stoppen met zn fiets, reed dus met zn fiets tegen die auto aan (met zn band) hij vloekte een beetje, en gaf nog een klap op die auto en reed weg
Over de zethark kan ik niets zeggen, wij zijn altijd een zetblokkenkantoor geweest. Mijn gevoelens tav de HSM zijn gemengd. Je mag de segmenten niet in de vakken leggen, dus je moet de wijk klaarmaken in de volgorde zoals íe uit het rode bakje komt. En aangezien iedere postbode de wijk op z'n eigen manier doet leidt dit tot moeilijkheden. Als ik gewend ben een wijk op een bepaalde manier te lopen, wil ik dit niet veranderen. Ook mag tussen je vingers zetten eigenlijk niet, maar moet je graaien. Als er echter veel dikke post is voor een bepaald vak zet ik vaak toch mijn vingers tussen de HSM post. Is er wat minder, dan leg ik eerst snel de dikke post op volgorde (tussen m'n vingers) waarna ik nog maar 1x door de HSM post heen hoef.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
zeg eens eerlijk, wat bevalt beter: samenvoegen of de oude manier
Ik zat vandaag tegen een bus aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:46 schreef Carport het volgende:
[..]
Bij mij ging het vandaag ook maar nèt goedEr ligt in de tunnel hier nog een extra stukje rubber
![]()
Vandaag 3 stuks huis-aan-huis, dus m'n zweefvliegvlucht komt steeds dichterbij![]()
![]()
Zweefvliegtuigvlucht? Kun je die ook krijgen voor die plusunten dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:46 schreef Carport het volgende:
[..]
Bij mij ging het vandaag ook maar nèt goedEr ligt in de tunnel hier nog een extra stukje rubber
![]()
Vandaag 3 stuks huis-aan-huis, dus m'n zweefvliegvlucht komt steeds dichterbij![]()
![]()
Dan nog... Sinds wanneer krijg je pluspunten voor een doordeweekse dag?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zweefvliegtuigvlucht? Kun je die ook krijgen voor die plusunten dan?
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zweefvliegtuigvlucht? Kun je die ook krijgen voor die plusunten dan?
quote:Prijs: 6664 punten
Een bijzondere ervaring: zweefvliegen / 1 persoon
Zweefvliegen is: spanning, gezonde sensatie, actie, verrassing, natuurkracht, de derde dimensie, emotie en een vleugje mystiek. Wij laten u op veilige ...
Zweefvliegen is: spanning, gezonde sensatie, actie, verrassing, natuurkracht, de derde dimensie, emotie en een vleugje mystiek. Wij laten u op veilige wijze kennis maken met de sensatie van de lierstart, de verrassende natuurkracht van thermiek en de emotie van het vliegen en een zijn met de natuur. Een zweefvlucht laat niemand onberoerd (ook de piloot niet!)
Inderdaad bij HAH op zaterdag, maar ook bij drie stuks HAH doordeweeks of incidentieel als je vestigingsmanager je ergens voor wilt belonen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan nog... Sinds wanneer krijg je pluspunten voor een doordeweekse dag?
Da's toch alleen voor de zaterdag?
Ik pak altijd een segment uit de rode bak, zet het groffe spul er tussen, en leg het hele stapeltje terug in het vak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Je mag de segmenten niet in de vakken leggen
Ik zal maar niet gaan zeggen hoe wij het doenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:40 schreef OMG het volgende:
Ik zet mijn wijk in de volgorde zoals ik hem loop. Ik pak de post uit een vakje, de bijbehorende post uit een rode bak, zet dit, bundel het eventueel met de post uit ander vakje (als het niet teveel/te druk is) en zet deze bundel vervolgens bovenop mijn kast. Wanneer het daar niet meer op past ga ik van boven naar beneden de rijen lege vakjes af en stop daar de bundels in. Daarna mik ik het in mijn tassen.
Ik werk dus heerlijk volgens de regels.
Die rare rode rekjes staan hier ook stof te verzamelen, niemand die die dingen op zaterdag nog gebruikt.
Vanwege de kwaliteit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
... Ik vraag me trouwens af waarom de postbussenpost niet door de HSM gaat, dat zou veel tijd schelen!
WTF... wij hebben de laatste paar weken alleen maar de Gamma gehad op dinsdag, rest van de week helemaal nietsquote:
Ja, hier ook niks geweest, behalve opd e dinsdag drie, maar komende week schijnt het dus weer te beginnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:28 schreef Adsum het volgende:
[..]
WTF... wij hebben de laatste paar weken alleen maar de Gamma gehad op dinsdag, rest van de week helemaal niets![]()
Laat maar komen, ik heb toch maar drie particulieren in mijn wijkquote:
Mag ik je vragen waarom je dat doet?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Het zetten doe ik al lang niet meer volgens de regels. Ik zet eerst het dikgoed zoals ik de loop loop. Dan zet ik de HSM post ertussenin. Betekent dat ik soms halverwege de HSM bak, of zelfs helemaal achteruit, de post moet pakken.
Nou... 't was 'onschuldig', hoor. Grmbl...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:35 schreef Jordy-B het volgende:
Vanmorgen weer lekker gesodemieter door 'n poederbrief... Hele postkantoor (Assen) afgesloten, politie & brandweer erbij... Iedereen die 'n uur later pas aan de slag kon...
En waarom? Zal wel weer 'n envelop met maïzena zijn, omdat één-of-andere kutkleuter de bank in de zeik wil nemen, ofzo... En wie zitten er met de stront? Ja... wij, ja.
Ik kreeg een keer een boze klant over me heen, die beweerde ondanks de bewaarservice toch post te hebben gehad door haar brievenbus. Nu klopte dat ook wel, maar voor die naam had ze ook de bewaarservice niet ingeschakeld...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:22 schreef Jaguarized het volgende:
Zag vandaag een leuk stukje in de krant over de bewaarservice van TPG. Heb het even overgetypt.
TPG's verdwijntruc
-knip-
Wel de uren gekregen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:29 schreef TheSorrow het volgende:
Was wel weer lachen net.. kom ik aan, (ik was om 9 uur weer wakkergebeld of ik een wijkje kon doen) blijkt die wijk al weg te zijn...was de teamcoach me vergeten terug te bellen dat het niet door gingDaarna ff buiten gewacht tot mn collega terugkwam met de bus,zodat ie die gelijk mee kon nemen, en andere collega's zaten te bieren in de kelder, ging ik dus ff gezellig bijzitten....allemaal lulkoek en vage verhalen, maar was wel ff gezellig
Mijn Godquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:22 schreef Jaguarized het volgende:
Zag vandaag een leuk stukje in de krant over de bewaarservice van TPG. Heb het even overgetypt.
TPG's verdwijntruc
"Bent u een tijdje van huis? Laat ons uw post bewaren. Veilig en gemakkelijk." De website van TPG is vol lof over haar eigen bewaarservice. "Maar ik doe het nooit meer", zegt Remco de Zwart, "die bewaarservice is een farce."
Ik geloof dat je 20 minuten krijgt per honderd stuks.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:01 schreef Troeta het volgende:
Ik denk dat meneer de Zwart een hele grote duim heeft.
Kan best iets fout gaan, maar 3x precies bij hem...nee..
Ik heb vandaag trouwens wel kletsnatte post in bussen gedaan, mag dat eigenlijk wel?
M'n tas was lek en het regende zo hard dat ik er echt niks aan kon doen.
Volgende week trouwens Ikeaboeken erbij.
Moet ik naast de post ook nog lopen, vond het een vaag verhaal.
Wanneer ik daar tijd voor heb moet ik ook maar uitzoeken.
krijg wel extra uitbetaald maar hoeveel zeiden ze niet.
Weet iemand hier dat toevallig?
Ja, wat wil je anders? Ik kan moeilijk alle post droog houden. Ik houd de post altijd dicht tegen m'n jas, zodat het nog wel redelijk droog blijft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:01 schreef Troeta het volgende:
Ik heb vandaag trouwens wel kletsnatte post in bussen gedaan, mag dat eigenlijk wel?
Ja, hier hetzelfde (gek hè, als we zo dicht bij elkaar werkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:01 schreef Troeta het volgende:
Volgende week trouwens Ikeaboeken erbij.
Moet ik naast de post ook nog lopen, vond het een vaag verhaal.
Wanneer ik daar tijd voor heb moet ik ook maar uitzoeken.
krijg wel extra uitbetaald maar hoeveel zeiden ze niet.
Weet iemand hier dat toevallig?
Een paar jaar geleden belde er een klant op:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:01 schreef Troeta het volgende:
M'n tas was lek en het regende zo hard dat ik er echt niks aan kon doen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden belde er een klant op:
Klant: Meneer, de post is helemaal nat geworden.
Groepsleider: De postbode ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |