quote:Op maandag 25 juli 2005 15:00 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ben in mijn ééntje het lelijke alleentje.........was ik maar een tweetje dan was ik niet zo alleen!
welke film???quote:Markie-Mark schreef net het volgende:
Relaxen
Bijkomen
Film kijken
en u bart?
hoe staat het ervoor met "project X" ?
Net madagascar gezien, wel aardig, niet geweldig! En ik ben lui dus ik gooi er zo nog een filmpie in. Wanneer ga je eigenlijk op vakantie?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
welke film???
ik ga eerst even ontbijten zometeen, en dan ff relaxen en weer werken
project x is hier stopgezet omdat een ander geintresseerd was in dat project, en diegene had een beter aanbod, dan wij konden bieden geloof ik
madagascar niet geweldig, maar gewoon leuk??quote:Op maandag 25 juli 2005 15:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Net madagascar gezien, wel aardig, niet geweldig! En ik ben lui dus ik gooi er zo nog een filmpie in. Wanneer ga je eigenlijk op vakantie?
En project x weet niet wat ie mist![]()
![]()
superdruipkutquote:Op maandag 25 juli 2005 15:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
sorry ik ben niet zo goed in die characters lezen...
wat wilde je zeggen?![]()
Gewoon niet zo grappig als bijv Monsters Inc of Finding Nemo, wel mooi geanimeerdquote:Op maandag 25 juli 2005 15:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
madagascar niet geweldig, maar gewoon leuk??
rijtje: sharktale, the incredibles, ice age (als je hem de tweede keer bekijkt) ?????
wanneer ik op vakantie ga... *opzoek*
3 augustus![]()
ga jij eigenlijk nog weg?
Ik weet dat je me nog zoveel wil vertellen.quote:[ Bericht 100% gewijzigd door Cybart op 25-07-2005 15:14 (driedubbel) ]
"put that thing back where it came from"quote:Op maandag 25 juli 2005 15:14 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Gewoon niet zo grappig als bijv Monsters Inc of Finding Nemo, wel mooi geanimeerd
Ja ik ga op 24 Augustus weg, naar Marmaris
ik ben al weken aan het printen, heb al een vrachtwagen besteld....quote:Op maandag 25 juli 2005 15:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet dat je me nog zoveel wil vertellen.
Yep met Lquote:Op maandag 25 juli 2005 15:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
"put that thing back where it came from"
Marmaris.... met L?
best laat om op vakantie te gaan toch? maar je gaat voor de relax-vakantie natuurlijk!
Je weet toch dat de straat te krap is voor een vrachtwagen.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ben al weken aan het printen, heb al een vrachtwagen besteld....
oja, LL....quote:Op maandag 25 juli 2005 15:20 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Yep met L
Idd laat maar kon niet anders gepland worden en we wilden lowlands niet missen. Ga jij nog?
ok, ok, paard en wagenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je weet toch dat de straat te krap is voor een vrachtwagen.
En ik maar denken dat jullie alleen maar varkens hadden.quote:
ook wij kennen vooruitgangquote:Op maandag 25 juli 2005 15:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jullie alleen maar varkens hadden.
Ja, na mij heb je ook nog andere relaties gehad.quote:
wat niet echter ALTIJD vooruitgang inhieldquote:Op maandag 25 juli 2005 15:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, na mij heb je ook nog andere relaties gehad.
Geen probleem, tegen betaling komt ie vast wel naar je toe.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:31 schreef Twoflower het volgende:
@SAJ: de grote versie had hier toch al een keer in een topic gestaan? Ik heb 'm liever IRL...
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat niet echter ALTIJD vooruitgang inhield
daarom.... dra - ma !quote:Op maandag 25 juli 2005 15:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen.
Over wat voor betaling hebben we het dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen probleem, tegen betaling komt ie vast wel naar je toe.
Geld, poen, centen.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Over wat voor betaling hebben we het dan?
Tja, dan hoeft het van mij niet. De dag dat ik ga betalen voor iemand is nog hééél ver weg. Als 'ie überhaupt komt...quote:
zoek de verschillen?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
-
[afbeelding]
Nee, gewoon, tekenend.quote:
je zou bijna tegen de islam worden..quote:Op maandag 25 juli 2005 16:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, gewoon, tekenend.
('mísdadig gewoon' - gewoon misdadig)
en op die tweede foto, die handen die naar de jongen links reiken
Nee, maar wel tegen die kortsluiting in de breinen van die agressors. (zal me echt 'n zorg zijn met wat voor excuus ze komen aandragenquote:Op maandag 25 juli 2005 16:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
je zou bijna tegen de islam worden..
quote:Veronica: Why are you here?
Lilly: Don't you watch horror movies? My soul is doomed to walk to earth until justice has been served.
Veronica: Really?
Lilly: Yeah and kind of as a side project I dispense fashion advice.
Bijna?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
je zou bijna tegen de islam worden..
Die heterojongens worden ook niet meer gemaakt zoals vroeger...quote:Op maandag 25 juli 2005 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanavond ook gewoon hoor.
In ieder geval naar de Blitz. En verder zie ik wel.
Collega's hebben afgehaakt "Het regeeeent".... stelletje MIETJES!!!!
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:57 schreef Great_Expectations het volgende:
smithereens
Dat zeiden ze om je uit de kast te lokken.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Vandaag waren er wat van mijn vrouwelijke collega's die zeiden dat ze eigenlijk naar Roze Maandag hadden gewild
Wuppies zijn liev.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ga niet omdat ik al die roze wuppies doodeng vind..
quote:
Ja, vast. Dat denk ik ook. Jaja.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zeiden ze om je uit de kast te lokken..
Ja, misschien is het dan ook maar beter om thuis te blijven.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding].
[afbeelding].
Eng, G_E. Doodeng..
Waarom precies niet?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding].
Hier zou ik mij zó niet op m'n plek voelen...
Misschien voelen sommigen zich iets beter op hun gemak tussen mensen bij wie het er iets minder dik bovenop ligt...quote:Op maandag 25 juli 2005 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Waarom precies niet?
Ikzelf zou me daar niet op m'n plek voelen vanwege de hoeveelheid mensen, maar wat is jouw reden precies?
'k Voel me dan nogal 'anders' vaak. Ook in de meeste homotenten waar ik geweest ben. Het voelt alsof ik er niet tussen pas, alsof men er 'anders' is dan ik. Anders gekleed, anders qua gedrag, maniertjes, zelfs motoriek vaak.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Waarom precies niet?
Ikzelf zou me daar niet op m'n plek voelen vanwege de hoeveelheid mensen, maar wat is jouw reden precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |