Nee, maar wel tegen die kortsluiting in de breinen van die agressors. (zal me echt 'n zorg zijn met wat voor excuus ze komen aandragenquote:Op maandag 25 juli 2005 16:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
je zou bijna tegen de islam worden..
quote:Veronica: Why are you here?
Lilly: Don't you watch horror movies? My soul is doomed to walk to earth until justice has been served.
Veronica: Really?
Lilly: Yeah and kind of as a side project I dispense fashion advice.
Bijna?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
je zou bijna tegen de islam worden..
Die heterojongens worden ook niet meer gemaakt zoals vroeger...quote:Op maandag 25 juli 2005 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanavond ook gewoon hoor.
In ieder geval naar de Blitz. En verder zie ik wel.
Collega's hebben afgehaakt "Het regeeeent".... stelletje MIETJES!!!!
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:57 schreef Great_Expectations het volgende:
smithereens
Dat zeiden ze om je uit de kast te lokken.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Vandaag waren er wat van mijn vrouwelijke collega's die zeiden dat ze eigenlijk naar Roze Maandag hadden gewild
Wuppies zijn liev.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ga niet omdat ik al die roze wuppies doodeng vind..
quote:
Ja, vast. Dat denk ik ook. Jaja.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zeiden ze om je uit de kast te lokken..
Ja, misschien is het dan ook maar beter om thuis te blijven.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding].
[afbeelding].
Eng, G_E. Doodeng..
Waarom precies niet?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding].
Hier zou ik mij zó niet op m'n plek voelen...
Misschien voelen sommigen zich iets beter op hun gemak tussen mensen bij wie het er iets minder dik bovenop ligt...quote:Op maandag 25 juli 2005 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Waarom precies niet?
Ikzelf zou me daar niet op m'n plek voelen vanwege de hoeveelheid mensen, maar wat is jouw reden precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |