ok, ok, paard en wagenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je weet toch dat de straat te krap is voor een vrachtwagen.
En ik maar denken dat jullie alleen maar varkens hadden.quote:
ook wij kennen vooruitgangquote:Op maandag 25 juli 2005 15:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jullie alleen maar varkens hadden.
Ja, na mij heb je ook nog andere relaties gehad.quote:
wat niet echter ALTIJD vooruitgang inhieldquote:Op maandag 25 juli 2005 15:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, na mij heb je ook nog andere relaties gehad.
Geen probleem, tegen betaling komt ie vast wel naar je toe.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:31 schreef Twoflower het volgende:
@SAJ: de grote versie had hier toch al een keer in een topic gestaan? Ik heb 'm liever IRL...
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat niet echter ALTIJD vooruitgang inhield
daarom.... dra - ma !quote:Op maandag 25 juli 2005 15:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen.
Over wat voor betaling hebben we het dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen probleem, tegen betaling komt ie vast wel naar je toe.
Geld, poen, centen.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Over wat voor betaling hebben we het dan?
Tja, dan hoeft het van mij niet. De dag dat ik ga betalen voor iemand is nog hééél ver weg. Als 'ie überhaupt komt...quote:
zoek de verschillen?quote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
-
[afbeelding]
Nee, gewoon, tekenend.quote:
je zou bijna tegen de islam worden..quote:Op maandag 25 juli 2005 16:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, gewoon, tekenend.
('mísdadig gewoon' - gewoon misdadig)
en op die tweede foto, die handen die naar de jongen links reiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |