Duurt langer bij mannen, Maeryckequote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:21 schreef Maerycke het volgende:
Je bent bijna 30.. je weet toch inmiddels wel dat alles om sex draait in het leven?
normvervaging toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:21 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je bent bijna 30.. je weet toch inmiddels wel dat alles om sex draait in het leven?
Ook een laatbloeier?quote:
Ach, het leven is vol onrecht, deal with it or commit suicidequote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:17 schreef Maerycke het volgende:
Wanneer mensen het gevoel hebben dat hen onrecht is aangedaan, willen nog wel eens wat nuancegrenzen vervagen. Bovendien roep ik ook altijd dat het maar een forum is, maar op zich zitten daar natuurlijk wel echte mensen achter.
Zekers, na 30 begon het leven pas voor mij, toen wist is pas wat ik wilde en toen ik 40 werd had ik het...life is goodquote:
Jij verwart het met de sexuele piek, Maerycke, die bereiken vrouwen laterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:26 schreef Maerycke het volgende:
Ik dacht dat vrouwen daar langer over deden.
Oh, is dat het.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij verwart het met de sexuele piek, Maerycke, die bereiken vrouwen later![]()
Op een gegeven moment zul je de vermoorde onschuld op andere plekken moeten leggen he? Naiviteit kun je nou eenmaal niet blijven volhouden. Mensen gaan je of meneer of jochie noemen, het is heel verwarrend zo ...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zekers, na 30 begon het leven pas voor mij, toen wist is pas wat ik wilde en toen ik 40 werd had ik het...life is good![]()
Voor échte mannen is Politiek beter dan Sex....quote:
Linkse knuffelarij!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:42 schreef RichardQuest het volgende:
Nu krijgt Mobee zeker z'n eigen kamer, douche, eetzaal en persoonlijke cipiers!Weer een mooi voorbeeld van discriminatie van autochtonen.
Wel een goed idee eigenlijk, alleen wat moet Mo dan over 10 jaar als Volkert weg gaat?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:05 schreef pberends het volgende:
Volkert van der G. en Bouyeri moeten eigen 2 op 1 cel krijgen met elkaar. Kunnen ze samen debateren over het slachten van schaapjes.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel een goed idee eigenlijk, alleen wat moet Mo dan over 10 jaar als Volkert weg gaat?
Volkert van der G. pleegt nog wel een aanslag op premier Wilbers.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel een goed idee eigenlijk, alleen wat moet Mo dan over 10 jaar als Volkert weg gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |