Wįįr in het topic in Feedback (ik zal het voor jou even vet maken) zie jij mensen hun score van een doelloos spelletje vermelden?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:26 schreef Sidekick het volgende:
Ehm, het doelloos vermelden van een score van een doelloos spelletje waren jouw denkbeelden?
Ik denk dat Sidekick las "denkbeelden uit het topic in FB" en niet "denkbeelden uit het topic in FB".quote:Op maandag 25 juli 2005 18:38 schreef Lithion het volgende:
[..]
Wįįr in het topic in Feedback (ik zal het voor jou even vet maken) zie jij mensen hun score van een doelloos spelletje vermelden?
Andersom bedoel je?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:40 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat Sidekick las "denkbeelden uit het topic in FB" en niet "denkbeelden uit het topic in FB".
Altijd maar klagen, die (s)linkse vakbonden.quote:,,Zij wilden na een werkdag van 12 uur niet nog eens drie tot vier uur doorwerken'', aldus FNV Bondgenoten maandag.
Ach, het is wel grappig dat de FNV een ver bovengemiddeld hoge stroom aan werknemers richting de WAO heeft (bij notabene uitsluitend kantoorwerk), een ver bovengemiddeld ziekteverzuim en een bovengemiddeld verloop heeft.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:43 schreef Sidekick het volgende:
Altijd maar klagen, die (s)linkse vakbonden.
Zo dan.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:46 schreef Sidekick het volgende:
Langzaamaan worden mijn denkbeelden,uit het topic in FB,overgenomen.
Uiteraard niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:49 schreef Sidekick het volgende:
Lithion, je hebt gewoon geluk dat PJORourke niet zijn denkbeelden over de rol van de mod als scheidsrechter wenst te verdedigen. Want anders zou hij je helemaal in je hempie discussieren uiteraard.
My main man from the eastcoast:quote:Op maandag 25 juli 2005 18:45 schreef RichardQuest het volgende:
Dag moppies.
quote:Op maandag 25 juli 2005 18:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
My main man from the eastcoast:
http://www.downtown-festival.nl/
En wij moeten het doen met Hirsi Ali en haar pepperspray.quote:AMSTERDAM - Twee Turkse parlementariėrs zijn hevig onder vuur komen te liggen nadat op televisie beelden waren uitgezonden waarop te zien was hoe zij tijdens een trouwfeest, onder het oog van minister van economische zaken Hilmi Guler, met pistolen in de lucht schoten. In de lucht schieten tijdens feesten is sinds kort verboden in Turkije omdat er in het verleden veel slachtoffers bij zijn gevallen.
Ja, ik vond het zo debiel dat ik er maar een topic over geopend heb in Muz, dit is echt one step beyond reasonquote:
Hier kunnen ze geen vrouw krijgen. Door seksuele frustratie blazen ze zich dan maar op in de hoop 70 maagden te krijgen. Duidelijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:05 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij willen ze alleen maar zelfmoord plegen omdat ze zo fucking lelijk zijn.
* Tijger_m rilt bij de gedachte aan meer dan een schoonmoederquote:Op maandag 25 juli 2005 19:32 schreef sizzler het volgende:
Blijven die vrouwen trouwens maagd? Anders ben je er al snel doorheen. En zou je die maagden niet eerst moeten trouwen, omdat je zoals hier op aarde geen seks voor het huwelijk mag hebben? En krijg je er ook 70 schoonmoeders bij?
Ik zou eerst toch wel de kleine lettertjes van het contract willen lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |