Oeh... Toevallig Punch Drunk Love?quote:Op maandag 25 juli 2005 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke. Uit welke film komt deze conversatie?
: Healthy Choice and American Airlines got together and put this promotion:
If you buy any 10 Healthy Choice products, they will reward you with 500 frequent flier miles; with this special coupon, they'll up it to 1,000 miles.
So, I think they are trying to push their teriyaki chicken which is $1.79, but I went to the supermarket and I looked around and I saw that they had pudding... for 25¢ a cup... comes in packages of four.
But insanely... the barcodes... are on the individual cups!
So, quarter a cup, say you bought $2.50 worth. That's worth 500... with the coupon it's 1,000 miles.
It's a marketing mistake but I'm taking advantage of it. If you were to spend $3,000, that would get you a million frequent flier miles. You would never have to pay for a ticket the rest of your life.
: You... you bought all that pudding so that you could get frequent flier miles?
Right. De_Loet +1quote:Op maandag 25 juli 2005 14:14 schreef De_Loet het volgende:
Punch drunk love
Echt, er kan een halve dag niet gereageerd zijn op een vraag, ik zie het antwoord, helemaal trillend van blijdschap tik ik vol goede hoop m'n antwoord op teneinde toch ééns een puntje te sprokkelen, is er wéér iemand net een halve minuut eerder.quote:
Ja, eh... Ik ben ook maar gewoon aan het werk. Ik kan niet altijd te pas en te onpas maar F5'en.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:26 schreef Chielus het volgende:
daar hebben ze een knopje voor...f5
Ik ben zó slecht in namen. Zonder hulpmiddelen duurt 't gewoon erg lang voordat ik de titel van die ene film of acteur in m'n vingers heb zitten. D'r zitten hier een paar die daar een stuk vlotter mee zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:27 schreef wyccie het volgende:
Frustrerend he.... gelukkig is er een klaagbaak waar je je hart kunt luchten
Trouwens, je moet er ook geen halve minuut over doen om een antwoord te typen!
Hoi TMquote:
Iedereen doet er netjes een vraagtekentje achter, maar jij strooit gelijk met uitroeptekens...quote:Op maandag 25 juli 2005 14:34 schreef twentemeisje het volgende:
Very Bad Things!!!
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Iedereen doet er netjes een vraagtekentje achter, maar jij strooit gelijk met uitroeptekens...
Fotografisch geheugen?
correct !!!!!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 14:34 schreef twentemeisje het volgende:
Very Bad Things!!!
Ik reken 'm goed Loet!quote:Op maandag 25 juli 2005 14:56 schreef De_Loet het volgende:
Dumb and Dumber ! ( lloyd en harry)
en de zin is ongeveer
" I thought the rocky mountains would be a bit more rockier than this "
helemaal goedquote:Op maandag 25 juli 2005 15:09 schreef ShaoliN het volgende:
Peetie, of petey ofzo.
Plot outline van welke film?quote:Plot Outline: What seemed like a breezy idea for an engineer to net him millions of dollars, leaves him on the run for his life and piecing together why he's being chased.
Als de toonzetting niet zo serieus was geweest, had het Office Space kunnen zijn.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:47 schreef ShaoliN het volgende:
Plot outline van welke film?
John Woo?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:47 schreef ShaoliN het volgende:
Beide niet goed. Regiseur: JW.
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Murphy Brown in haar jonge jaren?
Candace Bergen geloof ik
eensquote:Op maandag 25 juli 2005 17:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Candice Bergen it is! Ik vind haar nu ze op leeftijd is mooi, maar vroeger was ze een echte beauty zeg!
Dat is maar 1 trivium!quote:Op maandag 25 juli 2005 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Trivia van welke film?
Various studios considered producing this film; one suggested Neil Diamond for the lead role.
Geen Serpicoquote:Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef outtayourleague het volgende:
Serpico [sub ik ]roep maar wat...[/sub]
quote:
+ strange days.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet er maar 4:
Adventures in Babysitting
Mystic Pizza
Full metal jacket
The Cell
iemand anders mag inkoppen.
Eindelijk toch een puntje (zal maar even de edit woorden als niet gelezen beschouwenquote:Op maandag 25 juli 2005 17:53 schreef ArtyShock het volgende:
Salton Sea (als de neusloze)
The Cell (als de creep)
Thirteenth Floor (alweer de bad guy)
Strange Days (Politie bullebak)
en stik... weer te kort.
Edit: En Full Metal Jacket???
Mwoah, je was anders flink eerder met die andere vier. Ik kon uit mezelf echt maar vier verzinnen. Ik weet niet eens zeker of 'ie in Full Metal Jacket gespeeld heeft. Ik heb 'm gewoon uit je lijstje geript.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Arty hij is voor jouw hoor!
Hij speelt Private Pyl (die domme dikke) dat wist ik 100% zeker.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mwoah, je was anders flink eerder met die andere vier. Ik kon uit mezelf echt maar vier verzinnen. Ik weet niet eens zeker of 'ie in Full Metal Jacket gespeeld heeft. Ik heb 'm gewoon uit je lijstje geript.
ook een van zn beste rollenquote:Op maandag 25 juli 2005 18:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij speelt Private Pyl (die domme dikke) dat wist ik 100% zeker.
Vond hem als die garagehouder in Adventures in Babysitting net iets beter.quote:
Daar heb je een puntjequote:Op maandag 25 juli 2005 18:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vond hem als die garagehouder in Adventures in Babysitting net iets beter.![]()
Dank, dank. Hier kan ik weer even op teren.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:57 schreef Chielus het volgende:
Eindelijk toch een puntje (zal maar even de edit woorden als niet gelezen beschouwen)
Artyshock +1
Weer verbazend correct.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Poolhall junkies?
Jesse Ventura?quote:
quote:
Okee dan.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Die andere spierbal die de politiek in ging.
ArtyShock +1
Nope, daar ligt een zeer bekende al niet meer zo piepjong zijnde actrice.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
King Kong?
Right on!quote:Op maandag 25 juli 2005 19:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Adaptation?
Je mag 'm dan niet moeilijk vinden... Ik zie 'm niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:29 schreef RuneRose het volgende:
Yeuy, ik heb een punt.![]()
Alleen nu moet ik een vraag bedenken.![]()
[[url=http://img68.imageshack.us/img68/3970/welkefilm7np.th.jpg]afbeelding][/URL]
Deze is ook niet echt moeilijk, ik ben niet zo goed in vragen.![]()
Moet ik wel de vraag erbij zetten natuurlijk.![]()
Welke film?
De film komt uit de jaren 60, ik laat aan jou over of je dat oud vind of niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:08 schreef EricusMaximus het volgende:
Oud ( dus echt uit het zwart-wit tijdperk) of nieuw?
Ziet er namelijk nieuw uit...
Helemaal goed.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Repulsion?
Nee.quote:
Nee.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:23 schreef RuneRose het volgende:
bitter moon?
Nee, dan zou de film een jaartje ouder zijnquote:
Die gast lijkt op die ene uit Infernal Affairs maar dat zal 'm wel niet zijn...quote:Op maandag 25 juli 2005 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Chinees, ja. Er zijn wel connecties met andere landen, maar eigenlijk is hij Chinees.
Hangt er vanaf wie die ene is. Kan juist zijn. Tenzij je die andere bedoelt. Dan is het 'm niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:02 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Die gast lijkt op die ene uit Infernal Affairs maar dat zal 'm wel niet zijn...
Forumschorem +1quote:Op maandag 25 juli 2005 21:08 schreef Forumschorem het volgende:
2046!
Tony Leung bedoelde ik. Die speelde die undercover agent in IA.
Ja en Neequote:Op maandag 25 juli 2005 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Tim Robbins? Antitrust?
Mijn excuses. moet echt een brilquote:
Grmblquote:Op maandag 25 juli 2005 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Closer?
Kroon + Arthur (uit Merlijn de Tovenaar) is dus King Arthur met Clive Owen. De rest is goedquote:Op maandag 25 juli 2005 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Richard Gere + badkuip (Pretty Woman?) = Julia Roberts
Melkpak + Pistool = Leon = Portman
Kroon + Koning (?)
Osmond + Robot = AI = Jude Law
Ach verdraaid natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:46 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Kroon + Arthur (uit Merlijn de Tovenaar) is dus King Arthur met Clive Owen. De rest is goed.
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mr. and Mrs. Smith
Zekerquote:Op maandag 25 juli 2005 23:14 schreef wyccie het volgende:
Nou dan vond ik die vorige meer een inkoppertje hoor....
Ik peins me kapot. Geen belletjes. Ik zat ook een heel andere kant op te denken eerlijk gezegd. Ik zal mezelf door 't staren wel wijsgemaakt hebben dat ik de film ken. Maar ik ken háár wel.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Geoffrey Rush.
http://www.imdb.com/title/tt0259393/quote:Op maandag 25 juli 2005 23:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik peins me kapot. Geen belletjes. Ik zat ook een heel andere kant op te denken eerlijk gezegd. Ik zal mezelf door 't staren wel wijsgemaakt hebben dat ik de film ken. Maar ik ken háár wel.
Ik wel, en ik heb gisteren de docu's op de dvd gekekenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 03:43 schreef Khalein het volgende:
Heb de film niet bij de hand
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 03:50 schreef California het volgende:
[..]
Ik wel, en ik heb gisteren de docu's op de dvd gekeken.
[afbeelding]
http://www.gonemovies.com(...)d/FrenchSimonson.asp
Stel nou maar een vraag.
Oh, en wou jij beweren dat de Oscars er nog nooit naast hebben gezeten?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 03:55 schreef Khalein het volgende:
En toch ben ik ook nog even gaan zoeken, en whaddayaknow: http://www.oscars.org/press/pressreleases/2003/03.04.28.html
Dat nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 04:12 schreef California het volgende:
Oh, en wou jij beweren dat de Oscars er nog nooit naast hebben gezeten?.
Ik heb Eyes Wide Shut niet gezien.
De Paris Hilton video?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 04:08 schreef Khalein het volgende:
In Tom en Nicoles slaapkamer in Eyes Wide Shut ligt bovenop hun mediameubel een videoband. Welke film staat op die band?
en ik zat me af te vragen wat Stephen King met die film te maken hadquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:36 schreef twentemeisje het volgende:
Of een SK-film?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:01 schreef ranja het volgende:
[..]
en ik zat me af te vragen wat Stephen King met die film te maken had
Wat betreft de genoemde titels: meervoud neenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:36 schreef twentemeisje het volgende:
Een film waarin TC of NK zelf speelt? Of een SK-film?
Los van dat het een TC-film betreft?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:38 schreef feroa het volgende:
hint?
That's our guyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:42 schreef mr_anonimous het volgende:
of Rain Man?
Uit de OP...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:46 schreef feroa het volgende:
oke nu geef ik het op
Dat ook maar de biker in kwestie zegt dat ie nog wat vergat.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:55 schreef victorinox het volgende:
De zonnebril
Cigar Biker: You forgot to say please...quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
John Ratzenberger uit Cheers?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:26 schreef ArtyShock het volgende:
Een William Daniels op leeftijd?
Nope. Je hebt de verkeerde in gedachten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:26 schreef ranja het volgende:
had-ie niet een grote(re) rol in Twin peaks? of lijkt-ie daar op.
Ah. Je hebt hem al geraden zo te zien.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:53 schreef EricusMaximus het volgende:
Mystery men
Lost in Translation?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:58 schreef EricusMaximus het volgende:
Hij was vorige week nog op tv..
Dvd chapters van welke film?
2 blik op de stad
10 "kon je maar zien..."
14 computer foto scan
originele taal is uiteraard engels.
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Blade Runner?
Ja. mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Reservoir dogs?
Ook geen Burger King.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Burger King?
Ja, volgens mij had ranja de vraag toen goed... of ging het om een andere film?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:30 schreef EricusMaximus het volgende:
Was toch al eens een vraag over?
Was het nou pizza hut?
En in een andere versie burger king?
Taco Bellquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:30 schreef EricusMaximus het volgende:
Was het nou pizza hut?
Pizza Hut idd. In de Amerikaanse versie is het Taco Bell.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:30 schreef EricusMaximus het volgende:
Was het nou pizza hut?
dat was een andere film...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, volgens mij had ranja de vraag toen goed... of ging het om een andere film?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Cinema Paradiso?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:46 schreef wyccie het volgende:
Young Adam?
Wyccie +1quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:59 schreef wyccie het volgende:
oooh die... Rogue Trader?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:17 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik zie dennis hopper ipv james caan.
Die donkere man ken ik niet.
Haha, dát is dus Basquiat.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:18 schreef wyccie het volgende:
Die donkere is de hoofdpersoon
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:20 schreef EricusMaximus het volgende:
Haha, dát is dus Basquiat.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:31 schreef wyccie het volgende:
Basquiat is niet zijn voornaam, schatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |