eensquote:Op maandag 25 juli 2005 17:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Candice Bergen it is! Ik vind haar nu ze op leeftijd is mooi, maar vroeger was ze een echte beauty zeg!
Dat is maar 1 trivium!quote:Op maandag 25 juli 2005 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Trivia van welke film?
Various studios considered producing this film; one suggested Neil Diamond for the lead role.
Geen Serpicoquote:Op maandag 25 juli 2005 17:26 schreef outtayourleague het volgende:
Serpico [sub ik ]roep maar wat...[/sub]
quote:
+ strange days.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet er maar 4:
Adventures in Babysitting
Mystic Pizza
Full metal jacket
The Cell
iemand anders mag inkoppen.
Eindelijk toch een puntje (zal maar even de edit woorden als niet gelezen beschouwenquote:Op maandag 25 juli 2005 17:53 schreef ArtyShock het volgende:
Salton Sea (als de neusloze)
The Cell (als de creep)
Thirteenth Floor (alweer de bad guy)
Strange Days (Politie bullebak)
en stik... weer te kort.
Edit: En Full Metal Jacket???
Mwoah, je was anders flink eerder met die andere vier. Ik kon uit mezelf echt maar vier verzinnen. Ik weet niet eens zeker of 'ie in Full Metal Jacket gespeeld heeft. Ik heb 'm gewoon uit je lijstje geript.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Arty hij is voor jouw hoor!
Hij speelt Private Pyl (die domme dikke) dat wist ik 100% zeker.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mwoah, je was anders flink eerder met die andere vier. Ik kon uit mezelf echt maar vier verzinnen. Ik weet niet eens zeker of 'ie in Full Metal Jacket gespeeld heeft. Ik heb 'm gewoon uit je lijstje geript.
ook een van zn beste rollenquote:Op maandag 25 juli 2005 18:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij speelt Private Pyl (die domme dikke) dat wist ik 100% zeker.
Vond hem als die garagehouder in Adventures in Babysitting net iets beter.quote:
Daar heb je een puntjequote:Op maandag 25 juli 2005 18:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vond hem als die garagehouder in Adventures in Babysitting net iets beter.![]()
Dank, dank. Hier kan ik weer even op teren.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:57 schreef Chielus het volgende:
Eindelijk toch een puntje (zal maar even de edit woorden als niet gelezen beschouwen)
Artyshock +1
Weer verbazend correct.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Poolhall junkies?
Jesse Ventura?quote:
quote:
Okee dan.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Die andere spierbal die de politiek in ging.
ArtyShock +1
Nope, daar ligt een zeer bekende al niet meer zo piepjong zijnde actrice.quote:Op maandag 25 juli 2005 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
King Kong?
Right on!quote:Op maandag 25 juli 2005 19:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Adaptation?
Je mag 'm dan niet moeilijk vinden... Ik zie 'm niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:29 schreef RuneRose het volgende:
Yeuy, ik heb een punt.![]()
Alleen nu moet ik een vraag bedenken.![]()
[[url=http://img68.imageshack.us/img68/3970/welkefilm7np.th.jpg]afbeelding][/URL]
Deze is ook niet echt moeilijk, ik ben niet zo goed in vragen.![]()
Moet ik wel de vraag erbij zetten natuurlijk.![]()
Welke film?
De film komt uit de jaren 60, ik laat aan jou over of je dat oud vind of niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:08 schreef EricusMaximus het volgende:
Oud ( dus echt uit het zwart-wit tijdperk) of nieuw?
Ziet er namelijk nieuw uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |