Die traumatische ervaring komt ze haar leven niet meer te boven.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:08 schreef Bjoro het volgende:
waarom wil Maud niet slapen vanavond...zou het dan toch met de visite van vanmiddag te maken hebben
Dat kan natuurlijk ook.quote:
Ik bijnaquote:
Moeite met koppelen komt wel vaker voor, heb ik gehoord. Komt allemaal wel goedquote:Op maandag 25 juli 2005 22:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens kregen jullie het ook voor elkaar om na drie rijlessen de bochten slecht te nemen en de koppeling nog niet echt onder knie te hebben?
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens kregen jullie het ook voor elkaar om na drie rijlessen de bochten slecht te nemen en de koppeling nog niet echt onder knie te hebben?
je moet dan ook geen ruzie met de examinator makenquote:
Ik ben een keer gezakt wegens ruzie met de examinatorquote:Op maandag 25 juli 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet dan ook geen ruzie met de examinator maken
je bent in goed gezelschapquote:Op maandag 25 juli 2005 22:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben een keer gezakt wegens ruzie met de examinator
Hahah hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 25 juli 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet dan ook geen ruzie met de examinator maken
Ik heb al 2x laten afslaanquote:Op maandag 25 juli 2005 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moeite met koppelen komt wel vaker voor, heb ik gehoord. Komt allemaal wel goed![]()
Ach auto rijden komt vanzelf wel.. als je maar vaak genoeg rijdquote:Op maandag 25 juli 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb al 2x laten afslaan![]()
Ach komt wel goed merk dat het beter en beter gaat.
Ach iedereen heeft zijn fouten..quote:Op maandag 25 juli 2005 22:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
M'n grootste blunder was trouwens:
Ik kom voor m'n flat, moet hem stilzetten de eerste keer dus trap vol op de rem![]()
om zo weer een dvd te kijkenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:43 schreef pascalheister het volgende:
*kruipt uit het hoekje en haalt maar een biertje
het was een lul, rondje op kosten van Misfud, hij bleef 8 minuten en 28 seconden onder water en is nu wereldkampioenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hahah hoe krijg je dat voor elkaar
was hij voor Ajax
The Prodigy was op Pinkpop wel leuk toch?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:43 schreef pascalheister het volgende:
*kruipt uit het hoekje en haalt maar een biertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |