Ik kan maar twee redenen bedenken:quote:Op maandag 25 juli 2005 22:08 schreef Bjoro het volgende:
waarom wil Maud niet slapen vanavond...zou het dan toch met de visite van vanmiddag te maken hebben
Bij Lloret de Marquote:Op maandag 25 juli 2005 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Die kan je gelukkig online nog wel even zien. Waar ligt Blannes precies Eend?
net onder LLoret de Marquote:Op maandag 25 juli 2005 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Die kan je gelukkig online nog wel even zien. Waar ligt Blannes precies Eend?
ff vliegen en dan met de bus en je bent erquote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach ik ben ook zo'n boer. Lloret ligt niet bepaald om de hoek.
Leukquote:Op maandag 25 juli 2005 22:24 schreef DarkShine het volgende:
Groot kans dat ik morgenvroeg alsnog naar Valencia vertrek. Dan wel met de auto...
Ben nog weg, internet cafeetje.quote:
Hahah ik dacht al waar was jequote:
eitje was datquote:Op maandag 25 juli 2005 22:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens kregen jullie het ook voor elkaar om na drie rijlessen de bochten slecht te nemen en de koppeling nog niet echt onder knie te hebben?
Ik mocht al op de snelwegquote:Op maandag 25 juli 2005 22:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens kregen jullie het ook voor elkaar om na drie rijlessen de bochten slecht te nemen en de koppeling nog niet echt onder knie te hebben?
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eitje was daten vervolgens zakte eend 3 keer
Die traumatische ervaring komt ze haar leven niet meer te boven.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:08 schreef Bjoro het volgende:
waarom wil Maud niet slapen vanavond...zou het dan toch met de visite van vanmiddag te maken hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |