Schouderklopje geeft.quote:
Zodra je gebruik maakt van de 5 euri korting via de streeptjescode kan je geen bonnen meer gebruiken, dus geen PJR helaas.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:37 schreef Sokolsky het volgende:
Heeft al iemand geprobeerd om die Gladiator edition met de 5 euro korting én PJR-bon te bestellen? (natuurlijk samen met een 4,99 DVD ofzo, om boven de 15,- te komen)
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:25 schreef Sokolsky het volgende:
Bij de FRS staat M voor 4,99. Ik geloofde er eerst niks van, maar heb 'm toch maar besteld (samen met Wu jian dao en PJR-bon). Hij is echter gewoon verzonden.
Ik weet niet wat voor versie het is, maar hey, voor een eurotje of 3 maakt me dat niet zoveel uit.
Vanmiddag die M opgehaald bij FRS. Voor combinatie Wu jian dao + M dus 11 euro betaald, en welke versie kreeg ik mee? Jawel:quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef Mike het volgende:
Ik heb die EAN even opgezocht en het is de 1-disc versie van M.
Excl. bijna net zo veel verzendkostenquote:
Komt er één achterquote:Op donderdag 29 september 2005 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
shouf shouf habibi 5euro FRS
Foei! Elke bijdrage hier dient te worden bemoedigd!quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:34 schreef sampoo het volgende:
[..]
Foei! Elke bijdrage hier dient te worden bemoedigd!![]()
"Rustig winkelen kan ook 3 dagen lang Koop op bijenkorf.nl" en gratis bezorgd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:10 schreef Dizer het volgende:
Dolle dwaze dagen bij de Bijenkorf... belachelijke prijzen voor dvd'sGa er straks eventjes heen
Alleen.. neem wel wat bescherming mee... om door al die hysterische vrouwen te komen
AAAhhh, de memories.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:51 schreef MikeyMo het volgende:
Vorig jaar was er op dit tijdstip een geweldige Wehkamp actie. ben benieuwd of we die binnenkort weer kunnen verwachten
Erg benieuwd naar ja... En dan snel zijn..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:51 schreef MikeyMo het volgende:
Vorig jaar was er op dit tijdstip een geweldige Wehkamp actie. ben benieuwd of we die binnenkort weer kunnen verwachten
en je klantnummer bij de hand hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar ja... En dan snel zijn..
quote:
ik probeer de link voor andere dvdboxen te gebruiken (r1)quote:
waarschijnlijk heb je de box van desperate houswives nog in je mandje. Delete die eerst, en probeer t dan opnieuw. Dat werkt bij mij welquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef yanlu het volgende:
[..]
[..]
ik probeer de link voor andere dvdboxen te gebruiken (r1)
hij werkt bij desperate housewives, maar niet bij lost en one tree hill season 2
weet iemand waarom niet?
problem solved!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je de box van desperate houswives nog in je mandje. Delete die eerst, en probeer t dan opnieuw. Dat werkt bij mij wel
no problemquote:
Waar?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:24 schreef Dizer het volgende:
Mar Adentro voor maar 14 euro.. vanaf morgen dan
Kan 'm op de site helaas niet vinden...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:42 schreef sampoo het volgende:
[..]
"Rustig winkelen kan ook 3 dagen lang Koop op bijenkorf.nl" en gratis bezorgd.
Deze staat er voor 12 euro. Ken de beste man verder niet maar al moet ik het gebruiken om mijn Duits op te vijlen het zal die 12 euro waard moeten zijn.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
het zijn keepcasesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:19 schreef RuneRose het volgende:
Die DVD's van de Kubrick collectie zijn in de aanbieding bij de Kruidvad voor 8 euro ofzo. Ik weet niet wat die normaal kosten? Ik weet niet of het snappers of keepcases zijn.
Voila;quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:34 schreef fractalis het volgende:
[..]
Kan 'm op de site helaas niet vinden...![]()
Godverquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:25 schreef Hapertje het volgende:
MAR ADENTRO AL UITVERKOCHT!
De R1 versie met 20% korting op cdwow voor ruim 15 euro wellicht een schrale troost? R1 The Sea Insidequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
GodverIk wou hem net gaan bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |