Kun je zelf ook, gewoon het itemnummer wijzigen uit de link die morpheus je gafquote:Op woensdag 7 september 2005 19:34 schreef tonks het volgende:
http://www5.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=19501&subcat=region2 kun je dat ook met die doen
Luie donder!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef tonks het volgende:
ja maar het is makkelijker als iemand het voor mij doet
Ergens eind vorig jaar had Wehkamp plots een geweldige actie. Een flinke voorraad aan dvd's die allemaal voor 7,99 werden aangeboden, waaronder ook verschillende boxsets. De 's avonds waren alle gangbare titels al lang en breed uitverkocht. Onder andere de Trilogy of the Dead en de Dire Straits Sultans of Swing digipack (2 dvd + cd) heb ik daar toen voor 7,99 gekocht. Samen met de 25% actie bij DVDSoon één van de meest gedenkwaardige dvd-momenten ooit.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:50 schreef Hugo_ het volgende:
mja bij wehkampik wist niet dattie dvd's verkochten...
helaas dat mensen die bestelden hin bestelling soms zagen verdwijnen door het feit dat mensen die al reeds lid waren van de wehkamp voorrang hadden in het systeemquote:Op woensdag 7 september 2005 21:09 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ergens eind vorig jaar had Wehkamp plots een geweldige actie. Een flinke voorraad aan dvd's die allemaal voor 7,99 werden aangeboden, waaronder ook verschillende boxsets. De 's avonds waren alle gangbare titels al lang en breed uitverkocht. Onder andere de Trilogy of the Dead en de Dire Straits Sultans of Swing digipack (2 dvd + cd) heb ik daar toen voor 7,99 gekocht. Samen met de 25% actie bij DVDSoon één van de meest gedenkwaardige dvd-momenten ooit.![]()
GWK Koersconverterquote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef --Globe-- het volgende:
Weet iemand hoeveel euro 36 pond is? Ongeveer hetzelfde of niet..
Of gewoon x1,5 doen, zit je bijna goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |