Yup.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:28 schreef Timo20 het volgende:
geldt die 20% korting op cdwow nog steeds?
Ja maar voor veel goedkopere titels is de .us kortingslink voordeliger.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:28 schreef Timo20 het volgende:
geldt die 20% korting op cdwow nog steeds?
ok coolquote:
Great, die 2 heb ik net los gerkocht bij de FRSquote:Op donderdag 15 september 2005 15:18 schreef sampoo het volgende:
R2 UK El Mariachi/Desperado (Flipper) voor $9,95
Dat plaatje klopt wel eens niet met wat ze leveren, maar de EAN wel altijd, dacht ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:25 schreef Sokolsky het volgende:
Bij de FRS staat M voor 4,99. Ik geloofde er eerst niks van, maar heb 'm toch maar besteld (samen met Wu jian dao en PJR-bon). Hij is echter gewoon verzonden.
Ik weet niet wat voor versie het is, maar hey, voor een eurotje of 3 maakt me dat niet zoveel uit.
Dan kun je denk ik beter voor ¤10,60 de 2-disc bij cd-wow bestellen, toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:06 schreef sampoo het volgende:
In elk geval de 6,44 EUR waard om het thuis te bezorgen.
¤4 zegt dat ik toch maar kijk wat er binnenkomt.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:16 schreef California het volgende:
[..]
Dan kun je denk ik beter voor ¤10,60 de 2-disc bij cd-wow bestellen, toch?
De vorige keer wel. Duurt wel even voor het bijgeschreven staat maar toch.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:34 schreef California het volgende:
En dan krijg je alles terug? Incl. alle verzendkosten?
Mooi rijtje [afbeelding]'s.
Nouja, niet zozeer R1, als wel NTSCquote:
Tja, die heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 18 september 2005 08:52 schreef sampoo het volgende:
Oh de 4% PAL speed-up.NTSC heeft ook wel zijn nadelen natuurlijk.
Is me ook nooit opgevallen hoor, maar alleen de wetenschap dat het zo is kan ik niet levenquote:Op zondag 18 september 2005 10:00 schreef sampoo het volgende:
Niet eens zo zeer N.T.S.C. daar zal je niet zo veel last van krijgen bij een DVD maar eerder de lagere resolutie en de 3:2 Pulldown waardoor een pan shot vrij happering overkomt. Die 4% speedup is mij ook niet opgevallen en ik heb 4% minder tijd nodig om de film te bekijken.
op de NL site en DE site heb ik altijd betaald met rabo direct maar je kunt ook met bank dacht ikquote:Op zondag 18 september 2005 20:34 schreef PeRi het volgende:
Zeg, bij CdWow moet je zeker met creditcard betalen en niet paypal ofzo? Ik vraag het maar even voor ik me ga verlekkeren op die site en niet kan kopen
Heb jij trouwens nog een handige tip hoe je een EAN kan opzoeken ZONDER dvdprofiler?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef Mike het volgende:
Ik heb die EAN even opgezocht en het is de 1-disc versie van M.
Ik heb 'm met dvdprofiler opgezocht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:10 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog een handige tip hoe je een EAN kan opzoeken ZONDER dvdprofiler?
Google.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:10 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog een handige tip hoe je een EAN kan opzoeken ZONDER dvdprofiler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |