heb hem nog niet goed geluisterd , aangezien die albums van prefuse 73 , atmosphere en de mixtape van Nicolay de laatste week zowat de enige hiphop platen zijn geweest die ik echt meerdere malen geluisterd heb , maar zal hem binnenkort wel ff doorluisterenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:16 schreef Mar10Segovia het volgende:
Die plaat van One Self is echt goed, en best apart ook wel. Enerzijds erg soulful wat veel weg heeft van Jean Grae, en anderzijds een beetje expirimenteel. Ikzelf krijg geen genoeg van het nummer "Bluebird"![]()
Wat vindt jij er van PaRo?
Blueprint is slechts één persoon... maar inderdaad, goede aankoopquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:55 schreef MMaRsu het volgende:
Blueprint - 1988. Ik heb deze groep sinds gister ontdekt..maken echt vette hiphop
Die moet ik ook nog luisteren, het valt niet bij te houdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:55 schreef MMaRsu het volgende:
Proof's solo album - paar nummers geluisterd, al 4x beter dan die G Unit rommel
ik luister amper muziek via de computer , dus audioscrobbler zou daar niet echt aan bijdragenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef -Angel- het volgende:
Audioscrobbler geinstalleerd, de Fok! group gejoind, en tot mijn grote verbazing maakt niemand van Hiphop Central deel uit van deze groep. Waar zijn jullie?
Kijk dan nog maar eens goed, niet iedereen kan/wil de username van fok! gebruiken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef -Angel- het volgende:
Audioscrobbler geinstalleerd, de Fok! group gejoind, en tot mijn grote verbazing maakt niemand van Hiphop Central deel uit van deze groep. Waar zijn jullie?
http://www.last.fm/user/-Angel-/ Voldoet het aan je verwachting?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:52 schreef Quannum het volgende:
En post de link naar jouw pagina ook eens, ik ben benieuwd of je ook écht de muziek beluistert waar je op fok! over bezig bent.![]()
Niet echt eigenlijk, maar dan wel in positieve zin.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:33 schreef -Angel- het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/-Angel-/ Voldoet het aan je verwachting?
Kijk uit je doppen manquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef -Angel- het volgende:
Ja he, deze behoort zonder twijfel tot mijn favorieten dit jaar, tot zoverquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en die one self vind ik een verdomd lekker plaatje btw Mar10 , vooral be your own en over exposed vind ik lekkere nummers
Over welke heb je het?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:41 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus wat is die nieuwe videoclip van Kanye West vet!!!!!
Nee, Golddigger is twee dagen geleden al "gereleased". Ik heb eigenlijk nog niet de moeite genomen om hem te bekijken. Zal hem eens even kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:51 schreef rotskibo het volgende:
Zal wel Diamonds zijn, Gold Digger gaan ze nu pas opnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |