heb hem nog niet goed geluisterd , aangezien die albums van prefuse 73 , atmosphere en de mixtape van Nicolay de laatste week zowat de enige hiphop platen zijn geweest die ik echt meerdere malen geluisterd heb , maar zal hem binnenkort wel ff doorluisterenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:16 schreef Mar10Segovia het volgende:
Die plaat van One Self is echt goed, en best apart ook wel. Enerzijds erg soulful wat veel weg heeft van Jean Grae, en anderzijds een beetje expirimenteel. Ikzelf krijg geen genoeg van het nummer "Bluebird"![]()
Wat vindt jij er van PaRo?
Blueprint is slechts één persoon... maar inderdaad, goede aankoopquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:55 schreef MMaRsu het volgende:
Blueprint - 1988. Ik heb deze groep sinds gister ontdekt..maken echt vette hiphop
Die moet ik ook nog luisteren, het valt niet bij te houdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:55 schreef MMaRsu het volgende:
Proof's solo album - paar nummers geluisterd, al 4x beter dan die G Unit rommel
ik luister amper muziek via de computer , dus audioscrobbler zou daar niet echt aan bijdragenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef -Angel- het volgende:
Audioscrobbler geinstalleerd, de Fok! group gejoind, en tot mijn grote verbazing maakt niemand van Hiphop Central deel uit van deze groep. Waar zijn jullie?
Kijk dan nog maar eens goed, niet iedereen kan/wil de username van fok! gebruiken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef -Angel- het volgende:
Audioscrobbler geinstalleerd, de Fok! group gejoind, en tot mijn grote verbazing maakt niemand van Hiphop Central deel uit van deze groep. Waar zijn jullie?
http://www.last.fm/user/-Angel-/ Voldoet het aan je verwachting?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:52 schreef Quannum het volgende:
En post de link naar jouw pagina ook eens, ik ben benieuwd of je ook écht de muziek beluistert waar je op fok! over bezig bent.![]()
Niet echt eigenlijk, maar dan wel in positieve zin.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:33 schreef -Angel- het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/-Angel-/ Voldoet het aan je verwachting?
Kijk uit je doppen manquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef -Angel- het volgende:
Ja he, deze behoort zonder twijfel tot mijn favorieten dit jaar, tot zoverquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en die one self vind ik een verdomd lekker plaatje btw Mar10 , vooral be your own en over exposed vind ik lekkere nummers
Over welke heb je het?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:41 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus wat is die nieuwe videoclip van Kanye West vet!!!!!
Nee, Golddigger is twee dagen geleden al "gereleased". Ik heb eigenlijk nog niet de moeite genomen om hem te bekijken. Zal hem eens even kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:51 schreef rotskibo het volgende:
Zal wel Diamonds zijn, Gold Digger gaan ze nu pas opnemen.
Two Words en Trough the wire vind ik ook erge dope clips.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:12 schreef -Angel- het volgende:
Tja, wat moet ik zeggen er zitten aantal mooie vrouwen in de clip. Maar naast dat, niets bijzonder geef mij maar bijvoorbeeld "All falls down".
Pete Rock & CL Smooth.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:08 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik zoek Hiphop met jazz-invloeden. Een beetje in de stijl van Guru's Jazzmatazz. Iemand tips?
Digable Planets.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:08 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik zoek Hiphop met jazz-invloeden. Een beetje in de stijl van Guru's Jazzmatazz. Iemand tips?
Nice! Op Torture Chamber van Edan was hij ook al goed bezigquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:29 schreef Mar10Segovia het volgende:
[[url=http://www.stonesthrow.com/images/percee/percee-legend200.jpg]afbeelding][/url]
Een aanrader... Percee P zegt me niet zoveel, maar hij schijnt dus al jaren mee te gaan. Wat ik inmiddels wel weet is dat hij heel behoorlijk rapt
Hij zit nu bij Stones Throw en dit jaar komt er een solo album van hem uit. En om kennis te maken met deze gast ofzo, is er deze compilatie CD. Er staan zowel nummers van hemzelf op, als nummers waarop hij featured (o.a. Lord Finesse, Jurassic 5 en Wildchild).
Naar mijn mening ook. Non-talent past mooi bij non-talent.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:25 schreef -Angel- het volgende:
Er gaan geruchten dat Mase deel uit gaan maken van G-Unit. En naar mijn mening is dit nu iemand die wel thuis hoort bij G-Unit.
Ja. Dat is tegenwoordig in 2005 populair om te zeggen, en dat omdat hij samenwerkte met Puffy. En omdat "Welcome Back" wel een flop was.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:39 schreef Posdnous het volgende:
Naar mijn mening ook. Non-talent past mooi bij non-talent.
Mobb Deep zit toch ook al bij G-Unit?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:25 schreef -Angel- het volgende:
Er gaan geruchten dat Mase deel uit gaan maken van G-Unit. En naar mijn mening is dit nu iemand die wel thuis hoort bij G-Unit.
Ha, leuk!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef Fral het volgende:
Ik heb zelfs al Musical Neighbours, waaronder Mar10Segovia
ach zeg nou zelf, Mobb Deep is gewoon niet meer wat het geweest is. de laatste paar albums klonken nergens meer naarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:26 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het echt fake dat Mobb bij G Unit heeft gesigned hoor..50 heeft Prodigy nog gedist een tijd terug
Done, en cosmick ook maar meteen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:24 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ha, leuk!
En tuurlijk mag dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |