precies, hardhandig aanpakken mag, maar zeker niet er zo maar op losmeppen.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
of gewoon erachteraan en vasthouden tot de politie komt zonder al te veel geweld. scheelt je een hoop gelul achteraf.
dit heb ik in principe eigenlijk ook gedaan, alleen ik ben dan nog net niet overgegaan op burgerarrest. mag de politie wel van mij doen.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
of gewoon erachteraan en vasthouden tot de politie komt zonder al te veel geweld. scheelt je een hoop gelul achteraf.
hey niet zo politiek correct hequote:Op maandag 25 juli 2005 07:39 schreef Libris het volgende:
[..]
precies, hardhandig aanpakken mag, maar zeker niet er zo maar op losmeppen.
wel een foto maken hequote:Op maandag 25 juli 2005 07:42 schreef kamikaze het volgende:
[..]
dit heb ik in principe eigenlijk ook gedaan, alleen ik ben dan nog net niet overgegaan op burgerarrest. mag de politie wel van mij doen.
zal wel iets met mijn luiheid te maken hebben![]()
maar als aardbei verkleed denk ik dat ze iig wel goed opvalt. zal de volgende keer wel even vragen of ze er aan mee wil werken.
heeft mijn huisgenoot ook nog even snel gedaan, voordat de politie haar afvoerde.quote:
Wat ga je nu doen met die foto? Behalve op Fok posten?quote:Op maandag 25 juli 2005 07:51 schreef kamikaze het volgende:
[..]
heeft mijn huisgenoot ook nog even snel gedaan, voordat de politie haar afvoerde.
stelt zich nu voor hoe die bange blik in haar ogen eruitzie als ze een aardbeipakje aanheeft![]()
van voren had je haar in ieder geval niet moeten nemen. wat een grafwijf zeg....quote:Op maandag 25 juli 2005 07:51 schreef -Dominator- het volgende:
Je had haar snoeihard anaal moeten nemen!
wil dat vanmiddag misschien nog wel even doenquote:Op maandag 25 juli 2005 07:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen met die foto? Behalve op Fok posten?![]()
junk?quote:Op maandag 25 juli 2005 07:52 schreef kamikaze het volgende:
[..]
van voren had je haar in ieder geval niet moeten nemen. wat een grafwijf zeg....
heb haar niet mogen controleren op gaatjes in de biceps of haar reet, maar de volgende keer dat ik haar anaal ga nemen in een aardbeienpakje in felgroene verf, terwijl ik een foto van haar bange gezicht neem en het daarna op fok zal posten, zal ik het proberen te controlerenquote:
ik weet niet of TS standaard lichtjes en balletjes bij zich heeftquote:Op maandag 25 juli 2005 07:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Als je haar nu gewoon versiert, dan loopt ze ook niet zo snel weg.
ik heb een hekel aan kerst en er liggen hier volgens mij geen slingers, dus dat zal ik toch niet zo snel doenquote:Op maandag 25 juli 2005 07:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
die ballen blijven er op zitten jaquote:Op maandag 25 juli 2005 07:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik weet niet of TS standaard lichtjes en balletjes bij zich heeft
Als het in mijn eigen huis is, laat ik de inbreker eerst binnenkomen.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:35 schreef kamikaze het volgende:
zou ik graag willen weten wat jullie zouden doen als je een inbreek(st)er betrapt. dus spui je ideeen.
Denkt aan AH-medewerkers en Bernhard. Helaas leeft Bernhard niet meer dus die pikt die boete ook niet voor je op.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:35 schreef kamikaze het volgende:
samenvatting: Heb ik gistermiddag een inbreekster op heterdaad betrapt in kamer niet aanwezige huisgenoot, komt ze met een smoes buiten (bel wel huisgenoot maar mobiel ligt in de auto). ik vertrouw het toch niet, dus loop er maar achteraan. zij neemt de benen, ben er iets van anderhalve kilometer op blote voeten achteraan gerend en ondertussen de politie gebeld. politie gelooft me eerste keer dat ik bel niet en hangt op. tweede keer dat ik 112 bel wordt ik serieus genomen en komt de politie ook echt. kuthoer opgepakt, maar nou heb ik dus dikke blaren onder mijn voeten en ik kan niet slapen, omdat ik nu zit te fantaseren hoe ik haar eigenlijk keihard had willen neertrappen.
ik bedoel: mijn huis wat doe je!?!?!
kom je op het politiebureau om aangifte te doen en dan geeft zo'n politieagent ook nog toe dat ik haar beter gewoon keihard had kunnen neertrappen, want waarschijnlijk zit ze niet zo ontzettend lang vast nu, wel in ieder geval een maand, maar daarna is ze waarschijnlijk wel weer vrij.
maar omdat het dus (bijna) van de politie mag, zou ik graag willen weten wat jullie zouden doen als je een inbreek(st)er betrapt. dus spui je ideeen, dan kan ik misschien de volgende keer dat ik een inbreker betrap misschien wat originelers doen.
hier is ooit een rechtzaak van geweest. dacht in amerika.quote:Op maandag 25 juli 2005 08:13 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Als het in mijn eigen huis is, laat ik de inbreker eerst binnenkomen.
Ik laat de inbreker in de veronderstelling dat ik er niet ben.
Dan heeft ie onverwachts een honkbalknuppel bovenop zijn kop * verassing *
Yupz....jou met die honkbalknuppel bewerken.quote:Op maandag 25 juli 2005 08:42 schreef kamikaze het volgende:
[..]
hier is ooit een rechtzaak van geweest. dacht in amerika.
uitspraak: honkbalknuppel is wapen, maaaaaaaar honkbalknuppel zit in kadoverpakking, dus persoon kon nooit weten dat het een wapen was, dus vrijspraak (amerika is soms toch mooi land)
maar concluderend, als je een inbreker op zijn hoofd wil meppen moet je de knuppel dus eerst in kadopapier inpakken.
maar iemand nog ludieke acties?
genoeg van het koningshuis die overblijven toch? en anders lopen er nog wel wat gekke politici rond die misschien ook nog wel een statement willen maken, toch?quote:Op maandag 25 juli 2005 08:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Denkt aan AH-medewerkers en Bernhard. Helaas leeft Bernhard niet meer dus die pikt die boete ook niet voor je op.
ze was een gigantische veelpleger, maar komt altijd weer redelijk snel dan weer naar buiten en als politieagent kan ik best inzien dat dat soms ook wel frustrerend kan zijn. als iedereen elke keer dat iemand inbreekt de inbreker lens slaat zou er een hoop minder ingebroken worden denk ik.quote:Vind het wel heel gek dat het agentje nog even gaat lopen verklaren dat je beter toch een tik hier of daar had kunnen uitdelen.
das wel leuk, kan iedereen zien dat zij niet helemaal zuiver is.quote:Op maandag 25 juli 2005 08:55 schreef arexes het volgende:
wat dacht je met onuitwasbare inkt op haar voorhoofd "inbreker" schrijven? ( dat ene blauwe smurf goedje, schuim d8 ik)
Tja..of je bekijkt het van de andere kant en ziet het als een nadeelquote:Op maandag 25 juli 2005 09:00 schreef Mirage het volgende:
Ik heb het voordeel dat ik jonge kinderen heb en dat ik een vrouw ben.
Het is heel geloofwaardig en begrijpelijk dat ik als een bezetene voor kind en mijzelf zou vechten.. instinct.. "terechte" angst enzo![]()
in amerika zou dat misschien nog wel kunnen. in nl wordt het iets moeilijker, maar ik kan het altijd nog wel proberen. politie komt als het goed is over 2 uurtjes nog even koffiedrinken, zal het vragen.quote:Op maandag 25 juli 2005 08:57 schreef daReaper het volgende:
schadevergoeding eisen vanwege je blaren en het feit dat je zgn. thuis niet meer durft te slapen.
hey ze is wel de oppermoeder hequote:Op maandag 25 juli 2005 09:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja..of je bekijkt het van de andere kant en ziet het als een nadeel
Oppermoeders zijn dus zeer kwetsbaar waar haar kinderen betreft. Dus inbreker hoeft maar 1 kind te grijpen en moeder pleurt in elkaar van ellende. Ligt er gelijk mooi bij voor een verkrachting.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:08 schreef kamikaze het volgende:
[..]
hey ze is wel de oppermoeder he
tss beetje aan oppermoeders gaan twijfelen, die winnen altijd![]()
slaat toch ook helemaal nergens op. betrap je een inbreekster slaat er opeens een clown met een honkbalknuppel jou op je kop. hoewel erg origineel, niet mijn bedoeling. iemand anders nog ludieke plannen?quote:Op maandag 25 juli 2005 08:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yupz....jou met die honkbalknuppel bewerken.
Amerikaans wet is compleet anders dan de Nederlandse wet.
jij wil dus beweren als jouw kindje wordt gegijzeld dat jij niet je broek laat zakken?quote:Op maandag 25 juli 2005 09:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oppermoeders zijn dus zeer kwetsbaar waar haar kinderen betreft. Dus inbreker hoeft maar 1 kind te grijpen en moeder pleurt in elkaar van ellende. Ligt er gelijk mooi bij voor een verkrachting.
Inbrekers(veelal mannen) zijn niet zo bang van vrouwen
quote:Op maandag 25 juli 2005 09:13 schreef kamikaze het volgende:
[..]
slaat toch ook helemaal nergens op. betrap je een inbreekster slaat er opeens een clown met een honkbalknuppel jou op je kop. hoewel erg origineel, niet mijn bedoeling. iemand anders nog ludieke plannen?
't punt is dat een man eerder in de aanval gaat waar een vrouw op dat moment in de verdediging schiet.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:15 schreef kamikaze het volgende:
[..]
jij wil dus beweren als jouw kindje wordt gegijzeld dat jij niet je broek laat zakken?
In welk hokje pas jij? Alto?quote:Op maandag 25 juli 2005 09:30 schreef kamikaze het volgende:
maar in navolging van het volgende topic ga ik me maar even eens een keertje flink douchen
mensen die enorm stinken!!!!
ik zal vanmiddag wel even posten hoe het is afgelopen
Toch leuk dat je op basis van Amerikaanse jurisprudentie concludeert wat je volgens de Nederlands wet mag doenquote:Op maandag 25 juli 2005 08:42 schreef kamikaze het volgende:
hier is ooit een rechtzaak van geweest. dacht in amerika.
uitspraak: honkbalknuppel is wapen, maaaaaaaar honkbalknuppel zit in kadoverpakking, dus persoon kon nooit weten dat het een wapen was, dus vrijspraak (amerika is soms toch mooi land)
maar concluderend, als je een inbreker op zijn hoofd wil meppen moet je de knuppel dus eerst in kadopapier inpakken.
maar iemand nog ludieke acties?
Dan moet je er wel een rap over kunnen schrijven.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:04 schreef arexes het volgende:
of idd tattoo op haar voorhoofd kan natuurlijk ook, of met een mes littekens maken schijnt de nieuwste rage te zijn
Alleen zorgen dat hij niet voor jouw huis ligt en dat niemand je ziet.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:00 schreef SicSicSics het volgende:
"Gewoon" helemaal los trappen en dan op de stoep leggen, kijken of hij/zij nog aangifte durft te doen!
quote:Op maandag 25 juli 2005 07:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
haar verkleden als een aardbei.
sja dan ben je foutquote:Op maandag 25 juli 2005 10:59 schreef DHuuf het volgende:
Wat ik zou doen? Ik heb naast mijn bed 2 grote zwaarden hangen. Sushi time!!
Dan ben ik maar fout. Die inbreker moet zich maar beter bedenken waar hij inbreekt. Terugvinden doen ze hem toch niet dus mij boeit 't niks.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:01 schreef bonke het volgende:
[..]
sja dan ben je fout
je kan beter een zaak naast je bed hebben liggen
kijkkkk, dat moeten we hebbenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:05 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Dan ben ik maar fout. Die inbreker moet zich maar beter bedenken waar hij inbreekt. Terugvinden doen ze hem toch niet dus mij boeit 't niks.
quote:Op maandag 25 juli 2005 07:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
haar verkleden als een aardbei.
Wrom niet? Ik leg hem gewoon voor de deur, ik weet van niks! Dan mag meneer/mevrouw de inbreker kiezen of hij/zij aangifte gaat doen of niet!quote:Op maandag 25 juli 2005 10:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alleen zorgen dat hij niet voor jouw huis ligt en dat niemand je ziet.
Het was een veelpleger die ook nog wat andere dingen had openstaan volgens mij.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:34 schreef ondeugend het volgende:
Sinds wanneer zitten inbrekers een maand vast ?
Ik dacht dat ze altijd veel sneller op straat stonden.
Ik was al helemaal blij.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:35 schreef DHuuf het volgende:
[..]
Het was een veelpleger die ook nog wat andere dingen had openstaan volgens mij.
Ben benieuwd of het nog steeds een veelpleger is![]()
Gewoon de smurfenspray pakkenquote:Op maandag 25 juli 2005 07:47 schreef buitenbeentje het volgende:
Gewoon helemaal groen verven met watervaste verf. Maar dan ook helemaal.
Kortom... je zou wanhopig op de vlucht slaan dus en pas na een kwartiertje de politie durven te bellen.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:44 schreef CarManiac het volgende:
Helemaal kort slaan, zodat ze minstens 3 dagen slapen. Vervolgens op een stil plekje dumpen.
Wee de inbreker die bij mij komt, niemand hoort je gillen als ik je knieschijven breek en stille plekjes zijn er ook genoeg..
Ja, dat heeft bij Anja Joos ook geholpenquote:Op maandag 25 juli 2005 08:57 schreef kamikaze het volgende:
maar moet het overigens wel een beetje nuanceren. de agent heeft niet direct gezegd dat je dan iemand de bek in moet trappen, maar dat de straffen voor veelplegers eigenlijk niet goed zijn en dat er soms wel wat extra mag gebeuren om mensen een soort lesje te leren.
Toch wel: ze zal het nooit weer doen...quote:Op maandag 25 juli 2005 15:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, dat heeft bij Anja Joos ook geholpen![]()
Sterker nog, die keer had ze zelfs niets gedaan...quote:Op maandag 25 juli 2005 16:01 schreef rameijer het volgende:
[..]
Toch wel: ze zal het nooit weer doen...![]()
![]()
Shhhtt... Stel dat een inbreker dat leest, weet 'ie gelijk waar hij zijn moetquote:Op maandag 25 juli 2005 15:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kortom... je zou wanhopig op de vlucht slaan dus en pas na een kwartiertje de politie durven te bellen.
tsja ik heb een probleempje, ik krijg de foto wel overgezonden naar mijn mobiel via bluetooth, maar het moment dat ik mijn SD-kaart uit mijn telefoon in de pc wil stoppen, is de kaart verneukt en moet ik hem opnieuw formatteren. helaas dus voor jullie even geen fotoquote:Op maandag 25 juli 2005 20:20 schreef Devlinsect het volgende:
Zit ik je topic te volgen. Druk regelmatig op ververs in de hoop een foto te zien van die inbreekhoer...
Kom op met die foto!![]()
Jij ook een 6D ?quote:
Wat ben jij een triest figuur, sorry to sayquote:Op maandag 25 juli 2005 10:59 schreef DHuuf het volgende:
Een kennis van mij heeft eens een inbreker betrapt die naast zijn bed stond. Hij heeft die vent helemaal verrot getrapt en hem toen van de trap af geflikkerd. Toen heeft hij de politie gebeld dat hij een hoop kabaal had gehoord en of ze even wilden komen omdat hij zogenaamd niet van zijn kamer af durfde.
Die vent heeft ongeveer een maand in een ziekenhuis gelegen, toen effe vast gezeten en toen hij weer vrij was moest hij die kennis van mij een bloemetje brengen en zijn welgemeende excuses aanbieden![]()
Ik vraag me altijd af wat er zou gebeuren als je zo iemand stript, in je kofferbak van je auto duwt en even naar Polen rijdt waar je ze dan dumpt. Vanaf daar mag ze het dan zelf oplossen.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:35 schreef kamikaze het volgende:
maar omdat het dus (bijna) van de politie mag, zou ik graag willen weten wat jullie zouden doen als je een inbreek(st)er betrapt. dus spui je ideeen, dan kan ik misschien de volgende keer dat ik een inbreker betrap misschien wat originelers doen.
Volgens mij ben je wel wat langer weg dan een nachtje.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat er zou gebeuren als je zo iemand stript, in je kofferbak van je auto duwt en even naar Polen rijdt waar je ze dan dumpt. Vanaf daar mag ze het dan zelf oplossen.
Je bent wel en nachtje onderweg, maar volgens mij is het dat wel waard!
Doe het dan anders, strip haar/hem en bind hem op een of andere rotonde aan een lantaarnpaal vast met een bordje erbij "ik ben een vuile dief".quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat er zou gebeuren als je zo iemand stript, in je kofferbak van je auto duwt en even naar Polen rijdt waar je ze dan dumpt. Vanaf daar mag ze het dan zelf oplossen.
Je bent wel en nachtje onderweg, maar volgens mij is het dat wel waard!
ik heb er 1 waar 3 batterijen in kunnenquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:58 schreef Fester het volgende:
[..]
Jij ook een 6D ?
Ter informatie voor diegene die een 6D niet kennen, dat is de linker. De rest zijn 4D's
[afbeelding]
ik ben wel op zoek naar zo een ding om er 1 aan je riem te hangenquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:58 schreef Fester het volgende:
[..]
Jij ook een 6D ?
Ter informatie voor diegene die een 6D niet kennen, dat is de linker. De rest zijn 4D's
[afbeelding]
Bij de Maglite winkelquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ben wel op zoek naar zo een ding om er 1 aan je riem te hangen
waar kan je die krijgen?
" Kom je hier vaker? "quote:Op maandag 25 juli 2005 07:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat een kankerhoofd, vraagt d'r gewoon om om in elkaar geslagen te wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:46 schreef kamikaze het volgende:
dit is haar
[[url=http://picserver.org/view_image.php/D4V70U37HM2G]afbeelding][/url]
succes soep er op los![]()
zak over de kop en gaaaanquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:45 schreef Maikuuul het volgende:
Haha lolleromfgrooie inbreekster ze ziet er te lelijk uit om stiekem te betasten
Vertel eens: in welke stad woon je? Ik heb het idee dat ik haar herkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:46 schreef kamikaze het volgende:
dit is haar
Moet je zuinig op zijn joh, die roodharigen staan op uitsterven. Stond laatst op de FPquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:46 schreef kamikaze het volgende:
dit is haar
En daar kom je vijf maand later mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:30 schreef klifhanger het volgende:
als het een haar is dan zou ik haar lekker nemen
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:30 schreef klifhanger het volgende:
als het een haar is dan zou ik haar lekker nemen
idd links hangen 2 (geslepen) samurai zwaarden en rechts 2 windbuksen.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:59 schreef DHuuf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |