Jij ook een 6D ?quote:
Wat ben jij een triest figuur, sorry to sayquote:Op maandag 25 juli 2005 10:59 schreef DHuuf het volgende:
Wat ik zou doen? Ik heb naast mijn bed 2 grote zwaarden hangen. Sushi time!!
Een kennis van mij heeft eens een inbreker betrapt die naast zijn bed stond. Hij heeft die vent helemaal verrot getrapt en hem toen van de trap af geflikkerd. Toen heeft hij de politie gebeld dat hij een hoop kabaal had gehoord en of ze even wilden komen omdat hij zogenaamd niet van zijn kamer af durfde.
Die vent heeft ongeveer een maand in een ziekenhuis gelegen, toen effe vast gezeten en toen hij weer vrij was moest hij die kennis van mij een bloemetje brengen en zijn welgemeende excuses aanbieden![]()
Ik vraag me altijd af wat er zou gebeuren als je zo iemand stript, in je kofferbak van je auto duwt en even naar Polen rijdt waar je ze dan dumpt. Vanaf daar mag ze het dan zelf oplossen.quote:Op maandag 25 juli 2005 07:35 schreef kamikaze het volgende:
maar omdat het dus (bijna) van de politie mag, zou ik graag willen weten wat jullie zouden doen als je een inbreek(st)er betrapt. dus spui je ideeen, dan kan ik misschien de volgende keer dat ik een inbreker betrap misschien wat originelers doen.
Volgens mij ben je wel wat langer weg dan een nachtje.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat er zou gebeuren als je zo iemand stript, in je kofferbak van je auto duwt en even naar Polen rijdt waar je ze dan dumpt. Vanaf daar mag ze het dan zelf oplossen.
Je bent wel en nachtje onderweg, maar volgens mij is het dat wel waard!
Doe het dan anders, strip haar/hem en bind hem op een of andere rotonde aan een lantaarnpaal vast met een bordje erbij "ik ben een vuile dief".quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat er zou gebeuren als je zo iemand stript, in je kofferbak van je auto duwt en even naar Polen rijdt waar je ze dan dumpt. Vanaf daar mag ze het dan zelf oplossen.
Je bent wel en nachtje onderweg, maar volgens mij is het dat wel waard!
ik heb er 1 waar 3 batterijen in kunnenquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:58 schreef Fester het volgende:
[..]
Jij ook een 6D ?
Ter informatie voor diegene die een 6D niet kennen, dat is de linker. De rest zijn 4D's
[afbeelding]
ik ben wel op zoek naar zo een ding om er 1 aan je riem te hangenquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:58 schreef Fester het volgende:
[..]
Jij ook een 6D ?
Ter informatie voor diegene die een 6D niet kennen, dat is de linker. De rest zijn 4D's
[afbeelding]
Bij de Maglite winkelquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ben wel op zoek naar zo een ding om er 1 aan je riem te hangen
waar kan je die krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |