Die snor zou ik afscheren, als ik jou was.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
YES!
Kreeg o.a. deze foto binnen vanuit Frankrijk:
[ afbeelding ]
Ge-wel-dig.
Vereeuwigd met m'n HELD!
Je vergist je toch iedere keer weer in de leeftijd van FOK!kers he.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Die snor zou ik afscheren, als ik jou was.
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:14 schreef DecoAoreste het volgende:
![]()
Jammer, maar misschien is het beter zo. Een absolute wereldtopper geweest jarenlang, maar hij had zijn oude niveau nooit meer gehaald waarschijnlijk. Het ga je goed Thor
Maar is hij ook geblokt?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:18 schreef Bismarck het volgende:
Alexander Kristoff vult de leemte. Ook een Noor, Noors kampioen, sprinter, goed in de voorjaarsklassiekers. Die wordt ook nog wel een keer wereldkampioen. Is bovendien al Olympisch medaillist, iets wat Hushovd niet is.
Alle Noren zijn geblokt.quote:
Die naam ook ja, het viel echt allemaal samen in een grote baasquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:20 schreef hhh38 het volgende:
Thor is in alles een held. Naam, wielrenstijl, karakter.
Thor Hushovd, het ga je goed
In een bergrit in je ééntje punten sprokkelen voor de groene truiquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:47 schreef ijs_beer het volgende:
Er zouden meer renners moeten koersen zoals Thor gedaan heeft, de aanvallen/vluchten in de tour waren briljant.
Kristoffquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:24 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zit tijdens de Tour een week in Noorwegen, maar volgens mij doet er geen Noor mee dit jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |