abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2005 @ 19:40:39 #51
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_29092593
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:21 schreef HuHu het volgende:

Dan zou je ook kunnen zeggen dat elke religie een negatieve invloed heeft op de samenleving,
Dat zelfde zeg ik over het gristendom. Per slot van rekening is de islam een afsplitsing van het christendom (en dus van het jodendom) met wat elementen van het polytheistische arabieren (de maangod enz).

Kom je ook nog eens met een verhaal dat er ook iets positief is aan het jodendom. De nederzettingen in bezet gebied bijvoorbeeld Of met iets positiefs over Voodoo. Of iets positiefs over het kastenstelsel. Of is dat niet "in" misschien. Lekker roepen over trauma's e.d. in elk geval wel
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 24 juli 2005 @ 19:43:32 #52
60090 Akkersloot
pi_29092692
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:38 schreef Alicey het volgende:

Je kunt doen alsof je de reactie niet begrijpt, maar je zou ook gewoon kunnen erkennen dat het geloof dat wordt beschreven in de Bijbel en Koran voor de volgelingen van destijds waarschijnlijk geen naam had, en dat het dan ook niet interessant is om je af te vragen of zij zichzelf moslims noemden.
Als je ook van twee andere users hun posts leest, kan je lezen dat ook anderen gewoon van mening zijn dat de islam pas ontstaan is door Mohammed. Of moeten we moeten Mohammed dan soms de her oprichter van de islam noemen.

Voor mij is islam nooit verdwenen. Simpel wel omdat het nooit verdwenen is. Daarom vraag ik je om in de topictitel weer apart (dikgedrukt bijvoorbeeld) te zetten.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_29092755
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:07 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Daar zit em nou net het probleem met religieuze terroristen...
dus omdat zij het doen, moeten wij het ook doen? lekker volwassen..
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29092784
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:09 schreef ee-04 het volgende:
Bennie k jij bent wel heel erg wereldvreemd ofzo? Zeker geleerd altijd van het goede van de mens uit te gaan?
geleerd En ervaren..

jij niet, dus zul je nooit snappen hoe anderen dat wel kunnen
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zondag 24 juli 2005 @ 19:47:49 #55
60090 Akkersloot
pi_29092827
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:45 schreef Bennie_K het volgende:
Dus omdat wat personen in bruine uniformen met runnetekens ons hun geloof op willen leggen moesten sommigen dat 65 jaar geleden dat ook doen. Lekker volwassen.
  zondag 24 juli 2005 @ 19:48:21 #56
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29092845
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:45 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde is dat religieuze terroristen mensen niet laten geloven wat zij willen. Zij willen dat jij bekeert tot hun geloof of dat je sterft.
  zondag 24 juli 2005 @ 19:49:54 #57
60090 Akkersloot
pi_29092888
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:46 schreef Bennie_K het volgende:
geleerd En ervaren..

In de metro in Londen hadden ze ook van die Bennie-kjes rond lopen maar voor 56 personen kwamen ze net te laat.

Maar blijkbaar zit het goede niet in ons in Bennie-k. Alleen maar voor mensen die het met hem wel eens zijn dus.
  zondag 24 juli 2005 @ 19:52:36 #58
60090 Akkersloot
pi_29092965
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:46 schreef Bennie_K het volgende:

[Zeker geleerd altijd van het goede van de mens uit te gaan?]

geleerd En ervaren..

Kan jij je moderne religie misschien ergens aan de man brengen. Ik vind trouwens dat jij ons aardig bij je het-goede-zit-in-de-,mens-behalve-bij-mensen-die-het-niet-eens-met-me-zijn-religie betrekt.
pi_29092976
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:48 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde is dat religieuze terroristen mensen niet laten geloven wat zij willen. Zij willen dat jij bekeert tot hun geloof of dat je sterft.
ja dat weet ik

zo zijn er heel wat denkwijzes in de wereld die zo aggressief zijn (zo niet agressiever )

god (daar ga ik weer ), waarom denken zoveel mensen dat extremisten met extremisme bestreden moet worden...
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29093004
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:52 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Kan jij je moderne religie misschien ergens aan de man brengen. Ik vind trouwens dat jij ons aardig bij je het-goede-zit-in-de-,mens-behalve-bij-mensen-die-het-niet-eens-met-me-zijn-religie betrekt.
ik geloof in mezelf
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zondag 24 juli 2005 @ 19:54:09 #61
60090 Akkersloot
pi_29093025
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:43 schreef Akkersloot het volgende:
Daarom vraag ik je om in de topictitel weer apart (dikgedrukt bijvoorbeeld) te zetten.
Thanks
  zondag 24 juli 2005 @ 19:55:29 #62
60090 Akkersloot
pi_29093063
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:53 schreef Bennie_K het volgende:
ik geloof in mezelf
Dat doen anderen ook. Zonder je geloof in het goede in de mens (behalve dan van mensen met een andere mening dan de jouwe).
  zondag 24 juli 2005 @ 19:56:04 #63
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29093083
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:52 schreef Bennie_K het volgende:
god (daar ga ik weer ), waarom denken zoveel mensen dat extremisten met extremisme bestreden moet worden...
Ze zijn niet echt vatbaar voor de dialoog... elk alternatief wat jij biedt (voor een vreedzame) is een mindere versie van "hun waarheid". Zij vinden dat de aarde gezuiverd moet worden van de ongelovigen, omdat dat de wil van Allah is.
  zondag 24 juli 2005 @ 19:56:52 #64
60090 Akkersloot
pi_29093110
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:52 schreef Bennie_K het volgende:

[..]waarom denken zoveel mensen dat extremisten met extremisme bestreden moet worden...
Bedrijven wij extremisme dan ? Door een vraagje te stellen over het sprookje van Mohammed
pi_29093173
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:56 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Bedrijven wij extremisme dan ?
er zitten op dit forum 2 bekende extremisten (althans, jullie gedachtes zijn extreem), die bansheeboy en jij
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zondag 24 juli 2005 @ 20:00:22 #66
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29093229
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:58 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

er zitten op dit forum 2 bekende extremisten (althans, jullie gedachtes zijn extreem), die bansheeboy en jij
Geen van beide komen op mij over als extremistisch.
pi_29093246
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:00 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Geen van beide komen op mij over als extremistisch.
ah, we hebben een 3de
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29093291
Ik sluit me ook aan, vierde
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_29093424
Verder denk ik dat inderdaad de islam langzaam is ontstaan en dat er niet speciaal 1 moment is geweest waarover je kan zeggen dat toen de islam als zodanig is ontstaan.
  zondag 24 juli 2005 @ 20:07:29 #70
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29093437
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:00 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

ah, we hebben een 3de
Gelukkig doe je gedegen onderzoek om mij te kwalificeren als extremistisch...
  zondag 24 juli 2005 @ 20:22:32 #71
60090 Akkersloot
pi_29093878
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:07 schreef ScienceFriction het volgende:
Gelukkig doe je gedegen onderzoek om mij te kwalificeren als extremistisch...
Gelukkig hebben we nog de feedback voor klachtjes van mede forumleden.
WFL Feedback 9
  zondag 24 juli 2005 @ 20:30:44 #72
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29094114
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:22 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we nog de feedback voor klachtjes van mede forumleden.
WFL Feedback 9
Oh, maar zo ernstig vind ik het niet hoor. Als iemand mij extremistisch vind... tsja...
  zondag 24 juli 2005 @ 20:39:07 #73
60090 Akkersloot
pi_29094354
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:30 schreef ScienceFriction het volgende:

Oh, maar zo ernstig vind ik het niet hoor. Als iemand mij extremistisch vind... tsja...
Het is nog maar de vraag welk extremisme je het hardst moet bestrijden. Die van ons of van bomaanslagplegers.
  zondag 24 juli 2005 @ 20:47:09 #74
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29094611
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:39 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het is nog maar de vraag welk extremisme je het hardst moet bestrijden. Die van ons of van bomaanslagplegers.
Tsja... goede vraag... bomaanslagplegers zijn uiteindelijk symptomen...

De extreem-ideologen zijn uiteindelijk het ware probleem, aangezien zij mensen inspireren tot het plgen van...
pi_29094935
Heb een boek gelezen over terrorisme en schijnt voor veel van de aanstichters, de aanmoedigers zeg maar, ook een financiele kwestie te zijn waardoor ze mensen aanmoedigen.

En inderdaad ook die het uit overtuiging doen zijn erg gevaarlijk,

Ben het met sciencefiction eens dat de basis moet worden aangepakt. Maar hoe kan je daar ooit in slagen
  zondag 24 juli 2005 @ 21:02:43 #76
60090 Akkersloot
pi_29095084
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:58 schreef ee-04 het volgende:
Ben het met sciencefiction eens dat de basis moet worden aangepakt. Maar hoe kan je daar ooit in slagen
Blair heeft daartoe opgeroepen na 7/7.
pi_29095613
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:28 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dit is niet juist. Abraham was volgens de koran christen noch jood, maar ook geen moslim. Hij wordt omschreven als een godzoeker.
Abraham was volgens de Koran iemand die zich over had gegeven aan de wil van God ( islam=overgave, praktiserende= moslim)
pi_29095686
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:21 schreef HuHu het volgende:

[..]

Er was geen Islam voor Mohammed. Mohammed is de oprichter van de Islam, net als dat Jezus dat is van het Christendom en Boeddha van het Boedhisme.

Mohammed was oorspronkelijk zeer geinteresseerd in het Jodendom en heeft in zijn jonge jaren pogingen gedaan 'leider' te worden van de Joden. De Joden hebben hem echter afgewezen, waar hij nogal boos over was. Vandaar dat er haatdragende teksten in de Koran staan jegens Joden. Hij was tenslotte ook maar mens en was boos op ze. Dit is overigens niet Islam eigen, ook het Christendom en Jodendom zijn 'haatdragend' tegenover 'heidenen' en 'ongelovigen'.
Hij heeft toen een 'eigen' godsdienst gestart die wel overeenkomsten had met het Christendom en het Jodendom, zo komt Jezus voor in de Koran.

Dit heeft mijn godsdienstleraar ons verteld op de middelbare school, ik verzin het niet zelf.
[..]

Volgens mij ben jij een beetje van slag. Het kan zijn dat je een keer bent lastiggevallen door een allochtoon en daar een trauma aan over hebt gehouden, of dat je gewoon teveel naar Wilders luisterd en een abbonement hebt op de Telegraaf. Maar ik zie niet in waarom de Islam een negatieve invloed heeft op de samenleving. Dan zou je ook kunnen zeggen dat elke religie een negatieve invloed heeft op de samenleving, maar onze samenleving is wel gebaseerd op de Christelijke normen en waarden. De koningin zweert tenslotte niet voor niets op de Bijbel bij haar aantreden.

Daarnaast zou ik je eens aanraden wat verder te kijken dan je neus lang is. Bijvoorbeeld eens buiten Europa. Breng eens een bezoek aan een moslimland als Turkije en kijk, leer en voel hoe de mensen daar leven en omgaan met de Islam. Ik denk dat het je beeld van de Islam zal doen veranderen.
En dan mag je me uitleggen als je het wenst, hoe Mohammed wist dat Aarde rond was?
pi_29096052
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En dan mag je me uitleggen als je het wenst, hoe Mohammed wist dat Aarde rond was?
De kennis was er wel, de Grieken wisten al dat de Aarde rond is ( een paar honderd jaar terug al )
Dan is er alleen de vraag hoe hij aan die kennis gekomen is.
  zondag 24 juli 2005 @ 21:42:11 #80
60090 Akkersloot
pi_29096155
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:23 schreef Triggershot het volgende:
Abraham was volgens de Koran iemand die zich over had gegeven aan de wil van God ( islam=overgave, praktiserende= moslim)
En volgens de koran dus moslim. En was er dus islam voor Mohammed. Maar waar is die islam dan tot Mohammed gebleven ? Dus kan islam weer verdwijnen
  zondag 24 juli 2005 @ 21:45:56 #81
60090 Akkersloot
pi_29096261
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:38 schreef Haushofer het volgende:
De kennis was er wel, de Grieken wisten al dat de Aarde rond is ( een paar honderd jaar terug al )
"Dan" = in het geval dat hoop ik.

Die kennis was gewoon verloren gegaan en in de moderne tijd zijn er schijnbaar schriften en dergelijke gevonden van Aristotecles.

In de koran staat namelijk niet dat de wereld rond is. De zon gaat er bijvoorbeeld onder in een modderhoudende bron. En vooral: Het verschijnsel van de midzomernacht aan de polen was bij Mo'tje met zijn ramadan totaal onbekend. (Of ben ik nu extremistisch om dit te zeggen en moet ik maar zeggen "ja volgens de koran is de wereld rond" volgens Bennie k ).

[ Bericht 2% gewijzigd door Akkersloot op 24-07-2005 22:17:03 ]
pi_29096567
quote:

[..]

misschien op een hoge berg staan, of toch uit de banen van hemellichamen.
  zondag 24 juli 2005 @ 22:16:24 #83
60090 Akkersloot
pi_29097105
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:56 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien op een hoge berg staan, of toch uit de banen van hemellichamen.
We hoeven helemaal niet te vragen hoe Mohammed wist hoe de aarde rond was. Want dat is in zijn koran helemaal niet terug te vinden. Wel die zon die ondergaat in een modderhoudende bron.

Door naar zee te gaan en goed te kijken kan je zien dat je van een bootje op 10 km afstand een paar meter aan de onderkant niet meer kan zien. ((Een stukje metaal met een gat er in was de eerste verrekijker)).

Het feit dat in Marokko olifanten voorkwamen en in India was voor enkele grieken aanleiding om na te denken ofdat de aarde misschien niet rond was.

Ook van het oude Egypte was er correpondentie bekend van personen die het vreemd vonden dat ergens de zon op een bepaalde dag wel loodrecht in een put scheen en in een stuk noordelijker pas een paar dagen later. Dus als die nu ook wat verder gedacht hadden ....

Maar van de "" alwetende" "profeet" niente.
pi_29098386
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:05 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Juist. Maar volgens het sprookje van Mohammed was er al islam vanaf "de schepping".
Dat komt waarschijnlijk omdat "islam" hier metaforisch gebruikt wordt. Wat betekent het woord "islam" eigenlijk, weet iemand dat? (Letterlijk bedoel ik dan.)

(Oeps net hierboven gelezen: islam= overgave.

Hmm, eerst eens over nadenken nu.)
pi_29098536
quote:

[..]

Kan je aub precies specifiek tonen, waar de Grieken het al wisten (is geen discussiepunt voor me, eerder interesse)

voor mensen die weigeren dat In koran niet wordt beweert dat Aarde rond is. http://www.answering-christianity.com/earth_in_islam.htm
pi_29098581
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:56 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Dat komt waarschijnlijk omdat "islam" hier metaforisch gebruikt wordt. Wat betekent het woord "islam" eigenlijk, weet iemand dat? (Letterlijk bedoel ik dan.)

Hmm, eerst eens over nadenken nu.)
idd, wat Mohammed bedoelde met Islam is overgave, alle profeten en gelovigen dienden God door zich te overgeven aan Gods wil, en door moslim te worden geef je je in feite over aan Gods wil. Alleen sommige mensen hebben er geen zicht voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2005 23:04:21 ]
pi_29098588
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:42 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En volgens de koran dus moslim. En was er dus islam voor Mohammed. Maar waar is die islam dan tot Mohammed gebleven ? Dus kan islam weer verdwijnen
Ik blijf er bij: waarschijnlijk lees je het gewoon te letterlijk. Dat er al "islam" in de zin van "overgave aan (de wil van) God" was voor Mohammed, dat wil helemaal niet zeggen dat de islam na Jezus plots "verdwijnt" of zo.

Waarschijnlijk zou een moslim gewoon het christendom vóór Mohammed beschouwen als de voorloper van de islam, vermoed ik.

Jij lijkt alleen op de "grote figuren" te letten.

Je zou je dan evengoed kunnen afvragen "waar de islam tussen Abraham en Jezus gebleven is", of "waar de islam gebleven is sinds Mohammed", bijvoorbeeld.

"Is de islam verdwenen na Mohammed?"

Neen, uiteraard niet.
  zondag 24 juli 2005 @ 23:03:30 #88
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29098598
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:42 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Moslim in de letterlijke betekenis van het woord dus, niet als aanhanger van de islam zoals we deze nu kennen.
pi_29099306
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kan je aub precies specifiek tonen, waar de Grieken het al wisten (is geen discussiepunt voor me, eerder interesse)

voor mensen die weigeren dat In koran niet wordt beweert dat Aarde rond is. http://www.answering-christianity.com/earth_in_islam.htm
Tja, dat is zoiets wat ik es heb gelezen in "de Kosmos" van Carl Sagan, wat voor mij wel een inspirerend boek was. De methode was erg eenvoudig: zet 2 palen op, met een bepaalde afstand ertussen. Kijk wat het verschil in schaduw is, meet de afstand tussen de palen, en je kunt de hele omtrek van de cirkel uitrekenen. Ze kwamen op ongeveer 40.000 kilometer uit. Ik geloof dat Eratosthenes de omtrek zo had berekend, maar ik heb dat boek nu ff niet bij de hand
pi_29099588
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:01 schreef Triggershot het volgende:

in de koran wordt dus beweerd dat de aarde er als een ei uitziet ?

maar ok, er staat niet wat voor een ei
pi_29100197
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:37 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

verder lezen!
pi_29100321
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

verder lezen!
ja, een hoop tekst waaruit blijkt dat de schrijver al gelooft dat de Koran het woord van God is en dus een juiste beschrijving geeft van het ontstaan van de aarde
pi_29100650
quote:
Op maandag 25 juli 2005 00:01 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ja, een hoop tekst waaruit blijkt dat de schrijver al gelooft dat de Koran het woord van God is en dus een juiste beschrijving geeft van het ontstaan van de aarde
duuh auteur is dan ook een moslim
pi_29101219
quote:
Op maandag 25 juli 2005 00:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

duuh auteur is dan ook een moslim
daaruit blijkt dat we niet serieus met elkaar kunnen discussiėren helaas. jij kiest bij iedere afwijking van de wetenschappelijke werkelijkheid de kant van de koran omdat dit het onveranderlijke werk van God zou zijn.
  maandag 25 juli 2005 @ 01:29:22 #95
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29102111
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:20 schreef Akkersloot het volgende:
Moslims geloven in het ooit bestaan hebben van Adam, Noach en Abraham die dan uiteraard moslim waren. En moslims geloven dat Mozes, David en Jezus moslim waren. En dan waren er dus ineens die "openbaringen" aan Mohammed. Dan is het de vraag waar was dan volgens de islam de islam tussen Jezus en Mohammed? Met andere woorden: Kan islam weer verdwijnen
Alle geloven zijn aan verandering onderhevig.
Culturen/beschavingen komen en culturen/beschaving gaan.

En wat zou de betekenis van het geloof worden, als we op een dag buitenaards leven zouden ontdekken. En de mens niet mee centraal zou staan het universum.
  maandag 25 juli 2005 @ 02:45:06 #96
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29102973
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:20 schreef Akkersloot het volgende:
Moslims geloven in het ooit bestaan hebben van Adam, Noach en Abraham die dan uiteraard moslim waren. En moslims geloven dat Mozes, David en Jezus moslim waren. En dan waren er dus ineens die "openbaringen" aan Mohammed. Dan is het de vraag waar was dan volgens de islam de islam tussen Jezus en Mohammed? Met andere woorden: Kan islam weer verdwijnen
Om antwoord te geven op je vraag: ja.
Maar dat geldt net zo goed voor het christendom.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nembrionic op 25-07-2005 09:24:23 ]
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 25 juli 2005 @ 07:08:24 #97
60090 Akkersloot
pi_29103779
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:56 schreef Klemvast het volgende:

Nee volgens de stichter van de islam en zijn aanhangers is "islam" daarin niet metaforisch gebruikt. Heel simpel omdat ze echt in dat sprookje geloven.

Islam staat overigens voor "vrede" maar Zeiden de nazi's ook dat zij voor vrede waren ? (voor eventuele reacties daarom C&H mods vragen die weer te openen)
pi_29104503
quote:
Op maandag 25 juli 2005 00:38 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

daaruit blijkt dat we niet serieus met elkaar kunnen discussiėren helaas. jij kiest bij iedere afwijking van de wetenschappelijke werkelijkheid de kant van de koran omdat dit het onveranderlijke werk van God zou zijn.
Idd. Op sommige fronten kan je misschien er vanuit gaan omdat ik geen ander verklaring geef, maar dan zou je toch ook wetenschappelijke tegenargumenten moeten geven voor een discussie
  maandag 25 juli 2005 @ 09:27:49 #99
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29104549
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:37 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

Klopt enigzins. Eigenlij is het een ellips. De foto's en plaatjes die je ziet zijn altijd aangepast om de aarde rond te maken.

Maar in werkelijkheid istie boven en onder wat platter...

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_29104566
quote:
Op maandag 25 juli 2005 09:27 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Klopt enigzins. Eigenlij is het een ellips. De foto's en plaatjes die je ziet zijn altijd aangepast om de aarde rond te maken.

Maar in werkelijkheid istie boven en onder wat platter...
mag ik je bron daarvoor plz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')