abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2005 @ 18:20:31 #1
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_29090230
Moslims geloven in het ooit bestaan hebben van Adam, Noach en Abraham die dan uiteraard moslim waren. En moslims geloven dat Mozes, David en Jezus moslim waren. En dan waren er dus ineens die "openbaringen" aan Mohammed. Dan is het de vraag waar was dan volgens de islam de islam tussen Jezus en Mohammed? Met andere woorden: Kan islam weer verdwijnen
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_29090253
Is het volgens moslims niet zo dat Mohammed zeg maar weer een soort update bracht?
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_29090256
hahaha, kan JIJ aub weer verdwijnen
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zondag 24 juli 2005 @ 18:25:25 #4
60090 Akkersloot
pi_29090330
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:21 schreef Bennie_K het volgende:
hahaha, kan JIJ aub weer verdwijnen
Waar was de islam dan tussen Jezus en Mohammed ?

Schijnbaar was er na Jezus nog genoeg islam om nog Allah nog 600 jaar te laten wachten (volgens diegene die er geloven dan althans).
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 24 juli 2005 @ 18:28:55 #5
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29090406
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:20 schreef Akkersloot het volgende:
Moslims geloven in het ooit bestaan hebben van Adam, Noach en Abraham die dan uiteraard moslim waren.
Dit is niet juist. Abraham was volgens de koran christen noch jood, maar ook geen moslim. Hij wordt omschreven als een godzoeker.
pi_29090419
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Schijnbaar was er na Jezus nog genoeg islam om nog Allah nog 600 jaar te laten wachten (volgens diegene die er geloven dan althans).
alles is tijdelijk, dat weet jij toch ook wel? waarom wil je zo graag gelovigen hun ongelijk bewijzen. laat ieder lekker in zijn waarde

ik ga mn nichtje van 5 ook niet constant aan haar hoofd zeuren dat sinterklaas niet bestaat, dat is gewoon triest. trek de parallel met wat jij doet
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29090455
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:29 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

alles is tijdelijk, dat weet jij toch ook wel? waarom wil je zo graag gelovigen hun ongelijk bewijzen. laat ieder lekker in zijn waarde

ik ga mn nichtje van 5 ook niet constant aan haar hoofd zeuren dat sinterklaas niet bestaat, dat is gewoon triest. trek de parallel met wat jij doet
Er worden geen aanslagen gepleegd in de naam van Sinterklaas
  zondag 24 juli 2005 @ 18:32:28 #8
60090 Akkersloot
pi_29090493
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:28 schreef kLowJow het volgende:
Dit is niet juist. Abraham was volgens de koran christen noch jood, maar ook geen moslim. Hij wordt omschreven als een godzoeker.
In de koran staat dat Abraham noch jood of christen (moeilijk trouwens als christus nog niet geboren is, maar ja we hebben het dan ook over een Sprookjesboek) maar dat volgens de koran Abraham geen moslim is betwijfel ik.

Abraham heeft volgens de koran bijvoorbeeld de Kaa'aba gebouwd.
pi_29090497
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:31 schreef ee-04 het volgende:

[..]

Echt wel

Op je portemonnee

En de Joden in Israel op mensen die niets met de Jihad te maken hebben. (De Jihad ook op mensen die in Israel niets ermee te maken willen hebben).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_29090523
quote:

[..]

krijgen we dit weer...

sinterklaas propageert racisme..
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zondag 24 juli 2005 @ 18:34:06 #11
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29090534
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:32 schreef Akkersloot het volgende:
maar dat volgens de koran Abraham geen moslim is betwijfel ik.
Toch is het zo.
  zondag 24 juli 2005 @ 18:34:42 #12
60090 Akkersloot
pi_29090545
quote:
En Sinterklaas gelovigen betrekken mij ook niet in hun godsdienst .

Maar in een topic over het weggeven van het Nederlanderschap aan mensen die nog nooit in Nederland zijn geweest is zijn reactie ook "Als iedereen maar gelukkig is".
  zondag 24 juli 2005 @ 18:36:25 #13
60090 Akkersloot
pi_29090577
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:33 schreef Bennie_K het volgende:
krijgen we dit weer...

sinterklaas propageert racisme..
Ga je dus zelf schuldig maken aan iets wat je zelf eerst verbood.

En volgens de echte sinterklaas (Olé) zijn zwarte pieten (pepernoten) alleen maar zwart omdat ze door de schoorsteen moesten klimmen.
pi_29090586
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:34 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Maar in een topic over het weggeven van het Nederlanderschap aan mensen die nog nooit in Nederland zijn geweest is zijn reactie ook "Als iedereen maar gelukkig is".
en dat vind je grappig? mijn god, je bent nog erger in de war dan ik dacht
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zondag 24 juli 2005 @ 18:37:33 #15
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_29090610
kunnen we niet gewoon als volwassen mensen zeggen laten we allemaal de Koran (en Bijbel) voor eens en altijd sluiten en net doen alsof die boeken nooit geschreven zijn..

zou een hoop onzin in de wereld schelen, niet
Nobody fucks with The Jesus
pi_29090654
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:34 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

O? Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe! Als je niet lief bent geweest ga je in de zak mee naar Spanje! Publieke omroepen besteden zelfs aandacht aan temporaal-epilepsie patient Bram van der Vlugt! En ik moet verplicht kijken wanneer er weer eens zo'n "profeet" door de straten rijdt!

Met je niet bij hun godsdients betrekken, .
pi_29090690
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:29 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

Dat is weer iets heel anders, Sinterklaas bestaat echt niet, maar dat kun je volgens gelovigen niet van God zeggen.
Of bedoelde je het ook zo, dus dat God ook niet bestaat, maar dat we de gelovigen maar lekker hun gang moeten laten gaan?
Dus...
pi_29090760
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:40 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Dat is weer iets heel anders, Sinterklaas bestaat echt niet, maar dat kun je volgens gelovigen niet van God zeggen.
Of bedoelde je het ook zo, dus dat God ook niet bestaat, maar dat we de gelovigen maar lekker hun gang moeten laten gaan?
Sinterklaas bestaat volgens mn nichtje dus echt wel! dat bedoel ik...
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zondag 24 juli 2005 @ 18:44:25 #19
60090 Akkersloot
pi_29090768
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:34 schreef kLowJow het volgende:
Toch is het zo.
Volgens de koran is het Abraham die de gelovigen moslims heeft genoemd.22:78
pi_29090813
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:20 schreef Akkersloot het volgende:
Moslims geloven in het ooit bestaan hebben van Adam, Noach en Abraham die dan uiteraard moslim waren. En moslims geloven dat Mozes, David en Jezus moslim waren. En dan waren er dus ineens die "openbaringen" aan Mohammed. Dan is het de vraag waar was dan volgens de islam de islam tussen Jezus en Mohammed? Met andere woorden: Kan islam weer verdwijnen
Abraham (moslims noemen hem geloof ik Ibrahim?) sprak tot dezelfde god als mohammed.
Alleen heeft mohammed er een totaal nieuwe religie van gemaakt, gebaseerd op de verhalen in het oude testament, met nog wat toegevoegde elementen van wat lokale stammen, zoals de maangod van o.a. de Jemenieten, en nog wat dingen die hij er zelf bij bedacht heeft, al naar gelang de situatie hem uitkwam.

De "openbaringen" van mohammed zijn de meest recente en meest correcte volgens de moslims.
  zondag 24 juli 2005 @ 18:47:52 #21
60090 Akkersloot
pi_29090849
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

O? Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe! Als je niet lief bent geweest ga je in de zak mee naar Spanje! Publieke omroepen besteden zelfs aandacht aan temporaal-epilepsie patient Bram van der Vlugt! En ik moet verplicht kijken wanneer er weer eens zo'n "profeet" door de straten rijdt!

Met je niet bij hun godsdients betrekken, .
Die roe geldt alleen voor kinderen. Ik ben al wat ouder. En verder noem ik mensen een straf voor houden als ze gewoon slecht zijn (en bijvoorbeeld niet elk avond sinterklaas liedjes zingen) een ander niet echt bij je godsdienst / ideologie betrekken.
  zondag 24 juli 2005 @ 18:48:30 #22
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29090860
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:44 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Volgens de koran is het Abraham die de gelovigen moslims heeft genoemd.22:78
Ja, in de zin van "zij die zich onderwerpen [aan de wil van God]".
pi_29090902
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:47 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Die roe geldt alleen voor kinderen. Ik ben al wat ouder. En verder noem ik mensen een straf voor houden als ze gewoon slecht zijn (en bijvoorbeeld niet elk avond sinterklaas liedjes zingen) een ander niet echt bij je godsdienst / ideologie betrekken.
hoe hebben moslims jou dan bij hun godsdienst betrokken..op welke manier??
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zondag 24 juli 2005 @ 18:51:56 #24
60090 Akkersloot
pi_29090950
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:50 schreef Bennie_K het volgende:
Door mij als andersgelovige een ongelovige te noemen, of zelfs een "ondankbare".
pi_29090962
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:47 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Die roe geldt alleen voor kinderen. Ik ben al wat ouder.
O, dus kinderen mogen van jou mishandeld worden uit naam van een sprookje, zolang jij er maar niets van merkt. Lekker sociaal. Als jij zo redeneert, waarom klaag je dan de hele tijd over gelovigen, wanneer zij mij in ieder geval niets gedaan hebben?
quote:
En verder noem ik mensen een straf voor houden als ze gewoon slecht zijn (en bijvoorbeeld niet elk avond sinterklaas liedjes zingen) een ander niet echt bij je godsdienst / ideologie betrekken.
Niet? Volgens mij vond jij al dat gelovigen jou bij hun religie betrekken als jij volgens hen naar de hel gaat. Nu moet je natuurlijk niet opeens andere eisen stellen. Je bent het er in ieder geval mee eens dat de sekte der Sinterklaasgelovigen jou betrekken bij hun religie door de publieke (van jou en van mij!) omroep te vervuilen met temporaal-epilepsiepatient Bram van der Vlugt en mensen die zomaar over straat lopen lastig te vallen door pepernoten tegen hen aan te gooien en straten af te laten zetten?

Sinterklaas treft ook jou, Akkersloot!
pi_29091006
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:51 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Door mij als andersgelovige een ongelovige te noemen, of zelfs een "ondankbare".
als je je daardoor al betrokken voelt bij hun godsdienst, ligt het probleem toch echt bij jou.
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29091015
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:50 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

Door ons fokking elke dag te bedreigen!

Paar idiote gasten op tv net uit Egypte deden ook net of het normaal was om toeristen te doden en dat ze niet snapten dat er ook 'gewone mensen' (egyptenaren) waren gedood
  zondag 24 juli 2005 @ 18:55:53 #28
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_29091054
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:43 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

Sinterklaas bestaat volgens mn nichtje dus echt wel! dat bedoel ik...
Dus je vergelijkt het verstand van een kind met het verstand van een volwassen moslim?
Ik geef je trouwens wel gelijk
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zondag 24 juli 2005 @ 18:56:35 #29
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29091076
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:52 schreef Monidique het volgende:
Je bent het er in ieder geval mee eens dat de sekte der Sinterklaasgelovigen jou betrekken bij hun religie door de publieke (van jou en van mij!) omroep te vervuilen met temporaal-epilepsiepatient Bram van der Vlugt en mensen die zomaar over straat lopen lastig te vallen door pepernoten tegen hen aan te gooien en straten af te laten zetten?
De sekte van gelovigen is niet ouder dan 8 jaar...
pi_29091102
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:55 schreef Devolution het volgende:

[..]

Dus je vergelijkt het verstand van een kind met het verstand van een volwassen moslim?
Ik geef je trouwens wel gelijk
het ging me om de volharding van het geloven in...niet om de leeftijd

maar dat had zo een slim jochie als jij natuurlijk meteen door
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29091136
Ik ben van mening dat alle geloven afgeschaft moeten worden.
Kerken en moskeeen en andere gebedshuizen met de grond gelijk gemaakt moeten worden.

Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.
pi_29091141
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:54 schreef ee-04 het volgende:

[..]

Door ons fokking elke dag te bedreigen!

Paar idiote gasten op tv net uit Egypte deden ook net of het normaal was om toeristen te doden en dat ze niet snapten dat er ook 'gewone mensen' (egyptenaren) waren gedood
als jij je door een paar gekken op tv al voelt aangevallen, ga je nog een heel zwaar leven tegemoet. veel succes
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29091155
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:56 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

De sekte van gelovigen is niet ouder dan 8 jaar...
In de regiekamer van "Hilversum" zitten geen achtjarige kinderen, hoor. Nu is het mogelijk dat de mensen daar geen echte sekteleden zijn, maar doordat zij zich wel laten gebruiken voor de propaganda van Sinterklaas, horen zij toch indirect bij de sekte der Sinterklaasgelovigen die mij en Akkersloot en jou betrekken bij hun geloof.
pi_29091210
Ik vind de vraagstelling van TS een beetje vreemd: kan de islam weer verdwijnen (tussen Jezus en Mohammed)?

Ik ga er vanuit dat "de islam" gewoon de naam van een godsdienst is, en dat je dus pas van "islam" kan spreken vanaf Mohammed?

(Net zoals je voor Jezus Christus nog niet van "christendom" kan spreken, ook al staat de Bijbel vol met verhalen die zich voor en tijdens Jezus' leven afspeelden? Kan je Abraham wel een "christen" noemen???).
pi_29091230
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

als jij je door een paar gekken op tv al voelt aangevallen, ga je nog een heel zwaar leven tegemoet. veel succes
Ik voel mij aangevallen door iedereen die ons hier in het Westen van het leven wilt beroven of die het 'normaal' lijkt te vinden.
  zondag 24 juli 2005 @ 19:02:22 #36
60090 Akkersloot
pi_29091265
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:53 schreef Bennie_K het volgende:
als je je daardoor al betrokken voelt bij hun godsdienst, ligt het probleem toch echt bij jou.
Alleen een randdebiel ziet niet dat de islam (als ideologie) een negatieve invloed heeft op onze samenleving. Het feit dat ze andersgelovigen al ongelovigen noemen is al een reden om die ideologie aan te pakken. Gewoon omdat ik als "ongelovige" niet mee hoef te helpen aan die akelige ideologie. Verder is het betrekken bij een godsdienst discussie wel oftopic hier.
  zondag 24 juli 2005 @ 19:04:44 #37
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29091349
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

In de regiekamer van "Hilversum" zitten geen achtjarige kinderen, hoor. Nu is het mogelijk dat de mensen daar geen echte sekteleden zijn, maar doordat zij zich wel laten gebruiken voor de propaganda van Sinterklaas, horen zij toch indirect bij de sekte der Sinterklaasgelovigen die mij en Akkersloot en jou betrekken bij hun geloof.
En ik heb dat al die jaren niet doorgehad?
  zondag 24 juli 2005 @ 19:05:42 #38
60090 Akkersloot
pi_29091378
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:00 schreef Klemvast het volgende:
Ik ga er vanuit dat "de islam" gewoon de naam van een godsdienst is, en dat je dus pas van "islam" kan spreken vanaf Mohammed?
Juist. Maar volgens het sprookje van Mohammed was er al islam vanaf "de schepping".
pi_29091383
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:02 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Alleen een randdebiel ziet niet dat de islam (als ideologie) een negatieve invloed heeft op onze samenleving. Het feit dat ze andersgelovigen al ongelovigen noemen is al een reden om die ideologie aan te pakken. Gewoon omdat ik als "ongelovige" niet mee hoef te helpen aan die akelige ideologie. Verder is het betrekken bij een godsdienst discussie wel oftopic hier.
jammer dat je met zulke termen moet strooien. je bent zeker nogal laag opgeleid?

en ach, zolang nog altijd het overgrote deel van de nederlanders weinig met geloof op heeft, zie ik niet waarom ik me druk zou meoten maken om gelovigen. Laat iedereen toch geloven wat hij of zij wil
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zondag 24 juli 2005 @ 19:07:44 #40
60090 Akkersloot
pi_29091442
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:05 schreef Bennie_K het volgende:
en ach, zolang nog altijd het overgrote deel van de nederlanders weinig met geloof op heeft, zie ik niet waarom ik me druk zou meoten maken om gelovigen. Laat iedereen toch geloven wat hij of zij wil
Als je dat de gerecutreerden van Al Quaida ook kan overtuigen.
  zondag 24 juli 2005 @ 19:07:56 #41
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29091452
quote:
Daar zit em nou net het probleem met religieuze terroristen...
  zondag 24 juli 2005 @ 19:08:51 #42
60090 Akkersloot
pi_29091481
quote:
jammer dat je met zulke termen moet strooien. je bent zeker nogal laag opgeleid?
"Je bent nog erger in de war dan dat ik dacht"
pi_29091504
Bennie k jij bent wel heel erg wereldvreemd ofzo? Zeker geleerd altijd van het goede van de mens uit te gaan?
  zondag 24 juli 2005 @ 19:12:58 #44
60090 Akkersloot
pi_29091586
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:09 schreef ee-04 het volgende:
Bennie k jij bent wel heel erg wereldvreemd ofzo? Zeker geleerd altijd van het goede van de mens uit te gaan?
Behalve dan van mensen die het met hem niet eens zijn.
pi_29091881
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Er was geen Islam voor Mohammed. Mohammed is de oprichter van de Islam, net als dat Jezus dat is van het Christendom en Boeddha van het Boedhisme.

Mohammed was oorspronkelijk zeer geinteresseerd in het Jodendom en heeft in zijn jonge jaren pogingen gedaan 'leider' te worden van de Joden. De Joden hebben hem echter afgewezen, waar hij nogal boos over was. Vandaar dat er haatdragende teksten in de Koran staan jegens Joden. Hij was tenslotte ook maar mens en was boos op ze. Dit is overigens niet Islam eigen, ook het Christendom en Jodendom zijn 'haatdragend' tegenover 'heidenen' en 'ongelovigen'.
Hij heeft toen een 'eigen' godsdienst gestart die wel overeenkomsten had met het Christendom en het Jodendom, zo komt Jezus voor in de Koran.

Dit heeft mijn godsdienstleraar ons verteld op de middelbare school, ik verzin het niet zelf.
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:02 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Alleen een randdebiel ziet niet dat de islam (als ideologie) een negatieve invloed heeft op onze samenleving.
Volgens mij ben jij een beetje van slag. Het kan zijn dat je een keer bent lastiggevallen door een allochtoon en daar een trauma aan over hebt gehouden, of dat je gewoon teveel naar Wilders luisterd en een abbonement hebt op de Telegraaf. Maar ik zie niet in waarom de Islam een negatieve invloed heeft op de samenleving. Dan zou je ook kunnen zeggen dat elke religie een negatieve invloed heeft op de samenleving, maar onze samenleving is wel gebaseerd op de Christelijke normen en waarden. De koningin zweert tenslotte niet voor niets op de Bijbel bij haar aantreden.

Daarnaast zou ik je eens aanraden wat verder te kijken dan je neus lang is. Bijvoorbeeld eens buiten Europa. Breng eens een bezoek aan een moslimland als Turkije en kijk, leer en voel hoe de mensen daar leven en omgaan met de Islam. Ik denk dat het je beeld van de Islam zal doen veranderen.
  zondag 24 juli 2005 @ 19:22:28 #46
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29091910
TT aangepast.
  zondag 24 juli 2005 @ 19:23:21 #47
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29091946
Verder is een geloof natuurlijk niet per se anders als er geen naampje aan hangt. Vroeger noemde men zich geen moslim, net zo min als men zich aanhanger van het jodendom noemde. Men geloofde gewoon in hun god.
  zondag 24 juli 2005 @ 19:33:40 #48
60090 Akkersloot
pi_29092323
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:22 schreef Alicey het volgende:
TT aangepast.
Foute boel. Volgens mj is de islam immers nooit verdwenen. Heel simpel omdat er voor Mohammed geen islam bestond.
  zondag 24 juli 2005 @ 19:34:54 #49
60090 Akkersloot
pi_29092373
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:23 schreef Alicey het volgende:
Verder is een geloof natuurlijk niet per se anders als er geen naampje aan hangt. Vroeger noemde men zich geen moslim, net zo min als men zich aanhanger van het jodendom noemde. Men geloofde gewoon in hun god.
Dus als ik anti-islam ben, ben ik dus tegen alle godsdiensten want "Verder is een geloof natuurlijk niet per se anders als er geen naampje aan hangt".
  zondag 24 juli 2005 @ 19:38:05 #50
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29092493
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:34 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dus als ik anti-islam ben, ben ik dus tegen alle godsdiensten want "Verder is een geloof natuurlijk niet per se anders als er geen naampje aan hangt".
Je kunt doen alsof je de reactie niet begrijpt, maar je zou ook gewoon kunnen erkennen dat het geloof dat wordt beschreven in de Bijbel en Koran voor de volgelingen van destijds waarschijnlijk geen naam had, en dat het dan ook niet interessant is om je af te vragen of zij zichzelf moslims noemden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')