you don't stand a chancequote:
Donequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Modhulp gevraagd: [TK] Veel Xbox spellen + DVD Playback Kit
Ik wil graag 3 spellen toevoegen in de OP. Je kan het hier onder letterlijk overnemen en plaatsen net onder Pro Evolution Soccer 4. De tekst "Alles bij elkaar" onderaan, mag weg.
Graag ook de TT veranderen in "[TK] Veel Xbox-spellen + DVD Playback Kit"
Star Wars Republic Commando ¤ 20
afbeelding]
X-Men Legends ¤ 10
[afbeelding]
Splinter Cell 2 Pandora Tomorrow ¤ 10
[afbeelding]
Dank iig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Done
Best nog een gepuzzel, want als je dit kopieert, dan maakt RDE overal 'afbeelding' van
Yw hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dank iig.
oksquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:25 schreef Robertje het volgende:
[TK] Nikon 24-85mm f/3.5-4.5G lens deze mag dicht hoor
Vrijheid van meningsuitingquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:16 schreef SwOoSh het volgende:
waarom laten jullie die ondertitel van MrUber staan?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:16 schreef SwOoSh het volgende:
dat is ElisaB toch helemaal niet?
dat bepaal ik voor mezelf wel, oke?quote:
Bied iets te koop aan dat ik écht moet hebben en zeg dat je weigert te versturen. Moet ik nou echt álles voorkauwenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:24 schreef SwOoSh het volgende:
hoe ga ik daar eigelijk achter komen dan?
Wie sloot dat dan? Nu is ie open hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef Adelante het volgende:
nou doet ie wat je zegt, wordt het topic gesloten!![]()
En waarom sluit je dan net met mij via de mail een dealquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef SwOoSh het volgende:
ik eis dat me topic word geopend zodat ElisaB kan bieden!
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En waarom sluit je dan net met mij via de mail een deal. Je bent toch niet dubbel aan het verkopen he
.
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef RATMEN het volgende:
En waarom sluit je dan net met mij via de mail een deal. Je bent toch niet dubbel aan het verkopen he
.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:57 schreef Het_Biertje het volgende:
Ben ik 24 uur eens niet online. Gebeurt er plots vanalles hier![]()
hang je nu al de verzuurde ex-mod uit?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:06 schreef Adelante het volgende:
en biermans' offline periode was een prima tijd om alles hier om te gooien
Owkee, ik snap je verhaal. Maar the point beingquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:27 schreef S1nn3rz het volgende:
Het gaat om het volgende:
A biedt een product aan op V&A en zegt in de OP bieden vanaf 100 euro.
Op een gegeven ogenblik komt er een bod van 150, en zegt de TS nee ik zat meer te denken aan 175![]()
Ik wacht nog even op een reactie van TSquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:36 schreef Enil het volgende:
[TK] 3D computer bril
Kan dicht. Meneer verkocht de bril zonder hem zelf in handen te liggen. D8 dat de bril nog ergens bij z'n ouders lag: niet dus...
Topic zonder verkoopwaar dus
ach, ik heb me nooit ergens druk om gemaakt, dus denk maar niet dat dat nu in ene komt danquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:30 schreef Het_Biertje het volgende:
hang je nu al de verzuurde ex-mod uit?![]()
valt me een beetje tegen A![]()
look at it at the bright side; nu heb je alle tijd voor je Willeke Alberti albums.
maar je hebt er wel éénquote:
hell no dudequote:Op zondag 14 augustus 2005 19:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
en je mag best eensch komen luisteren hoor![]()
Waarom zou je met een startprijs van 100 beginnen als je toch tegen de 200 wilt krijgenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, ik snap je verhaal. Maar the point being
primaquote:Op maandag 15 augustus 2005 07:58 schreef kutvent het volgende:
Kan op slot: [TK] Intel® Celeron® 600MHz Systeem
Het zuigen en trollen richting een andere moderator liep de spuigaten uit. Al zijn topics zijn ook om die reden gesloten en hij is nu voor onbepaalde tijd geband van het forum.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:33 schreef Pokkehontas het volgende:
Vraagje, waarom is onderstaand topic dicht? Ik was net bezig met bieden![]()
[TK] ! PC Hardware !
Een extra s-je kan er nog wel vanafquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:29 schreef imago het volgende:
[GRATIS] 1-persoonsbed, tafel, 2 stoelen
mag er een extra s in de topictitel? 1-persoonsbed
Wat staat er in je sig dan ? ???quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:30 schreef kutvent het volgende:
[TK] Sagem Mr Zap ontvanger
Maak es open
Ik geef wel aan wanneer hij dicht mag. Hoeft die schoerpioen niet te doen
gereserveerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:33 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Wat staat er in je sig dan ? ???
Maar goed gooi ik hem toch weer open.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |