heet jij ElisaB?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:33 schreef Lexie het volgende:
Zou ik hem eerst een weekje mogen testen?
hij plugt niet in in je gamecube en er op trommelen lukt ook al nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:33 schreef Lexie het volgende:
Zou ik hem eerst een weekje mogen testen?
jup en ook nog extra usb poortenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef ElisaB het volgende:
Heeft ie USB 2?
Sodeju!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef SwOoSh het volgende:
jup en ook nog extra usb poorten
Was *plop* een sluitpost en heb ik nu door een slotje heen gepost en is ie daarom nu weer openquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef Bluezz het volgende:
*plop*
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sodeju!
Uhhh.... Nou, tjeetje...
Kan je ook versturen (in blanco envelop)?
een grote gespierde negerquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:40 schreef Pokkehontas het volgende:
Waarom is ie ongebruikt? Miskoop? En zo ja, wat gebruik je nu?![]()
Ow, juist ja...quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:39 schreef SwOoSh het volgende:
[afbeelding] LET OP, KAN NIET VERSTUURD WORDEN, ALLEEN GEBRACHT!! [afbeelding]
hij's bruin en jij denkt dat ie ongebruikt is?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:40 schreef Pokkehontas het volgende:
Waarom is ie ongebruikt? Miskoop? En zo ja, wat gebruik je nu?![]()
ssstttt!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij's bruin en jij denkt dat ie ongebruikt is?
Hij is zwart. Zóveel staalpillen kan niemand innemen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:41 schreef Adelante het volgende:
hij's bruin en jij denkt dat ie ongebruikt is?
er staat SC achter, dus dat is Swoosh Compatible neem ik aanquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:43 schreef Pokkehontas het volgende:
Hij is zwart. Zóveel staalpillen kan niemand innemen.
Swoosh Creationquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:44 schreef Adelante het volgende:
er staat SC achter, dus dat is Swoosh Compatible neem ik aan
tis een papier marché ontwerpquote:
Tsja, je weet het niet hèquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:48 schreef Adelante het volgende:
tis een papier marché ontwerp
hmmm, hoe zou ie dan aan die ribbels komen
gezelligquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:48 schreef ElisaB het volgende:
Maar je mag best een keer koffie komen drinken hoor
Ik wilde hem gebruiken als drumstickquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij plugt niet in in je gamecube en er op trommelen lukt ook al niet![]()
Waar is dat papier dan heengelopen? Of is het aan komen lopen? Of komt het van de markt? Mijn duits is ook niet meer wat het geweest isquote:
say whatquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:49 schreef Lexie het volgende:
Heb gisteren nog een 4p-trommelparty gehad![]()
ik heb m'n trommels en game verkocht (via v&a dat wel)quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:49 schreef Lexie het volgende:
Ik wilde hem gebruiken als drumstick.
Heb gisteren nog een 4p-trommelparty gehad![]()
quatre mains maar dan met 8 handen gedeeld door 2 is een 4 persoons trommelfeestje?quote:
Tskk, ingewikkeld volk die trommelaars!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:51 schreef Pokkehontas het volgende:
quatre mains maar dan met 8 handen gedeeld door 2 is een 4 persoons trommelfeestje?
Ow ja, ik moet met mn tijd meegaan en hip doen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:55 schreef Pokkehontas het volgende:
Maar, ga je 'm nou kopen of niet? (ik zou eerst afdingen, da's hip!)
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, ik moet met mn tijd meegaan en hip doen...![]()
Ik wil er nog even over nadenken en dan ga ik bieden denk ik. Na het denken dus he!
En daar heb jij dan weer gelijk an!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:59 schreef SwOoSh het volgende:
nee ik vind niet echt dat die hier mag komen in dit topic![]()
tis tenslotte een positief topic voor jou en dat is hij nou niet bepaald over jou....![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik heb m'n trommels en game verkocht (via v&a dat wel)
Sowee, streng man!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:03 schreef Lexie het volgende:. Vanaf nu mag je niet maar op games.fok komen
.
Tsja...quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:50 schreef Aventura het volgende:
Nou ElisaB, waar wacht je nog op??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |