venhuizen is 10min met de fiets..dus mooi dichtbijquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:49 schreef Leffe48 het volgende:
Ik heb waarschijnlijk wel intresse in het moederbord + cpu. Moet alleen even nalopen of alles wat ik hier heb compatible is met dat mobo. En waar woon je precies? Ik woon in Venhuizen dus ik kan de boel mooi ophalen..
wat staat er nou, het heeft geen zin om onder de prijs te bieden...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:38 schreef Justme33 het volgende:
2x Maxtor DiamondMax 10, 120GB (7200rpm, ATA133, 8MB)
1x bied ik 40 incl.
en 2x 70 incl.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:05 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
wat staat er nou, het heeft geen zin om onder de prijs te bieden...![]()
Krijgt deze zijn voeding via de USB kabel of moet er ook nog een adapter bij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:53 schreef MrUber het volgende:
1x Spire Gigapod USB HD Case
Geen beschadegingen en de rood en blauwe lampjes werken ook.
http://www.soural.cz/imagesupload/novinky_627spire_gigapod35.jpg
15euro
dat is geen enkel probleem, en het handige hieraan is dat als je ooit je CPU upgraded je al 400 FSB memory ter beschikking heb.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:31 schreef Newb het volgende:
Die 400 FSB kan ik die op mijn 333 FSB mobo doen? Dat ie dan gewoon 333 FSB draait? Of past dat niet zegmaar?
zoals jij het zegt klinkt het of jouw geheugen slechter zal presteren dan die van hem nu. ik weet dat je bedoelt dat je geheugen bij hem niet op 400 zal lopen en hij dus in principe geen snelheidswinst ondervind tussen zijn huidige 333mhz reepjes en jouw 400mhzreepjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:53 schreef MrUber het volgende:
Ja dat zal wel werken maar je moet hem dus wel in de bios als 166Mhz FSB instellen.. en hij zal wat minder presteren natuurlijk. maar dan kan je een beetje compenseren met goed geheugen.
Alle topics waar ik discussies in ben aangegaan zijn helemaal verkloot dus bij deze reageer ik niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
zoals jij het zegt klinkt het of jouw geheugen slechter zal presteren dan die van hem nu. ik weet dat je bedoelt dat je geheugen bij hem niet op 400 zal lopen en hij dus in principe geen snelheidswinst ondervind tussen zijn huidige 333mhz reepjes en jouw 400mhzreepjes.
edit: OMG, je signature!!![]()
discussie? dus wat ik zeg klopt niet? vertel?? ben reuze benieuwd... een 400 mhz reepje zal het belabberd doen op een 333mhz bordje of zo? (=bullshit) of heb je het nu over het merk zelf? TwinMos is geen overklokmemory zoals G.Skill maar dat vraagt die jongen ook niet. dus werp ff je licht want ik ben toch wel benieuwd wat je precies bedoelt.... ik beloof geen discussie met je aan te gaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef MrUber het volgende:
Alle topics waar ik discussies in ben aangegaan zijn helemaal verkloot dus bij deze reageer ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |