Baaj,quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:16 schreef BaajGuardian het volgende:
sodemieter op posts van mij te editten , als je een post niet bevalt verwijder em dan compleet
als er iets is waar ik niet over kan is het mijn posts EDITTEN
Nou ja, er staat in dat bericht ook nog iets over je ongenoegen dat zulke discussies zich (nood)gedwongen altijd hier afspelen, niet in het meer reguliere forum. Daar heb ik verder niets over te zeggen. Maar ik sta liever niet bekend als een Muselmannfeindlich slachtoffer van kinderlokkers.quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:16 schreef BaajGuardian het volgende:
sodemieter op posts van mij te editten , als je een post niet bevalt verwijder em dan compleet
als er iets is waar ik niet over kan is het mijn posts EDITTEN
zoals ik al eerder zei, ik denk dat jij je meer aantrekt dan wat voor jou bedoeld is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou ja, er staat in dat bericht ook nog iets over je ongenoegen dat zulke discussies zich (nood)gedwongen altijd hier afspelen, niet in het meer reguliere forum. Daar heb ik verder niets over te zeggen. Maar ik sta liever niet bekend als een Muselmannfeindlich slachtoffer van kinderlokkers.
Kom kom Baaj....quote:Op maandag 29 augustus 2005 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ik gaf als reactie op een sloeber die moet huilen als iemand zegt dat hij god in zn kloten wil trappen
dat ik liever god een bankschroef om zn kloten zou zetten
goh wat een verschrikkelijke opmerking
als ik zeg ik wil david de kabouter een blauw oog verkopen is dat dan ook editwaardig?
oi Baaj!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:37 schreef BaajGuardian het volgende:
10 uur 36 dus....
waarom duurt lijden altijd zolang... godver...
Goedemorgenquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Neem nu een bericht als het volgende; Reopen911.org .... Eat your heart out
[..]
Deze mongool (ik, voor de duidelijkheid) kan anders wel een werkwoord vervoegen.
[..]
Wat fijn, zo'n absolutieformule.
[..]
Ik neem aan dat de schrijver bedoelt dat er niet meer verwezen dient te worden naar www.rense.com etc. Of moet het betekenen; ''zouden er goed aan doen hen links te laten liggen''?
[..]
Mongolen, blinden, geestelijk minvermogenden...het kan niet op. Daar moest een weldenkend mens zich maar niet mee in laten.
Eerder was er al een ompaald reservaat voor die melaatsen;
9/11 Topic voor aanhangers van de officiële versie.
En nu dit weer. Niet alleen is het beledigend, het druist bovendien tegen het beginsel van een forum in en zeker het laatste kan een moderator toch niet koud laten?
Reopen911.org .... Eat your heart out
Baaj, succes bij de dokter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ik moet zo naar de dokter om half vier , ben er slecht aan toe en wil even zeker weten hoe laat het iis , vandaar deze post om even de poststijd te zien
I second thatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:48 schreef Mirage het volgende:
Baaj, succes bij de dokter.
Ik hoop dat je wat meer utislagen van onderzoeken krijgt en dat ze nu weten hoe ze je kunnen helpen.
Lichamelijk niet in orde zijn, maakt je vermoeid, chagerijnig en is gewoon vervelend.
Succes Baaj![]()
De uitzondering bevestigt de regel, dear modquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:04 schreef Mirage het volgende:
* Mirage tipt met haar voet op de grond terwijl ze met haar handen in haar zij naar iteejer kijkt.....
*tussen regels door heeft gelezen*
![]()
Nog iets minder dan 3 uur nu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ik moet zo naar de dokter om half vier , ben er slecht aan toe en wil even zeker weten hoe laat het iis , vandaar deze post om even de poststijd te zien
Ja, heel flink om er omheen te lullen en je in de gedaante van tong80 te hullen (he, dat rijmtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Goedemorgen
(Om maar es veel te zeggen in weinig zinnen; ik begreep dat je daar behoefte aan had..?)
Tot zover keek ik heel zorgelijk.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef BaajGuardian het volgende:
terug van dokter , moet morgen meteen weer bloedprikken heb pijnstillers die amper werken , en het is waarschijnlijk of een infectie ontsteking dinges iets, of darmontsteking , of darm en blaas ontsteking tegelijk , of aids of whatever ik wel meer kan gebruiken ,
Hier begon ik heel breed te grijnzen...quote:het leven word steeds leuker ,
snappen jullie nu waarom ik zeg dat god (mits hij zou bestaan) van mij een bankschroef om zn kloten gezet kreeg?
en een vlammenwerper erop ook.
tong80? geen idee waar je op doelt, we hanteren kennelijk ietwat verschillende maatstaven. je was met alle respect een meetje aan het jammeren, en wenste je een goede morgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, heel flink om er omheen te lullen en je in de gedaante van tong80 te hullen (he, dat rijmt).
user die altijd met een bepaalde smiley zijn posts sluitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:18 schreef iteejer het volgende:
tong80?
Vooral positief blijven denken Baaj, dan wordt je vast weer snel beterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef BaajGuardian het volgende:
terug van dokter , moet morgen meteen weer bloedprikken heb pijnstillers die amper werken , en het is waarschijnlijk of een infectie ontsteking dinges iets, of darmontsteking , of darm en blaas ontsteking tegelijk , of aids of whatever ik wel meer kan gebruiken , het leven word steeds leuker ,
snappen jullie nu waarom ik zeg dat god (mits hij zou bestaan) van mij een bankschroef om zn kloten gezet kreeg?
en een vlammenwerper erop ook.
* Mirage geeft Haushofer een schop onder zijn achterste....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Vooral positief blijven denken Baaj, dan wordt je vast weer snel beter
Een schop? Met zo'n instelling en stemming ga je je niet gauw beter voelen lijkt me.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
* Mirage geeft Haushofer een schop onder zijn achterste....
Stiekum vind ik het natuurlijk wel kinky om door Mirage geschopt te wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:58 schreef coz het volgende:
het was een subtiel schopje .. beetje tussen de regels door lezen .. dat moesten wij ook doen met je sarcasme op baajs sarcasme .. zei coz sarcstisch ...
* coz snel wegloopt .. ik heb hier niets mee te maken![]()
Nieuw stukje in de OP:quote:Op donderdag 1 september 2005 14:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik vertrouw op jouw zorgvuldigheid in dezeDus, wat mij betreft kun je je gang gaan. Je zou wellicht kunnen overwegen om persoonlijke details niet op het forum te zetten, maar rechstreeks te laten mailen door de te behandelen persoon aan degenen die kennis geven er iets aan te willen bijdragen. Zo heb je misschien ook een soort vorm van basiskontakt tussen de 'zender' en de 'ontvanger'. En je sluit een hoop 'lollige' opmerkingen uit. Jij zou dan bv het intermediair kunnen zijn voor die mailadressen; want niet iedereen wil zijn mailadres op een forum zien
Maar, dit is alleen maar een suggestie, zeker geen voorwaarde
Hoestie zo?quote:Je hoeft geen namen of andere persoonlijke gegevens hier te vermelden als je dat niet wil. Als je voor iemand anders post dan jezelf moet je vooral geen persoonlijke gegevens over hij/zij hier posten zonder de uitdrukkelijke toestemming van diegene!
Je kan je post heel vaag houden als je dat wil. Persoonlijke details over de situatie zijn echt niet nodig. Laat gewoon weten of jij of iemand anders hulp nodig heeft op deze manier. Is het dan nog te persoonlijk voor je om dit te posten, kan je me mailen (zie profiel). Eventueel, als je dat wil, kan ik je aanvraag dan doormailen naar anderen die mee willen helpen om steun te geven.
Prima, ga je gang! Als je het maar wel een beetje in de gaten houdt, en zorgvuldigheid in acht blijft nemen. Maar dat lijkt me jou wel toevertrouwdquote:Op donderdag 1 september 2005 15:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Even hier verder dan maar:
[..]
Nieuw stukje in de OP:
[..]
Hoestie zo?
Komt in ordequote:Op donderdag 1 september 2005 15:17 schreef iteejer het volgende:
[..]
Prima, ga je gang! Als je het maar wel een beetje in de gaten houdt, en zorgvuldigheid in acht blijft nemen. Maar dat lijkt me jou wel toevertrouwd
* Mirage aait Morwen en koopt een nieuwe krabpaal voor d'rquote:
nee waar bemoei jij je mee ?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:25 schreef Mirage het volgende:
Fonkmeistah,
waar bemoei jij je mee ?
Er zijn ook miljoenen die in Char geloven, en die zit je ook danig te schofferen. Leven en laten leven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:07 schreef Fonkmeistah het volgende:
nee waar bemoei jij je mee ?
als dat geautomatiseerde stuk vlees gefrustreerd is over zijn darmkrampen dan moet hij lekker met z'n bankschroef naar karl marx en charles darwin opzouten, en de vrijheid van mening en geloofsovertuiging van miljarden gelovigen in deze wereld leren respecteren en niet zomaar gaan beledigen vanuit zijn atheistische arrogantie omdat meneer wat geconstipeerd is..
actie = reactie..
Als iets al afgehandeld is dan is het niet nodig nog een keer overnieuw te beginnen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:07 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
als dat geautomatiseerde stuk vlees gefrustreerd is over zijn darmkrampen dan moet hij lekker met z'n bankschroef naar karl marx en charles darwin opzouten, en de vrijheid van mening en geloofsovertuiging van miljarden gelovigen in deze wereld leren respecteren en niet zomaar gaan beledigen vanuit zijn atheistische arrogantie omdat meneer wat geconstipeerd is..
actie = reactie..
tis dat ik dit net lees , laat me ook maar even reageren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:07 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
actie = reactie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |