abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 augustus 2005 @ 03:16:45 #201
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30065796
sodemieter op posts van mij te editten , als je een post niet bevalt verwijder em dan compleet
als er iets is waar ik niet over kan is het mijn posts EDITTEN
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_30068650
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 03:16 schreef BaajGuardian het volgende:
sodemieter op posts van mij te editten , als je een post niet bevalt verwijder em dan compleet
Baaj,
Jouw manier van posten is af en toe erg grof.
Misschien voel je je niet happy op die momenten, daar heb ik begrip voor.
Maar als jij posts plaats op een forum waar de regel is dat posts die geen ander nut hebben dan flames uitlokken geëdit / gedelete worden. En waar de regel is dat als het niet een al te grote puinhoop is je voor editten moet kiezen ipv deleten. Dan denk ik dat het niet fair is dat je daarover valt.
Deze regels staan nou eenmaal, het is jouw keuze hier ( en op deze manier ) te posten.
De edit moet je dan voor lief nemen.

En zelfs dán valt er nog heel wat te onderhandelen/praten,maar dan wel op een nette manier.

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_30068691
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 03:16 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou ja, er staat in dat bericht ook nog iets over je ongenoegen dat zulke discussies zich (nood)gedwongen altijd hier afspelen, niet in het meer reguliere forum. Daar heb ik verder niets over te zeggen. Maar ik sta liever niet bekend als een Muselmannfeindlich slachtoffer van kinderlokkers.
pi_30069098
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:50 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nou ja, er staat in dat bericht ook nog iets over je ongenoegen dat zulke discussies zich (nood)gedwongen altijd hier afspelen, niet in het meer reguliere forum. Daar heb ik verder niets over te zeggen. Maar ik sta liever niet bekend als een Muselmannfeindlich slachtoffer van kinderlokkers.
zoals ik al eerder zei, ik denk dat jij je meer aantrekt dan wat voor jou bedoeld is.

Baaj zijn post gaat over een heel andere post.
niet de post waar jij over valt.

Andere discussie dus
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 29 augustus 2005 @ 17:04:12 #205
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30075941
ik gaf als reactie op een sloeber die moet huilen als iemand zegt dat hij god in zn kloten wil trappen
dat ik liever god een bankschroef om zn kloten zou zetten

goh wat een verschrikkelijke opmerking
als ik zeg ik wil david de kabouter een blauw oog verkopen is dat dan ook editwaardig?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 06:19:03 #206
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_30086599
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ik gaf als reactie op een sloeber die moet huilen als iemand zegt dat hij god in zn kloten wil trappen
dat ik liever god een bankschroef om zn kloten zou zetten

goh wat een verschrikkelijke opmerking
als ik zeg ik wil david de kabouter een blauw oog verkopen is dat dan ook editwaardig?
Kom kom Baaj....
Natuurlijk mag jij verzoeken, maar dan betekend dan ook op de blaren zitten.
Niet dat die blaren het gevolg van enig optreden door mods moet zijn, maar toch.
Je hebt recht op je mening en ik kan ook maar weinig begrip opbrengen voor edits in mij postings.
Vind dus ook dat dan deleten boven editen hoor te worden verkozen.
Dat jij verder iets met een bankschroef zou willen proberen joh boeiuh..
Jij en ik weten immers wie werkelijk de bankschroef uitdeeld en aan wie wel en wie niet.
En op die betreffende uitslag valt geen invloed uit te oefenen. Ook dat weten jij en ik ... (Toch ?)Kortom, "kop op" he Baaj.... Je was nou juist weer lekker bezig, na je "nu kap ik er mee" dipje.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:36:49 #207
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30089522
ik moet zo naar de dokter om half vier , ben er slecht aan toe en wil even zeker weten hoe laat het iis , vandaar deze post om even de poststijd te zien
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:37:18 #208
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30089540
10 uur 36 dus....
waarom duurt lijden altijd zolang... godver...
pi_30089744
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:37 schreef BaajGuardian het volgende:
10 uur 36 dus....
waarom duurt lijden altijd zolang... godver...
oi Baaj!
sterkte joh...
pi_30089786
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 11:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Neem nu een bericht als het volgende; Reopen911.org .... Eat your heart out
[..]

Deze mongool (ik, voor de duidelijkheid) kan anders wel een werkwoord vervoegen.
[..]

Wat fijn, zo'n absolutieformule.
[..]

Ik neem aan dat de schrijver bedoelt dat er niet meer verwezen dient te worden naar www.rense.com etc. Of moet het betekenen; ''zouden er goed aan doen hen links te laten liggen''?
[..]

Mongolen, blinden, geestelijk minvermogenden...het kan niet op. Daar moest een weldenkend mens zich maar niet mee in laten.
Eerder was er al een ompaald reservaat voor die melaatsen;

9/11 Topic voor aanhangers van de officiële versie.

En nu dit weer. Niet alleen is het beledigend, het druist bovendien tegen het beginsel van een forum in en zeker het laatste kan een moderator toch niet koud laten?

Reopen911.org .... Eat your heart out
Goedemorgen

(Om maar es veel te zeggen in weinig zinnen; ik begreep dat je daar behoefte aan had..? )
pi_30089832
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ik moet zo naar de dokter om half vier , ben er slecht aan toe en wil even zeker weten hoe laat het iis , vandaar deze post om even de poststijd te zien
Baaj, succes bij de dokter.
Ik hoop dat je wat meer utislagen van onderzoeken krijgt en dat ze nu weten hoe ze je kunnen helpen.
Lichamelijk niet in orde zijn, maakt je vermoeid, chagerijnig en is gewoon vervelend.

Succes Baaj
Sir Winston Churchill
pi_30090161
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:48 schreef Mirage het volgende:
Baaj, succes bij de dokter.
Ik hoop dat je wat meer utislagen van onderzoeken krijgt en dat ze nu weten hoe ze je kunnen helpen.
Lichamelijk niet in orde zijn, maakt je vermoeid, chagerijnig en is gewoon vervelend.

Succes Baaj
I second that
En als je bij die dokter zit denk je maar aan al die fokkertjes die soms wel es lopen te zaniken (maar goed, dat doen fokkers, en degene die dat het beste kunnen worden crew ), maar die jou toch kennen als mede-bewoner van Planet Fok
En jou ook een warm hart toedragen.
pi_30090258
* Mirage tipt met haar voet op de grond terwijl ze met haar handen in haar zij naar iteejer kijkt.....

*tussen regels door heeft gelezen*

Sir Winston Churchill
pi_30090514
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:04 schreef Mirage het volgende:
* Mirage tipt met haar voet op de grond terwijl ze met haar handen in haar zij naar iteejer kijkt.....

*tussen regels door heeft gelezen*

De uitzondering bevestigt de regel, dear mod (Alleen, wie is er de uitzondering.. )
pi_30092970
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Nog iets minder dan 3 uur nu.

Succes. Hoop dat je je snel weer wat sterker zult voelen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:15:40 #216
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30099316
Beterschap
en anders trap je maar die kloten van die do...
*insert fluitende-ik-zei-niets-smiley*
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_30099952
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef iteejer het volgende:

[..]

Goedemorgen

(Om maar es veel te zeggen in weinig zinnen; ik begreep dat je daar behoefte aan had..? )
Ja, heel flink om er omheen te lullen en je in de gedaante van tong80 te hullen (he, dat rijmt ).
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:05:04 #218
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30101002
terug van dokter , moet morgen meteen weer bloedprikken heb pijnstillers die amper werken , en het is waarschijnlijk of een infectie ontsteking dinges iets, of darmontsteking , of darm en blaas ontsteking tegelijk , of aids of whatever ik wel meer kan gebruiken , het leven word steeds leuker ,
snappen jullie nu waarom ik zeg dat god (mits hij zou bestaan) van mij een bankschroef om zn kloten gezet kreeg?

en een vlammenwerper erop ook.
pi_30101103
Wanneer is er een definitieve uitspraak? Veel sterkte in ieder geval.
pi_30101260
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef BaajGuardian het volgende:
terug van dokter , moet morgen meteen weer bloedprikken heb pijnstillers die amper werken , en het is waarschijnlijk of een infectie ontsteking dinges iets, of darmontsteking , of darm en blaas ontsteking tegelijk , of aids of whatever ik wel meer kan gebruiken ,
Tot zover keek ik heel zorgelijk.....
quote:
het leven word steeds leuker ,
snappen jullie nu waarom ik zeg dat god (mits hij zou bestaan) van mij een bankschroef om zn kloten gezet kreeg?

Hier begon ik heel breed te grijnzen...
Een echte Baaj post

Als ze morgen bloedprikken krijg je dan wel diezelfde dag of de dag erna de uitslag of moet je weer een paar weken wachten ? Weet je ook waar ze specifiek naar gaan kijken ?
Witte bloedlichaampjes of een ander iets dat speciaal genoemd is ?
( ik ben ook maar een leek hoor )

foei, slowchatten in feedback... *tik over eigen vingers geeft*
Sir Winston Churchill
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:17:40 #221
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30101379
ik maak wel een beterschap voor baaj topic......
pi_30101392
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, heel flink om er omheen te lullen en je in de gedaante van tong80 te hullen (he, dat rijmt ).
tong80? geen idee waar je op doelt, we hanteren kennelijk ietwat verschillende maatstaven. je was met alle respect een meetje aan het jammeren, en wenste je een goede morgen
maak je niet dik joh.
morgen wordt het nu gisteren, en alleen maar een glimlachje vanuit een verleden, een fotootje in uwen kop.
om met tiesemans te spreken: voorwaar, er zijn belangrijker zaken! zolang u maar genoeg olie in het lampke heeft!

goedenavond
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:45:29 #223
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30102196
moet even spammen
Beterschap voor baaj topic
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:17:33 #224
90061 coz
pi_30107277
spammen in een feedback topic !
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:18 schreef iteejer het volgende:
tong80?
user die altijd met een bepaalde smiley zijn posts sluit

zie ook: Hahaha

(of andersom )

ook uit de serie users met standaard sluiting Verbal
V.
pi_30107431
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef BaajGuardian het volgende:
terug van dokter , moet morgen meteen weer bloedprikken heb pijnstillers die amper werken , en het is waarschijnlijk of een infectie ontsteking dinges iets, of darmontsteking , of darm en blaas ontsteking tegelijk , of aids of whatever ik wel meer kan gebruiken , het leven word steeds leuker ,

Vooral positief blijven denken Baaj, dan wordt je vast weer snel beter
pi_30107529
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:21 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Vooral positief blijven denken Baaj, dan wordt je vast weer snel beter
* Mirage geeft Haushofer een schop onder zijn achterste....
Sir Winston Churchill
pi_30108493
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:24 schreef Mirage het volgende:

[..]

* Mirage geeft Haushofer een schop onder zijn achterste....
Een schop? Met zo'n instelling en stemming ga je je niet gauw beter voelen lijkt me.
Maar misschien is dat iets meer voor Baaj zijn eigen topic.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:58:31 #228
90061 coz
pi_30108864
het was een subtiel schopje .. beetje tussen de regels door lezen .. dat moesten wij ook doen met je sarcasme op baajs sarcasme .. zei coz sarcstisch ...

* coz snel wegloopt .. ik heb hier niets mee te maken
pi_30109106
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:58 schreef coz het volgende:
het was een subtiel schopje .. beetje tussen de regels door lezen .. dat moesten wij ook doen met je sarcasme op baajs sarcasme .. zei coz sarcstisch ...

* coz snel wegloopt .. ik heb hier niets mee te maken
Stiekum vind ik het natuurlijk wel kinky om door Mirage geschopt te worden
Nou ja, ik ga bier drinken. Mocht het nog niet duidelijk zijn: Beterschap Baaj
  donderdag 1 september 2005 @ 03:35:05 #230
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_30167459
Even hier verder dan maar:
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:52 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik vertrouw op jouw zorgvuldigheid in deze Dus, wat mij betreft kun je je gang gaan. Je zou wellicht kunnen overwegen om persoonlijke details niet op het forum te zetten, maar rechstreeks te laten mailen door de te behandelen persoon aan degenen die kennis geven er iets aan te willen bijdragen. Zo heb je misschien ook een soort vorm van basiskontakt tussen de 'zender' en de 'ontvanger'. En je sluit een hoop 'lollige' opmerkingen uit. Jij zou dan bv het intermediair kunnen zijn voor die mailadressen; want niet iedereen wil zijn mailadres op een forum zien

Maar, dit is alleen maar een suggestie, zeker geen voorwaarde
Nieuw stukje in de OP:
quote:
Je hoeft geen namen of andere persoonlijke gegevens hier te vermelden als je dat niet wil. Als je voor iemand anders post dan jezelf moet je vooral geen persoonlijke gegevens over hij/zij hier posten zonder de uitdrukkelijke toestemming van diegene!

Je kan je post heel vaag houden als je dat wil. Persoonlijke details over de situatie zijn echt niet nodig. Laat gewoon weten of jij of iemand anders hulp nodig heeft op deze manier. Is het dan nog te persoonlijk voor je om dit te posten, kan je me mailen (zie profiel). Eventueel, als je dat wil, kan ik je aanvraag dan doormailen naar anderen die mee willen helpen om steun te geven.
Hoestie zo?
pi_30167559
quote:
Op donderdag 1 september 2005 15:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Even hier verder dan maar:
[..]

Nieuw stukje in de OP:
[..]

Hoestie zo?
Prima, ga je gang! Als je het maar wel een beetje in de gaten houdt, en zorgvuldigheid in acht blijft nemen. Maar dat lijkt me jou wel toevertrouwd
pi_30167684
quote:
Op donderdag 1 september 2005 15:17 schreef iteejer het volgende:

[..]

Prima, ga je gang! Als je het maar wel een beetje in de gaten houdt, en zorgvuldigheid in acht blijft nemen. Maar dat lijkt me jou wel toevertrouwd
Komt in orde .
pi_30168113
quote:
Op donderdag 1 september 2005 15:20 schreef Geartsjuh het volgende:
Komt in orde .
Succes!
  donderdag 1 september 2005 @ 18:23:22 #235
90061 coz
pi_30173686
Bill hicks !
pi_30173740
Fonkmeistah,

waar bemoei jij je mee ?
En waarom achteraf als alles al opgelost is ?

Ik hou er niet van als mensen gedoofde vuurtjes op een dergelijke agressieve manier weer op proberen te laten laaien.

Klaar nou !
Sir Winston Churchill
pi_30174351
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:25 schreef Mirage het volgende:

Ik hou er niet van [...]
De passieve agressie die jij zo nu en dan tentoonspreidt, dat is OK.
  Milf donderdag 1 september 2005 @ 22:48:21 #238
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_30183145
Iteejep je heb mail

En we gaan met een kleine groep toch? Ik heb al twee mensen .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_30190398
Kopje geeft aan de modjes
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_30193227
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 03:26 schreef Morwen het volgende:
* Mirage aait Morwen en koopt een nieuwe krabpaal voor d'r
Sir Winston Churchill
pi_30193314
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 03:26 schreef Morwen het volgende:
De eerste keer in al die jaren Fok dat iemand me een kopje geeft
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:07:08 #242
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_30197315
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:25 schreef Mirage het volgende:
Fonkmeistah,

waar bemoei jij je mee ?
nee waar bemoei jij je mee ?
als dat geautomatiseerde stuk vlees gefrustreerd is over zijn darmkrampen dan moet hij lekker met z'n bankschroef naar karl marx en charles darwin opzouten, en de vrijheid van mening en geloofsovertuiging van miljarden gelovigen in deze wereld leren respecteren en niet zomaar gaan beledigen vanuit zijn atheistische arrogantie omdat meneer wat geconstipeerd is..
actie = reactie..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_30197409
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:07 schreef Fonkmeistah het volgende:
als dat geautomatiseerde stuk vlees gefrustreerd is over zijn darmkrampen dan moet hij lekker met z'n bankschroef naar karl marx en charles darwin opzouten, en de vrijheid van mening en geloofsovertuiging van miljarden gelovigen in deze wereld leren respecteren en niet zomaar gaan beledigen vanuit zijn atheistische arrogantie omdat meneer wat geconstipeerd is..
actie = reactie..
Er zijn ook miljoenen die in Char geloven, en die zit je ook danig te schofferen. Leven en laten leven.
pi_30197824
quote:

[..]

actie = reactie..
Als iets al afgehandeld is dan is het niet nodig nog een keer overnieuw te beginnen.
De betreffende user zelf is aangesproken, hij is gemaild, de post is meteen verwijderd uit desbeteffende topic. Dan is het klaar.
Sir Winston Churchill
pi_30198323
hmm ik ben nu nieuwsgierig.
wie is het en waar ging het allemaal over?
ik wil alles weten...echt alles.
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:44:39 #246
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30198494
quote:

[..]

actie = reactie..
tis dat ik dit net lees , laat me ook maar even reageren.

ik zal het eenmaal mededelen , dus let goed op.

als ik vanuit mijn pijn een sprooktjesfiguur wat toewens is dat mijn zaak
als jij het dan nodig vind om je galbek open te trekken is dat jou fout.

kut niet met mij , geloof me , dat wil je niet.
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:48:19 #247
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30198606
trouwens , als ik wat over de teletubies zeg , val ik dan alle kinderren ook aan?
pi_30198678
Ruzie leidt nergens toe ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 2 september 2005 @ 12:53:07 #249
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30198753
oh jawel , het is nu alleen de vraag of meneer ook ruzie wil.
of dat hij verstandig is .
pi_30198857
Laat het nou maar gewoon rusten, voor je het weet loopt dit weer uit in een escalerend gedoe, ff geen zin in, want dat zal onherroepelijk uitlopen op bans. Dat aggressieve gedoe, van wie dan ook, moet afgelopen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')