quote:Fles, leuke foto's man, schitterende omgeving . Ik vind die plaat van dat pad langs het water tussen die twee rotswanden in heel gaaf, mooi beeld. Verder blijf ik het jammer vinden dat je niet met je DSLR hebt geschoten, maar voor kiekjes ziet het er goed uit.
d) all of the abovequote:Op zondag 24 juli 2005 13:04 schreef elcastel het volgende:
Was ik nou eerste instantie de PI vergeten ? Dat is :
a) heiligschennis
b) uniek.
c) klote.
Ja leuk doorkijkje he?quote:
Gelijkmaker, Broodje Unoxquote:Op zondag 24 juli 2005 13:05 schreef elcastel het volgende:
Kwartet, koffie.
Jij hebt ze ook ontdekt hč ? Ik kan er niet van afblijven, ik haal ze maar even niet in huis.quote:
Effe rekenen hoor ..... ja ! Goeiemorgen.quote:
GP?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:44 schreef Briggy het volgende:
Ik ben er...nu de GP weer afgelopen is... Alonsooooooooooooo
![]()
jawelquote:
mijn url weet ik wel al. gewoon naam+achternaam.nlquote:Op zondag 24 juli 2005 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
weet je nog niet eens hoe je site gaat heten????
daar zou ik eers eens mee beginnen dan
Ik heb het vandaag weer !quote:Op zondag 24 juli 2005 16:14 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag
zoals El dat gisteren had.. heb ik dat vandaag. ff met de site klooien en je bent zo tijden verder!
zoiets, maar dan andersquote:Op zondag 24 juli 2005 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
zoiets als
"De foto's van fotnalix, dat is helemaal niks" ?
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:33 schreef elcastel het volgende:
Xil, jij weet dit vast wel :
Ik gebruik een speciaal lettertype voor mijn site, hoe kan ik dat integreren ? Ik bedoel hoe regel ik dat bezoekers dat lettertype ook zien ? Is daar een code voor ?
Was die niet 2000 ¤ ?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
guys
die techtalk hoort hier niet hoor
Wat zou een 50/1.0 kosten?
en over een paar maandjes mag ik daar ook eens kijkenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Groetjes van Re, hij staat nu allerlei vette dingen te bekijken bij B&H in NY
Gaat eens een echt programma gebruiken Xil!!! Frontpage gebruikenquote:Op zondag 24 juli 2005 17:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik weet dat echt niet hoor
ik gebruik zelf FrontPage. lekker makkelijk, maar de resulaten zijn goed
zegguh, ik ben een n00b en geen nerdquote:Op zondag 24 juli 2005 18:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gaat eens een echt programma gebruiken Xil!!! Frontpage gebruiken![]()
Veel te veel troep wat je meeneemt in je pagina's..... Gebruik gewoon Notepad of aceHTML (beide zijn gratis.. En veel minder troep in je broncode
Ik ga in oktober 2 weken naar de VS. Miami / Cape-Canaveral / Orlando (Disney Parcs) / Washington / New Yorkquote:Op zondag 24 juli 2005 18:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
en over een paar maandjes mag ik daar ook eens kijken![]()
Kbengeennurdquote:Op zondag 24 juli 2005 18:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zegguh, ik ben een n00b en geen nerd
dit is makkelijk en het resultaat is best okee.
jij gaat naar Oost-Groningenquote:
Muil houwe n00bquote:
ik ga ook in october naar New York!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ga in oktober 2 weken naar de VS. Miami / Cape-Canaveral / Orlando (Disney Parcs) / Washington / New YorkMoet ook extra accu's en CF-cards kopen..
![]()
Ongeveer van 17 t/m 21 oktoberquote:Op zondag 24 juli 2005 18:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik ga ook in october naar New York!
wanneer ben jij er?
ik voel een NY meet aan komen
weet je dat dat best een gave uitdaging zou zijn?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Muil houwe n00b
Ik ga gewoon lekker naar polen
en ik red me daar vast stukken beter dan jij
ik van 17 tot 23 oktoberquote:
Poehee... 5 minuten in de auto en ik zit in Oost-Groningen.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je dat dat best een gave uitdaging zou zijn?
Mwoa, dat KAN genoeg zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 18:37 schreef HMaster-II het volgende:
Je hebt gelijk Flash.. ik red het niet in Polen.Kom niet verder dan het eerste café
![]()
Ben ik nou jaloers??quote:Op zondag 24 juli 2005 18:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Poehee... 5 minuten in de auto en ik zit in Oost-Groningen.![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik van 17 tot 23 oktober![]()
![]()
edit: nouja, eigenlijk vanaf 9 oktober tot 23 oktober, maar tot de 17de is het een studiereis. daarna is het vakantie
Nee je zou meedelijden moeten hebbenquote:
Hoe 'n KUTland het verder ook is.. voor een FOTmeet doe ik best een hoopquote:Op zondag 24 juli 2005 18:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kunnen we meeten op Wallstreet of bij Miss Liberty
![]()
Mwoa, ik ben liever in Nieuweschansquote:Op zondag 24 juli 2005 18:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee je zou meedelijden moeten hebben![]()
![]()
![]()
of bij B&Hquote:Op zondag 24 juli 2005 18:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kunnen we meeten op Wallstreet of bij Miss Liberty
![]()
Requote:Op zondag 24 juli 2005 18:46 schreef pea4fun het volgende:
Hoi,
Wat lees ik? FOTmeet in NY? Wie sponsort?
De Joodse begraafplaats voor foto's maken.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik ben liever in Nieuweschansdan in New York
Ik doe liever militaire begraafplaatsenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De Joodse begraafplaats voor foto's maken.![]()
Maakt niet uit. De bewoners klagen hoogstens over je zweetvoeten..quote:Op zondag 24 juli 2005 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe liever militaire begraafplaatsen
Weet hij het zelf al?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
die gast die zit daar al, verdient bakken met geld
You do the math
Neequote:
laat die gast ff met rust andersquote:Op zondag 24 juli 2005 18:55 schreef HMaster-II het volgende:
Nu weet Re het wel.
Al plannen waar je die vol gaat maken?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Maar hij gaat wel een 2 GB kaartje voor me kopen
ik ga ff naar V&A
neequote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Al plannen waar je die vol gaat maken?
valkenburg tochquote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Al plannen waar je die vol gaat maken?
quanta quosta??quote:Op zondag 24 juli 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee
maar ik ga wel een 256 en een 512 kaartje in de aanbieding doen
compact flash hebben we het over. Ik herhaal: COMPACT FLASHquote:
Ik wil de prijs weten lummel.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
compact flash hebben we het over. Ik herhaal: COMPACT FLASH
ik heb Canon en die lust Compact Flash kaartjes ja.quote:
2 kratten bierquote:Op zondag 24 juli 2005 19:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil de prijs weten lummel.![]()
Quata Quosta = wat moet het kosten??
Ik heb wel belang erbij..
Welk merk??quote:
Do I get to choose?? Beugeltjes grolsch gaan er wel inquote:
Na Hertog Jan en Jupilerquote:
Probeer mij niks wijs te maken over bierquote:Op zondag 24 juli 2005 19:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Na Hertog Jan en Jupiler![]()
Als hij niet snel beslist, dan koop ik 2 kratten Brouwmeester voor hem... EN dat is pas ranzig..![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer mij niks wijs te maken over bier
O jaquote:Op zondag 24 juli 2005 19:14 schreef elcastel het volgende:
Oh ja, ik was dus aan het strijken en ga nu koken.
quote:
goffeju je ben er maar druk meequote:Op zondag 24 juli 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
motten we wel snel scheidn anders heb ik ook niks meer aan me date met re
![]()
ja is goedquote:Op zondag 24 juli 2005 19:17 schreef HMaster-II het volgende:
Ik gaat ook eens kijken wat ik verder moet doen voor het eten vandaag..
Flash we komen tot een deal..
Ga je dan ontmaagd worden??quote:Op zondag 24 juli 2005 19:30 schreef _evenstar_ het volgende:
hehehe flesja heb er gewoon zin in
nog een kleine anderhalf maand en dan ben ik een mevrouw
![]()
Hey ik mag da zegge jah, als eternal virgin van Fok!quote:
ja johquote:Op zondag 24 juli 2005 19:44 schreef elcastel het volgende:
Jezus wat lullen jullie veel opeens !
boejjequote:Op zondag 24 juli 2005 19:53 schreef elcastel het volgende:
Precies waar ik bang voor was : gisteren de oven schoongemaakt en nu loopt de lasagne over de rand .... en ik ben pas op de helft..
dan mag je nog wel door postenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ff zin om naar de 50k te trappen vanavond
Ik was effe eten enzo.quote:
oh dat geeft nietquote:
Goh ja?? Heb ik MSN?? Jij voegde mij toe weet je nog??quote:
Toen was ik vast dronkenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Goh ja?? Heb ik MSN?? Jij voegde mij toe weet je nog??![]()
Nee mollenklemmen zetten.. Die k#tbeesten hebben de tuin vermoordquote:Op zondag 24 juli 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat geeft niet
laten we nu ff die deal regelenOf moet je eerst nog vla eten van moeders?
oh oke regel dat ff danquote:Op zondag 24 juli 2005 20:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee mollenklemmen zetten.. Die k#tbeesten hebben de tuin vermoord
Niet ? Het is toch gewoon te gek voor woorden ?quote:
SchandAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAligquote:Op zondag 24 juli 2005 20:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Niet ? Het is toch gewoon te gek voor woorden ?
Doe die schaal dan ook niet zo vol, dan loopt ie niet overquote:Op zondag 24 juli 2005 20:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Niet ? Het is toch gewoon te gek voor woorden ?
Zonde, dan maak ik teveel en moet ik het weggooien. Ik had er gewoon zilverfolie onder moeten doen, net als bij de professionele keuken. Dat had een jaar terug al bedacht, maar door dat gerommel dit weekend zit ik in een jetlag en vergeet alles. Ik liep net ook al met de vaatdoek naar de badkamer om hem daar op te hangen. Kutleven.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:14 schreef pea4fun het volgende:
Doe die schaal dan ook niet zo vol, dan loopt ie niet over![]()
Master? hehequote:Op zondag 24 juli 2005 20:16 schreef HMaster-II het volgende:
Flash heeft nu een hartaanval...
Mijn achternaam is toch wel heel moeilijk he??![]()
Welnee wat je over hebt kan je prima gebruiken om de volgende dag een kippetje mee te vullenquote:Op zondag 24 juli 2005 20:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zonde, dan maak ik teveel en moet ik het weggooien. Ik had er gewoon zilverfolie onder moeten doen, net als bij de professionele keuken. Dat had een jaar terug al bedacht, maar door dat gerommel dit weekend zit ik in een jetlag en vergeet alles. Ik liep net ook al met de vaatdoek naar de badkamer om hem daar op te hangen. Kutleven..
Zo erg is het nog niet hoor..quote:
Kip vullen ? Klinkt ingewikkeld ! En ik scheld het leven uit, omdat Puckzzz me een negatieveling vond (ofzo), ik moet die rol goed uitvoeren.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:28 schreef pea4fun het volgende:
Welnee wat je over hebt kan je prima gebruiken om de volgende dag een kippetje mee te vullenEnnuh, dat je wazig bent is nog geen reden om het leven uit te schelden, het leven is mooi
![]()
Wat voor foto's schiet jij in godesnaam ?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:38 schreef Shark.Bait het volgende:
shit. Ik moet DVD's bijbestellen. 162 foto's op 4GB is niet veel.....
Foto's van 25 mb per stuk ongeveerquote:Op zondag 24 juli 2005 20:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Wat voor foto's schiet jij in godesnaam ?
Analoog. Ik scan ze in op 18-23 Megapixel. da's 18-33 MB per plaatje (jpeg, want in TIF kan het tot 100 MB oplopen, 14 bits).quote:Op zondag 24 juli 2005 20:39 schreef elcastel het volgende:
Wat voor foto's schiet jij in godesnaam ?
nou dan kan ie daar toch mooi afkijken?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet hoor..![]()
Mijn website-url is de door mij geclaimde familienaam..![]()
kap nou ff met dat shark-ass-licken jaquote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef elcastel het volgende:
Check. Ik denk dat ik er ook ooit een anaal-oog camera naast neem, toch leuk en de lenzen heb ik al. Waarom ? Om er bij te horen natuurlijk.
En om de Japaner uit te hangen met 2 camera's om je nek tijdens de jaarmarkt in het nabijgelegen dorp.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef elcastel het volgende:
Check. Ik denk dat ik er ook ooit een anaal-oog camera naast neem, toch leuk en de lenzen heb ik al. Waarom ? Om er bij te horen natuurlijk.
Kip vullen is niet zo moeilijk, gat open en prutje erinquote:Op zondag 24 juli 2005 20:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kip vullen ? Klinkt ingewikkeld ! En ik scheld het leven uit, omdat Puckzzz me een negatieveling vond (ofzo), ik moet die rol goed uitvoeren.
Sorry.quote:
Ikzoek nog een vriendin die een 300D wil, zodat ik hem niet weg hoef te doen, maar wel een andere erbij kan kopen.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:54 schreef HMaster-II het volgende:
En om de Japaner uit te hangen met 2 camera's om je nek tijdens de jaarmarkt in het nabijgelegen dorp.
![]()
Klinkt als rommel maken.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:54 schreef pea4fun het volgende:
Kip vullen is niet zo moeilijk, gat open en prutje erinDan lekker in de oven of braadpan....oeh, krijg er trek van.
Paupers zien het verschil toch niet tussen een dure camera en een goedkope SLR. Ik vertel mensen regelmatig (met suc6) dat mijn analoge camera digitaal is. Alleen mijn LCD is kaduukquote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef elcastel het volgende:
Wees maar niet bang. Er is plek genoeg op mijn ass voor allebei jullie tongen. Tegerlijkertijd zelfs 14.gifquote:
Laat dat effe op de Lek-meet zien, hebben de dames ook nog wat om te lachen.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Er is plek genoeg op mijn ass voor allebei jullie tongen. Tegerlijkertijd zelfs 14.gif
Die zullen al lachen zodra ze mij zien. Daar hoef ik mijn harig, maar met lush gewassen zachte volle maan niet voor te showen daaromquote:Op zondag 24 juli 2005 21:16 schreef HMaster-II het volgende:
Laat dat effe op de Lek-meet zien, hebben de dames ook nog wat om te lachen.![]()
ja, ik heb gewoon iemand nodig af en toequote:
aaw [insertt knuffelsmiley]quote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik heb gewoon iemand nodig af en toe
je hebt nu zeker het idee dat je nog in Polen zit?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
het giet hier pijpestelen en ik ben nog pas op 2/3 met mijn data recovery. Maar de rest doe ik morgenavond wel
daar goot het ook best hard jaquote:Op zondag 24 juli 2005 22:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je hebt nu zeker het idee dat je nog in Polen zit?
damnquote:Op zondag 24 juli 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
HM2 ik gooi morgen die kaartjes op de post
ook nog behoefte??quote:Op zondag 24 juli 2005 23:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
damnheb ik het ff te druk om lekker vakantie te vieren met mijn kids, gaan er een paar flashkaartjes aan mijn neus voorbij
nouja.....veel plaisier ermee HM2
als je hebt wat ik zoekquote:
rekenen is niet mijn sterkse vak hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
die gast die zit daar al, verdient bakken met geld
You do the math
Meheheheh, zo die heb ik binnen.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ellepel!!! Ik vind jou geen negatieveling!! de vorige post van mij werd voorafgegaan aan een serietje minder vrolijke posts van jou, that's all! Je bent best een skatje hoor
Sowwy Puckzzzquote:Op zondag 24 juli 2005 23:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
damnheb ik het ff te druk om lekker vakantie te vieren met mijn kids, gaan er een paar flashkaartjes aan mijn neus voorbij
nouja.....veel plaisier ermee HM2
quote:Op maandag 25 juli 2005 04:06 schreef Re het volgende:
rekenen is niet mijn sterkse vak hoor, en ohh October kan ik niet, dan zit ik in Toronto
![]()
ok iedereen al naar bed natuurlijk he, iig 2x2 GB Ultra II kaartjes rijker![]()
quote:ohhh en nog een bom onttruiming meegemaakt op Penn Station
Mijn voorkeur gaat uit naar een externe HD als extra. Het voordeel is dat ik er makkelijk foto's op kwijt kan als backup en ze dan ook met m'n laptop kan gebruiken.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:08 schreef Xilantof het volgende:
Goedemiddag, bijna schaft
wat heeft eigenlijk de "voorkeur"
ik meot namelijk een 2de hardeschijf hebben.
intern of extern![]()
Ik wil heb in de eerste instantie gebruiken als back-up voor belangrijke bestanden (dus ook foto's).quote:Op maandag 25 juli 2005 12:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar een externe HD als extra. Het voordeel is dat ik er makkelijk foto's op kwijt kan als backup en ze dan ook met m'n laptop kan gebruiken.
In mijn server heb ik gewoon meerdere interne HD's, maar daar heb ik geen echt materiaal opstaat dat ik absoluut niet wil kwijtraken, hoewel ik elke maand een backup neem op dvdschijf.
Het hangt er een beetje vanaf waarvoor je hem wil gebruiken en hoeveel plek je nog hebt op je bureau
LaCie is eigenlijk mijn favoriet, die zijn erg goed met externe hdd's ik gebruik zelf een 40 GB Iomega en een 200 GB Western Digital, ook nooit problemen mee. Enige waar je wel op moet letten is dat schijven die voor bus-powered doorgaan, niet altijd daadwerkelijk genoeg prik uit de USB of firewire poort krijgen om hun werk te doen. Dan vallen ze weg, schrijffouten, data corruptie etc. Vaak zit er bij zulke schijven een PS2-power leech kabel, voor extra stroom via de PS2 poort. Maar het liefste heb ik gewoon een losse voeding, die levert altijd genoeg stroomquote:Op maandag 25 juli 2005 12:19 schreef Xilantof het volgende:
Weet iemand een goed merk (externe hardeschijf?)
Qua merk zit er meestal een Seagate, Western Digital of Maxtor in. Alle drie merken zijn gewoon goed. Je betaald toch het meeste voor het omhulsel waar de usb poort opzit.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik wil heb in de eerste instantie gebruiken als back-up voor belangrijke bestanden (dus ook foto's).
ik zit zelf ook aan een externe te denken omdat dat inderdaad wat voordelen geeft m.b.t. "overgooien" van de laptop.
ruimte is verder geen punt.
Western Digital Dual Option Backup 250 GB externe harde schijf is wel wat, zeker prijs/kwaliteit. Je hebt 250GB voor een 150 euro.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik wil heb in de eerste instantie gebruiken als back-up voor belangrijke bestanden (dus ook foto's).
ik zit zelf ook aan een externe te denken omdat dat inderdaad wat voordelen geeft m.b.t. "overgooien" van de laptop.
ruimte is verder geen punt.
Bij Vobis hebben ze ook nog keuze... Ook de schijf die HGT aangeeft.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Western Digital Dual Option Backup 250 GB externe harde schijf is wel wat, zeker prijs/kwaliteit. Je hebt 250GB voor een 150 euro.
Ja, maar dat zijn 4 HDD's in één behuizing. De tevredenheid is niet echt hoog heb ik gelezen.. Maar je hebt wel effe wat opslagcapaciteit.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.lacie.com/products/product.htm?pid=10610
dat zou vorlopig even genoeg moeten zijn
Klik http://www.norrod.nl daar op PC-Onderdelen daarna links op Harde Schijven daarna op USB/Firewire.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevredenheid niet hoog?Oh dat zou kunnen
Maar hoezo dan? okee het is een joekelig lomp groot ding, maar ja.. Ik ben eigenlijk wel op zoek naar iets dergelijks hoor. iig de meeste externe hdd's gaan niet verder dan 200-250 GB, en ik zoek wel iets van rond de 500
ja zo ver was ik alquote:Op maandag 25 juli 2005 12:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klik http://www.norrod.nl daar op PC-Onderdelen daarna links op Harde Schijven daarna op USB/Firewire.
400Gb en 500Gb laCie bakken...![]()
Kijk je uit? Straks denken ze dat je de space shuttle op wil blazenquote:Op maandag 25 juli 2005 13:13 schreef HMaster-II het volgende:
mazzel.. ik ga effe naar de ANWB-winkel voor een kaart van Florida..
Werk ze..
Kit Contentsquote:Op maandag 25 juli 2005 15:02 schreef Xilantof het volgende:
die western digitals van die link van Vobis zien er goed uit. maar hebben deze ook losse voeding
hmm volgensm ij wel als ik de site van WD mag geloven.
Je hebt ook Externe USB hubs:quote:Op maandag 25 juli 2005 15:38 schreef Xilantof het volgende:
ah okee.
en dan nog een vraagje aan jullie nerds computerexperts.
is zo'n PCI-usb"hub"/kaart/ding makkeljik? heb namelijk beetje weinig usbpoorten
en wat kost zoiets?
Trust = baggerquote:Op maandag 25 juli 2005 15:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Trust 4 Port USB 2.0
Heb je voor 20 euro
We have no trust in trust dus idd.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Trust = bagger
ieder ander merk liever, kost toch hetzelfde
Heb je wel een externe harddisk sowieso?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:26 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik heb niets van Trust, ook nooit gehad. Ik heb geen usb hub, ook nooit gehad
Ja, maar geen Trust (ik heb ene Western Digital) en ik heb 8 usb poorten in de pc zitten en daardoor geen hub nodig.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je wel een externe harddisk sowieso?
luister Xiquote:Op maandag 25 juli 2005 17:06 schreef Xilantof het volgende:
maar dat werkt verder wel goed? zo'n PCI usb hub?
en 20 euro is dus een reeele richtprijs?
Mooi om te zien ja, maar erg duur, en alleen maar om de naam "Porsche design"quote:Op maandag 25 juli 2005 17:10 schreef elcastel het volgende:
Middag.
Ik heb hier een externe LaCie, tot volle tevredenheid. Wat is er dan om tevreden over te zijn el ?? Nou, het is een Porsche design, maar het komt neer op een haaks klein bakkie. Prima ding, intern koop ik altijd Maxtor, omdat die (tot voor kort) nooit stuk gingen.
okee dat snap ik. heeft 1 van de 2 nog een de voorkeur?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
luister Xi
PCI USB-kaart is iets anders dan een USB hub. Een USB hub sluit je aan op een USB-poort, en dat kost je dus 1 poort, maar het levert je meer (meestal 4) poorten op. Een PCIkaart steek je in een PCIslot op je moederbord, en levert je dan ook een aantal USBpoorten.Overigens, als je toch met PCIkaarten aan het klooien gaat, doe dan liever FireWireDa's veel relaxter dan USB2
dankje Flashquote:Op maandag 25 juli 2005 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn ervaring is dat je nooit USBpoorten te VEEL hebt. En firewire heb je eigenlijk alleen maar nodig voor een externe hdd en eventueel een digitale videocamera.
Richtprijzen:
4 x USB hub 20-25
5 x USB PCIkaart 25
3 x FireWire PCIkaart 30-35
Kost je de wereld niet dus
De Porsche design dus.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi om te zien ja, maar erg duur, en alleen maar om de naam "Porsche design"
Welke heb je?
Nah vooruit dan maar weer, voor deze keerquote:Op maandag 25 juli 2005 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik wacht nog even tot er wat downloads klaar zijn
Dank, dankquote:Op maandag 25 juli 2005 20:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nah vooruit dan maar weer, voor deze keer
doet me denken aan theo maassen:quote:Op maandag 25 juli 2005 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank, dank
Ik word een beetje simpel van sonyericssonMaar goed, volgende keer lekker weer een neukia
teering zeg. Mijn MoBo heeft 6 USB 2.0 poorten, en ik heb er 2 aangesloten, waarvan 1 een hub, waaraan 3 devices zitten. Mijn firewire is ongebruikt...quote:Op maandag 25 juli 2005 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn ervaring is dat je nooit USBpoorten te VEEL hebt. En firewire heb je eigenlijk alleen maar nodig voor een externe hdd en eventueel een digitale videocamera.
Richtprijzen:
4 x USB hub 20-25
5 x USB PCIkaart 25
3 x FireWire PCIkaart 30-35
Kost je de wereld niet dus
photophoria doet het niet bij mijquote:Op maandag 25 juli 2005 22:51 schreef Re het volgende:
vroeg naar bed? jah uurtje of 2-3 is wel vroeg ja
Is die al in de lucht dan?quote:
kennelijk nietquote:
ik dacht al!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kennelijk niet
Ik klik gewoon op die link in zn sig
Ah, dat strookt precies met mijn observatiesquote:Op maandag 25 juli 2005 23:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik dacht al!het ontwerp is nog niet eens klaar
nee puter staat nu even uit he, homepage button linkt naar andere zitequote:
nee ahum... daar gaan we aan werken als ik weer terug benquote:Op maandag 25 juli 2005 23:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik dacht al!het ontwerp is nog niet eens klaar
Dan doen we dat een keerquote:Op maandag 25 juli 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
guttegut wil nog steeds eens ooit zoiets in Hoorn gaan doen begreep ik
toen jij dat postte was ik al een half uur aan het werkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 07:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
En ik ga werkengeen zin in maar goed.
Ik hoop dat ik vandaag weet of ik donderdag vrij ken krijgen
ja, dat ben ik nu ook dusquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:02 schreef Xilantof het volgende:
toen jij dat postte was ik al een half uur aan het werk
Hoi Hoiquote:
Ga dan ook slapenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:31 schreef Re het volgende:
[..]
ohh zal wel lukkenmet die kutconnectie in het hotel
Hmmmquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:44 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog steeds niet ontslagen![]()
Hmmmmquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:07 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
hahaahahha![]()
De bedoeling is dat ik een ontslagvergoeding krijg (oprotpremie) en niet gelijk op staande voet wordt ontslagen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmmm
Wat compromitterende footage van je chef doet het beter denk je?
Nee dank je wel, ik heb mijn harddiskruimte hard genoeg voor andere dingen nodigquote:
Ik heb een ander doel vandaagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:20 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Nog 6 posts (hierna nog 5 dan) en ik heb een palindroom
Och, ik sla geregeld over hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:22 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik zag net in dat topic dat jij ook nogal vaak een palindroom postaantal hebt
Aantal posts: 49975 (gemiddeld 45 per dag)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, ik sla geregeld over hoorMaar ik trap weer lekker door de laatste tijd, en vrijwel iedere honderd is het raak
En dan te bedenken dat ik op 13 januari van dit jaar pas mijn 20.000e post vierdequote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Aantal posts: 49975 (gemiddeld 45 per dag)![]()
Wat kost 250 GB waar jij het haalt Xila?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:32 schreef Xilantof het volgende:
Een LaCie externe HD 250 GB van Porsche is even duur als een Western Digital zie ik..
die porsche is toch wel mooi
150 euro is een prijs die ik vaak tegen kom...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat kost 250 GB waar jij het haalt Xila?
Oow relaxtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
150 euro is een prijs die ik vaak tegen kom...
dit betaal je zowel in de winkel als op internet (tweakers price watch)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oow relaxt2 jaar geleden betaalde ik nog 400 euro voor 200 GB
Ik heb het eigenlijk echt alleen als backup nodig.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zag bij norrod gisteren 400 GB voor 343 of zo, daar heb ik ook wel oren naar (de 500 was meteen weer flink duurder) LaCie was dat trouwens. Ik blijf het in de gaten houden tot mijn huidige schijven vol zitten, en hopen dat er dan wat meer voor minder beschikbaar is
Ga je nog mee doen met de fotostrijd??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik gebruik de externe eigenlijk als "De Grote Vergaarbak" waar alles staat... Misschien handiger om de MP3's en zo naar de interne te verplaatsen... goed punt, daar ga ik eens mee aan de gang
o ja teringquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga je nog mee doen met de fotostrijd??Je hebt nog 2 dagen.
![]()
Ik ga ook nog meedoen, misschien vanavond maar eens een paar foto's maken. Nog voldoende tijd, ik heb eens bij een eerdere wedstrijd pas 2 uur voor het beëindigen een idee gekregen. Dat scheelt dus al met nu, want ik heb al een ideequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga je nog mee doen met de fotostrijd??Je hebt nog 2 dagen.
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik ga ook nog meedoen, misschien vanavond maar eens een paar foto's maken. Nog voldoende tijd, ik heb eens bij een eerdere wedstrijd pas 2 uur voor het beëindigen een idee gekregen. Dat scheelt dus al met nu, want ik heb al een idee
Nee, gewoon drukquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
effe 2 uur vante voren nog iets inleveren. Ben jij nog student ofzo?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |