quote:Fles, leuke foto's man, schitterende omgeving . Ik vind die plaat van dat pad langs het water tussen die twee rotswanden in heel gaaf, mooi beeld. Verder blijf ik het jammer vinden dat je niet met je DSLR hebt geschoten, maar voor kiekjes ziet het er goed uit.
d) all of the abovequote:Op zondag 24 juli 2005 13:04 schreef elcastel het volgende:
Was ik nou eerste instantie de PI vergeten ? Dat is :
a) heiligschennis
b) uniek.
c) klote.
Ja leuk doorkijkje he?quote:
Gelijkmaker, Broodje Unoxquote:Op zondag 24 juli 2005 13:05 schreef elcastel het volgende:
Kwartet, koffie.
Jij hebt ze ook ontdekt hč ? Ik kan er niet van afblijven, ik haal ze maar even niet in huis.quote:
Effe rekenen hoor ..... ja ! Goeiemorgen.quote:
GP?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:44 schreef Briggy het volgende:
Ik ben er...nu de GP weer afgelopen is... Alonsooooooooooooo
![]()
jawelquote:
mijn url weet ik wel al. gewoon naam+achternaam.nlquote:Op zondag 24 juli 2005 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
weet je nog niet eens hoe je site gaat heten????
daar zou ik eers eens mee beginnen dan
Ik heb het vandaag weer !quote:Op zondag 24 juli 2005 16:14 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag
zoals El dat gisteren had.. heb ik dat vandaag. ff met de site klooien en je bent zo tijden verder!
zoiets, maar dan andersquote:Op zondag 24 juli 2005 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
zoiets als
"De foto's van fotnalix, dat is helemaal niks" ?
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:33 schreef elcastel het volgende:
Xil, jij weet dit vast wel :
Ik gebruik een speciaal lettertype voor mijn site, hoe kan ik dat integreren ? Ik bedoel hoe regel ik dat bezoekers dat lettertype ook zien ? Is daar een code voor ?
Was die niet 2000 ¤ ?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
guys
die techtalk hoort hier niet hoor
Wat zou een 50/1.0 kosten?
en over een paar maandjes mag ik daar ook eens kijkenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Groetjes van Re, hij staat nu allerlei vette dingen te bekijken bij B&H in NY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |