quote:Fles, leuke foto's man, schitterende omgeving . Ik vind die plaat van dat pad langs het water tussen die twee rotswanden in heel gaaf, mooi beeld. Verder blijf ik het jammer vinden dat je niet met je DSLR hebt geschoten, maar voor kiekjes ziet het er goed uit.
d) all of the abovequote:Op zondag 24 juli 2005 13:04 schreef elcastel het volgende:
Was ik nou eerste instantie de PI vergeten ? Dat is :
a) heiligschennis
b) uniek.
c) klote.
Ja leuk doorkijkje he?quote:
Gelijkmaker, Broodje Unoxquote:Op zondag 24 juli 2005 13:05 schreef elcastel het volgende:
Kwartet, koffie.
Jij hebt ze ook ontdekt hč ? Ik kan er niet van afblijven, ik haal ze maar even niet in huis.quote:
Effe rekenen hoor ..... ja ! Goeiemorgen.quote:
GP?quote:Op zondag 24 juli 2005 15:44 schreef Briggy het volgende:
Ik ben er...nu de GP weer afgelopen is... Alonsooooooooooooo
![]()
jawelquote:
mijn url weet ik wel al. gewoon naam+achternaam.nlquote:Op zondag 24 juli 2005 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
weet je nog niet eens hoe je site gaat heten????
daar zou ik eers eens mee beginnen dan
Ik heb het vandaag weer !quote:Op zondag 24 juli 2005 16:14 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag
zoals El dat gisteren had.. heb ik dat vandaag. ff met de site klooien en je bent zo tijden verder!
zoiets, maar dan andersquote:Op zondag 24 juli 2005 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
zoiets als
"De foto's van fotnalix, dat is helemaal niks" ?
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:33 schreef elcastel het volgende:
Xil, jij weet dit vast wel :
Ik gebruik een speciaal lettertype voor mijn site, hoe kan ik dat integreren ? Ik bedoel hoe regel ik dat bezoekers dat lettertype ook zien ? Is daar een code voor ?
Was die niet 2000 ¤ ?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
guys
die techtalk hoort hier niet hoor
Wat zou een 50/1.0 kosten?
en over een paar maandjes mag ik daar ook eens kijkenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Groetjes van Re, hij staat nu allerlei vette dingen te bekijken bij B&H in NY
Gaat eens een echt programma gebruiken Xil!!! Frontpage gebruikenquote:Op zondag 24 juli 2005 17:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik weet dat echt niet hoor
ik gebruik zelf FrontPage. lekker makkelijk, maar de resulaten zijn goed
zegguh, ik ben een n00b en geen nerdquote:Op zondag 24 juli 2005 18:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gaat eens een echt programma gebruiken Xil!!! Frontpage gebruiken![]()
Veel te veel troep wat je meeneemt in je pagina's..... Gebruik gewoon Notepad of aceHTML (beide zijn gratis.. En veel minder troep in je broncode
Ik ga in oktober 2 weken naar de VS. Miami / Cape-Canaveral / Orlando (Disney Parcs) / Washington / New Yorkquote:Op zondag 24 juli 2005 18:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
en over een paar maandjes mag ik daar ook eens kijken![]()
Kbengeennurdquote:Op zondag 24 juli 2005 18:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zegguh, ik ben een n00b en geen nerd
dit is makkelijk en het resultaat is best okee.
jij gaat naar Oost-Groningenquote:
Muil houwe n00bquote:
ik ga ook in october naar New York!quote:Op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ga in oktober 2 weken naar de VS. Miami / Cape-Canaveral / Orlando (Disney Parcs) / Washington / New YorkMoet ook extra accu's en CF-cards kopen..
![]()
Ongeveer van 17 t/m 21 oktoberquote:Op zondag 24 juli 2005 18:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik ga ook in october naar New York!
wanneer ben jij er?
ik voel een NY meet aan komen
weet je dat dat best een gave uitdaging zou zijn?quote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Muil houwe n00b
Ik ga gewoon lekker naar polen
en ik red me daar vast stukken beter dan jij
ik van 17 tot 23 oktoberquote:
Poehee... 5 minuten in de auto en ik zit in Oost-Groningen.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je dat dat best een gave uitdaging zou zijn?
Mwoa, dat KAN genoeg zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 18:37 schreef HMaster-II het volgende:
Je hebt gelijk Flash.. ik red het niet in Polen.Kom niet verder dan het eerste café
![]()
Ben ik nou jaloers??quote:Op zondag 24 juli 2005 18:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Poehee... 5 minuten in de auto en ik zit in Oost-Groningen.![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik van 17 tot 23 oktober![]()
![]()
edit: nouja, eigenlijk vanaf 9 oktober tot 23 oktober, maar tot de 17de is het een studiereis. daarna is het vakantie
Nee je zou meedelijden moeten hebbenquote:
Hoe 'n KUTland het verder ook is.. voor een FOTmeet doe ik best een hoopquote:Op zondag 24 juli 2005 18:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kunnen we meeten op Wallstreet of bij Miss Liberty
![]()
Mwoa, ik ben liever in Nieuweschansquote:Op zondag 24 juli 2005 18:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee je zou meedelijden moeten hebben![]()
![]()
![]()
of bij B&Hquote:Op zondag 24 juli 2005 18:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kunnen we meeten op Wallstreet of bij Miss Liberty
![]()
Requote:Op zondag 24 juli 2005 18:46 schreef pea4fun het volgende:
Hoi,
Wat lees ik? FOTmeet in NY? Wie sponsort?
De Joodse begraafplaats voor foto's maken.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik ben liever in Nieuweschansdan in New York
Ik doe liever militaire begraafplaatsenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De Joodse begraafplaats voor foto's maken.![]()
Maakt niet uit. De bewoners klagen hoogstens over je zweetvoeten..quote:Op zondag 24 juli 2005 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe liever militaire begraafplaatsen
Weet hij het zelf al?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
die gast die zit daar al, verdient bakken met geld
You do the math
Neequote:
laat die gast ff met rust andersquote:Op zondag 24 juli 2005 18:55 schreef HMaster-II het volgende:
Nu weet Re het wel.
Al plannen waar je die vol gaat maken?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Maar hij gaat wel een 2 GB kaartje voor me kopen
ik ga ff naar V&A
neequote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Al plannen waar je die vol gaat maken?
valkenburg tochquote:Op zondag 24 juli 2005 18:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Al plannen waar je die vol gaat maken?
quanta quosta??quote:Op zondag 24 juli 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee
maar ik ga wel een 256 en een 512 kaartje in de aanbieding doen
compact flash hebben we het over. Ik herhaal: COMPACT FLASHquote:
Ik wil de prijs weten lummel.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
compact flash hebben we het over. Ik herhaal: COMPACT FLASH
ik heb Canon en die lust Compact Flash kaartjes ja.quote:
2 kratten bierquote:Op zondag 24 juli 2005 19:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil de prijs weten lummel.![]()
Quata Quosta = wat moet het kosten??
Ik heb wel belang erbij..
Welk merk??quote:
Do I get to choose?? Beugeltjes grolsch gaan er wel inquote:
Na Hertog Jan en Jupilerquote:
Probeer mij niks wijs te maken over bierquote:Op zondag 24 juli 2005 19:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Na Hertog Jan en Jupiler![]()
Als hij niet snel beslist, dan koop ik 2 kratten Brouwmeester voor hem... EN dat is pas ranzig..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |