abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29085533
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:14 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Terwijl hij nog tegen jou sprak ja.

Nooit gehoord van even op een rustige plek langs de kant v/d weg gaan staan om zoiets op nette manier af te handelen?
Lees zijn andere posts maar eens. Het is er zo eentje die denkt van "Jij hebt schade, mijn naam is haas dus het is jouw probleem want het is jouw schade en ik deed het niet expres".
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 24 juli 2005 @ 15:20:21 #152
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29085650
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:58:34 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 24 juli 2005 @ 15:23:54 #153
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29085729
Daarom. Let altijd op het wegdek, en niets gezien, en ik geloof er dus ook geen reet van daarom ging ik er niet verder op in..
pi_29086258
Dat is ook al geen argument, want je kan er niet vanuit gaan dat iemand elk steentje op de weg waar heeft genomen. Zeker niet als het gaat om een of ander prutsertje dat graag het patsertje uithangt in dit soort topics en laat blijken dat hij totaal niet weet waar hij het over heeft.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29086282
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Heb je niet een life-hammer in je auto liggen. Dan loop je naar zijn auto, loop naar zijn andere koplamp en *pats*. En dan zeg je heel droog: "hee, je andere koplamp is ook stuk"
Ik denk dat je dan toch wat tikken krijgt als je dat bij de verkeerde doet. Terecht.
  zondag 24 juli 2005 @ 15:52:33 #156
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29086341
Jij ging toch weg?
pi_29086921
Jij begrijpt er heel weinig van met je kansloze discussie.
  zondag 24 juli 2005 @ 16:25:28 #158
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29087154
Heb je een papegaai op je schouder?
pi_29087446
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lees zijn andere posts maar eens. Het is er zo eentje die denkt van "Jij hebt schade, mijn naam is haas dus het is jouw probleem want het is jouw schade en ik deed het niet expres".
ik ben zelf een scooterrijder en toch ben ik met jou eens. alhoewel het best zou kunnen dat die koplamp al stuk was, maar aangezien TS al zelf zegt dat hij gezien heeft dat een blikje onder zijn achterwiel zat denk ik zelf he dat hij expres de blik heeft gelanceerd en toen hoorde ie pats en dacht ie shit, net doen of me neus bloedt... (want of hij is doof of hij heeft het wel gehoord)

ik zie trouwens zelden een motor rustig optrekken bij een stoplicht...
  zondag 24 juli 2005 @ 16:37:13 #160
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29087496
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:35 schreef SolidasRock het volgende:

maar aangezien TS al zelf zegt dat hij gezien heeft dat een blikje onder zijn achterwiel zat

Niks gemerkt zoals ik zei dus
  zondag 24 juli 2005 @ 16:49:34 #161
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_29087837
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:27 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Het lijkt mij toch allemaal vrij sterk hoor....... precies op een blikje gaan staan met je achterwiel, dan laten lanceren, vervolgens PRECIES een koplamp raken en dan ook nog eens dat glas beschadigen
doet niet terzake; als het zo is gebeurd, dan ben jij schadevergoedingsplichtig.

dit topic is wel erg lang geworden, ik ga het niet meer helemaal nalezen, maar...
quote:
[quote]Op zaterdag 23 juli 2005 23:27 schreef Rietvaerder het volgende:

Ik heb sowieso geen hoge pet (of helm?) op van koekblikkers, ik vermijd ze altijd als het even kan.
illustreert wel waarom je je
1. gedraagt als een onverantwoorde elitaire wegasociaal
2. je het niet in je botte kop kan krijgen waarom je überhaupt ergens schuldig aan zou kunnen zijn.

ik zag het ook al in eerdere topics en je hebt gewoon geen respect voor anderen en hun eigendom, klaar; wij lachen wel een keer als je ooit nog een keer van de koude kermis thuis komt, want dat lijkt mij onvermijdelijk

en bij mij had je er zeker niet vanaf gekomen met wegrijden als dit zo bij mij zou zijn gebeurd, maar da's een hele andere discussie.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 24 juli 2005 @ 16:50:06 #162
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_29087848
das wel erg stoer haha
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 24 juli 2005 @ 16:51:17 #163
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_29087876
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:49 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

doet niet terzake; als het zo is gebeurd, dan ben jij schadevergoedingsplichtig.
Dat ontkent hij ook niet. Maar zonder deugdelijk bewijs, anders dan de bewering van iemand die ineens naast je komt staan bij een stoplicht, zou ik precies hetzelfde gereageerd hebben.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 24 juli 2005 @ 16:52:07 #164
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29087896
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:49 schreef dr.dunno het volgende:

en bij mij had je er zeker niet vanaf gekomen met wegrijden als dit zo bij mij zou zijn gebeurd, maar da's een hele andere discussie.

Hij reed dus zelf ook weg. Tering, lees eerst eens mensen voordat je uit je nek begint te zeveren
  zondag 24 juli 2005 @ 16:52:23 #165
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29087905
quote:
Op zondag 24 juli 2005 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat ontkent hij ook niet. Maar zonder deugdelijk bewijs, anders dan de bewering van iemand die ineens naast je komt staan bij een stoplicht, zou ik precies hetzelfde gereageerd hebben.
Klopt helemaal.

Mensen reageren hier een beetje theoretisch, zoals je wettelijk hoort te reageren. Men, zeik toch niet man, ik weet van niks en ik geloofde die hele vent niet Rot toch op
pi_29088117
Hey Bosse bol:
Je bent wel erg zeker van je zaak he.
Maar als ik wat probeer op te zoeken op google lees ik dit:

Eigen schuld
Uw eigen verkeersgedrag kan ook gedeeltelijk hebben bijgedragen aan de aanrijding. Dan is er eigen schuld. Eigen schuld kan bijvoorbeeld bestaan uit het niet dragen van een autogordel of verplichte helm door een passagier. Die leidt tot een verdeling van de aansprakelijkheid voor de letselschade, bijvoorbeeld fiftyfifty.

Niemand schuldig of onbewijsbaar
Soms heeft geen van de betrokkenen schuld. Bijvoorbeeld bij overmacht, zoals een totaal onverwachte rukwind. Soms is de verkeersfout van de tegenpartij niet te bewijzen of bent u zelf de enige die een fout heeft gemaakt. In deze gevallen moet u doorgaans zelf de schade dragen, voorzover deze niet gedekt is onder een eigen verzekering.

De feiten en omstandigheden van een aanrijding zijn dus belangrijk, vooral het verkeersgedrag van alle betrokken partijen. Hierbij is doorslaggevend wat is te bewijzen. Beslissend zijn daarom vaak: een goed proces-verbaal, getuigenverklaringen en de zogenaamde stille getuigen, zoals remsporen.
Bij aanrijdingen tussen motorrijtuigen en voetgangers of fietsers ligt het vaak anders.

http://www.verkeersongeva(...)/schuldvraag-2.shtml

Dit gaat dan wel om aanrijdingen maar hetzelfde principe lijtk me te gelden bij zaken als deze.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_29090395
quote:
Ik denk dat je dan toch wat tikken krijgt als je dat bij de verkeerde doet. Terecht.
Jammer dat hij de verkeerde niet tegen gekomen is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29090442
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:00 schreef Overlast het volgende:
Hey Bosse bol:
Je bent wel erg zeker van je zaak he.
Maar als ik wat probeer op te zoeken op google lees ik dit:

Eigen schuld
Uw eigen verkeersgedrag kan ook gedeeltelijk hebben bijgedragen aan de aanrijding. Dan is er eigen schuld. Eigen schuld kan bijvoorbeeld bestaan uit het niet dragen van een autogordel of verplichte helm door een passagier. Die leidt tot een verdeling van de aansprakelijkheid voor de letselschade, bijvoorbeeld fiftyfifty.

Niemand schuldig of onbewijsbaar
Soms heeft geen van de betrokkenen schuld. Bijvoorbeeld bij overmacht, zoals een totaal onverwachte rukwind. Soms is de verkeersfout van de tegenpartij niet te bewijzen of bent u zelf de enige die een fout heeft gemaakt. In deze gevallen moet u doorgaans zelf de schade dragen, voorzover deze niet gedekt is onder een eigen verzekering.

De feiten en omstandigheden van een aanrijding zijn dus belangrijk, vooral het verkeersgedrag van alle betrokken partijen. Hierbij is doorslaggevend wat is te bewijzen. Beslissend zijn daarom vaak: een goed proces-verbaal, getuigenverklaringen en de zogenaamde stille getuigen, zoals remsporen.
Bij aanrijdingen tussen motorrijtuigen en voetgangers of fietsers ligt het vaak anders.

http://www.verkeersongeva(...)/schuldvraag-2.shtml

Dit gaat dan wel om aanrijdingen maar hetzelfde principe lijtk me te gelden bij zaken als deze.
Dit was geen aanrijding. Je slaat de plank dus finaal mis.
  zondag 24 juli 2005 @ 18:50:17 #169
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29090908
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jammer dat hij de verkeerde niet tegen gekomen is
Inderdaad Ben benieuwd.....
  zondag 24 juli 2005 @ 18:51:15 #170
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_29090933
Die knakker is trouwens nog niet online gekomen met de filmpjes Zal vanavond nog wel lukken denk ik
pi_29091009
Als je mij tegengekomen was had je een paar dichtgeslagen doppen gehad en een motor met een schade van een paar duizend euro
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29091046
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je mij tegengekomen was had je een paar dichtgeslagen doppen gehad en een motor met een schade van een paar duizend euro
Heerlijk die tolerantie.
  zondag 24 juli 2005 @ 18:56:26 #173
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_29091070
Kunnen we weer zien wat Rietvaarder voor een geweldig persoon is, en hoe sommige motorrijders zich gedragen. Rietvaarder die altijd zijn grote muil opentrekt als er kritiek is op het weggedrag van onze motorvrienden laat weer eens zien hoe terecht dat is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_29091108
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Kunnen we weer zien wat Rietvaarder voor een geweldig persoon is, en hoe sommige motorrijders zich gedragen. Rietvaarder die altijd zijn grote muil opentrekt als er kritiek is op het weggedrag van onze motorvrienden laat weer eens zien hoe terecht dat is.
Heeft deze gemotoriseerde idioot vaker van deze rare praatjes?
  zondag 24 juli 2005 @ 18:58:12 #175
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_29091131
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Soit, ik had hem aangegeven wegens bewust wegrijden na een ongeval, dat doet hem waarschijnlijk meer pijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')