Copy/paste gewoon die ene die op wiki.fok staat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:07 schreef hollander76 het volgende:
Maar misschien maak ik er nog wat van
Als je maar niks zegt over mijn post-door-slotje-in-vol-Puber-en-tienertalk-slowchattopic-post.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:07 schreef hollander76 het volgende:
Maar misschien maak ik er nog wat van
Anders open jij gewoon een nieuw topic met een mooie OPquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
zeg.. we gingen toch voor een nieuwe start enzo?? daar hoort toch wel een mooie op bij vind ik..
zeikerdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:09 schreef brainster het volgende:
[..]
Anders open jij gewoon een nieuw topic met een mooie OP
Het is wel een schone startquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:08 schreef Imberr het volgende:
zeg.. we gingen toch voor een nieuwe start enzo?? daar hoort toch wel een mooie op bij vind ik..
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:14 schreef Brechtje het volgende:
En hij bedoelt met moderators die helpen, vooral Conflict.![]()
Gewerktquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:22 schreef Mattt het volgende:
Avond mensen , wat hebben jullie vandaag gedaan ?![]()
Het zou goed kunnen zijn dat ik dat heb gedaan. Maar ik heb alleen maar de links naar de voorgaande topics toegevoegdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm ik zie dat iemand de OP in Wiki heeft zitten vernaggelen. Ik zal deze in Wiki wel even fixen z.s.m zodat de volgende delen daar vandaan gehaald kunnen worden.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:24 schreef brainster het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen zijn dat ik dat heb gedaan. Maar ik heb alleen maar de links naar de voorgaande topics toegevoegd![]()
Ik krijg hetzelfde berichtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:24 schreef hollander76 het volgende:
Brechtje, of een andere mod..... kunnen jullie wel mijn OP wijzigen, of kan niemand erbij door 'database-problemen'?
Er werd gelukkig wel netjes een oogje op het Dagotel gehouden, jogy woonde toen nog bij ons in.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:26 schreef GotenSSJ het volgende:
KlowJow : Ja het ligt ook zeker aan de manier waarop andere posten en hoe je bui was toen.
Ten tijde dat het Eiland werd gesloten was ik gewoon boos
Samen met heel veel andere mensen en dan moeten er niet een paar van die ONZ-ers het komen verkloten
Fok! stalkersquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
werd ik weer gebeld op me mob door een nr. onbekendis al de 2e x vandaag (of was de eerste x gister?)
neem ik op, word er meteen opgehangen
Ik heb het Dagotel niet meer gevolgd sinds die ene post geloof ikquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Er werd gelukkig wel netjes een oogje op het Dagotel gehouden, jogy woonde toen nog bij ons in..
Ow.... wou je het nog weten, ik ben vakkenvuller bij de Plus, maar ook schoonmaker soms, en vervangend semi-assistent groente afdelingquote:
Je hebt toch niet ergens je telefoonnummer laten slingeren hè?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
werd ik weer gebeld op me mob door een nr. onbekendis al de 2e x vandaag (of was de eerste x gister?)
neem ik op, word er meteen opgehangen
trustequote:
En overmorgen is het weer een rommeltjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:51 schreef Paltos het volgende:
Mijn kamer is bijna mooi opgeruimd!
Morgen de rest..
En daarom kun je zeker niet meer normaal typen.quote:
kheb meteen 5 opquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:58 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
En daarom kun je zeker niet meer normaal typen.Zelfs al ben ik zo stoned als wat kan ik nog goed typen.
![]()
Same here. Maar als ik mijn best doe kna ik nog wel eesn wat splefouten maknequote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:58 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
En daarom kun je zeker niet meer normaal typen.Zelfs al ben ik zo stoned als wat kan ik nog goed typen.
![]()
Mn ouders komen morgen thuis van vakantie en ik zou mee gaan ze op te halen. Nu wil die man die ze ophaalt om 8 uur vertrekkenquote:
Ja maar ik heb heel de week al een slaap tekort gehadquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:16 schreef Paltos het volgende:
7 uur is okay manZeker op zaterdag geniet ik van vroeg opstaan.
Niet mee gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:16 schreef Frazz het volgende:
[..]
Mn ouders komen morgen thuis van vakantie en ik zou mee gaan ze op te halen. Nu wil die man die ze ophaalt om 8 uur vertrekken![]()
En dat terwijl ze tot 11 uur de tijd hebben om de bungalow te verlaten en het 2 uur rijden is
Wat ben je hier dan nog aan het schrijven? Vlug bed in!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:17 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ja maar ik heb heel de week al een slaap tekort gehad
En nu lukt het me weer niet om voor 12 uur te gaan slapen
Zachte g is geilquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen zachte g en gewone g?
Zachte g is van de Belgen en harde van de Nederlandersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen zachte g en gewone g?
wat nou belgenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:20 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Zachte g is van de Belgen en harde van de Nederlanders
Dan voegen we Limburg toch bij belgiequote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:24 schreef Paltos het volgende:
Omdat jullie ze kwijt willen, moeten ze nog niet bij België!
nee, belgie zuigt.. limburg nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:24 schreef Paltos het volgende:
Reserve duitsers danquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:24 schreef Paltos het volgende:
Brabantquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:24 schreef brainster het volgende:
* brainster gaat nu ook pimpen met provincie naam in sig.
En Friesland zeker laten afzinken in de Noordzeequote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:24 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Dan voegen we Limburg toch bij belgie![]()
Idemquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:24 schreef brainster het volgende:
* brainster gaat nu ook pimpen met provincie naam in sig.
Ze willen hun eigen kenteken in gaan voerenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:25 schreef brainster het volgende:
[..]
En Friesland zeker laten afzinken in de Noordzee
dan liever belgiequote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:26 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Waar wil je dan bij![]()
Je mag ook best bij duitsland ofzo![]()
We zijn ook pubersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:27 schreef Paltos het volgende:
Wat voeren we toch een PUBerachtige discussie.![]()
trustequote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan liever belgie![]()
maar ik ga slapen mensen![]()
truste![]()
ik zal je niet missenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan liever belgie![]()
maar ik ga slapen mensen![]()
truste![]()
Je past toch perfectquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:28 schreef Frazz het volgende:
[..]
We zijn ook pubers
Ik misschien beetje laat met mn late twenty
In het echte leven ga ik ook vaak uit met mensen die 16-17 zijnquote:
Gelderland is niet rukquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:30 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ok, de provinci waar ik woon is ook ruk
Tot morgequote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:32 schreef brainster het volgende:
Pubers, ik hou ermee op voor vandaag.
truste
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:46 schreef Danny het volgende:
Een paar dagen later blijkt het forum gewoon enorm leuk en goed te lopen. Hou er maar vast rekening mee dat het een blijvertje is...
Jeujquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:32 schreef Jaguarized het volgende:
Algemene mededeling: De OP in Wiki is gefixt. Mocht je niet weten hoe Wiki werkt, ga er dan niet in lopen friemelen.
Ook rukquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:34 schreef Frazz het volgende:
Ik ga ook slapen
Ik had er trouwens over dat z-h ruk is, daar woon ik dus
Welquote:
Heej toekomstige collegaquote:
Waar ga jij mod worden danquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej toekomstige collega![]()
Echt druk is het vandaag niet![]()
Dat weet ik nog nietquote:
En je bent niet een beetje te oud ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietik heb al vele plaatsen overwogen, maar nu pub er is lijkt me dat wel wat
. Jammer dat ik meestal 's nachts online ben en dat er dan nergens echt veel te doen valt
, maar pub lijkt me wel wat
, dus zodra ze daar mensen voor vragen reageer ik
.
Ik ben geestelijk iig nog steeds puber en verder weet ik veel van pubers afquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En je bent niet een beetje te oud ?![]()
Oke dat kan inderdaad nog.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk iig nog steeds puber en verder weet ik veel van pubers af, dus nee voor mod zijnde ben ik zeker niet te oud (ook al ben ik 22)
.
Die heb ik om 6 uur 3 opquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:45 schreef Chanandler het volgende:
Inderdaad rustig hier. Ik heb zin in broodje shoarma
Het honing meisjequote:
quote:
quote:
Jij bent echt wanhopig op zoek hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Het knappe meisje uit Zoetermeer!![]()
![]()
![]()
Omgquote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Het knappe meisje uit Zoetermeer!![]()
![]()
![]()
Nou nou...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij bent echt wanhopig op zoek he![]()
Hehequote:
Haha niet danquote:
Dead Doll heb ik nooit leuk gevonden, snap ook niet hoe je daar bij komt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha niet dan![]()
Imber..
Dead-Doll..
Nou weer dit meisje![]()
Dan was het iemand andersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dead Doll heb ik nooit leuk gevonden, snap ook niet hoe je daar bij komt.
Hey doe is liev!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders![]()
Dan nog .. Ja je moet het zelf weten hoor maar het komt niet echt leuk over ....![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan was het iemand anders![]()
Kom in het vervolg dan eerst met feiten in plaats van slap lullen.
Dan nog .. Ja je moet het zelf weten hoor maar het komt niet echt leuk over ....![]()
Nee het is inderdaad schandalig fout en totaal niet leuk als je tegen iemand zegt dat ze leuk is.![]()
Dude het was niet bedoelt om je te beledigen ofzoquote:
Ik zie dit dan als een rectificatie.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 02:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dude het was niet bedoelt om je te beledigen ofzo.
Het viel me alleen maar op ...![]()
No hard feelings oke?
Italiëquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:09 schreef Paltos het volgende:
Waar naartoe?
Veel plezierquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:18 schreef taart het volgende:
[..]
Italië![]()
Dit is mijn laatste post, tot over 3 weken
Het is zeker te vroeg voor die fokkers hier?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nou ik be ook weer wakker na veels te weinig slaap
Ik ben er wel hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het is zeker te vroeg voor die fokkers hier?
Ik ben er ookquote:
Cool, ik heb zelf twee weken geleden gezeild. Week weg met 3 vrienden naar een zeilschool en lekker een beetje aankloten in een bootquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kom ik terug van een week zeilen, zie ik dit. Puik. Ik ben zelf trouwens 14
Ik ben bij Sailcenter Limburg geweest. Een zeilschool dus, helaas zelf geen boot, maar een Laser gehuurd, dat was de grootste eenmansboot die ze daar hebbenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Cool, ik heb zelf twee weken geleden gezeild. Week weg met 3 vrienden naar een zeilschool en lekker een beetje aankloten in een boot
Was je naar een zeilschool op heb je zelf een boot? EN waar ben je geweest?
Maar dus met een instructeur aanbaggeren voor een CWO-ding, en ik weet wat een Laser is, bij Pean, waar ik was hadden ze Laser pico's. Zelf vaar ik liever in een valk, net ff wat groter en er kunnen meer mensen inquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben bij Sailcenter Limburg geweest. Een zeilschool dus, helaas zelf geen boot, maar een Laser gehuurd, dat was de grootste eenmansboot die ze daar hebben
Matttquote:
Ik heb CWO2 gehaald Jeugdzeilenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:49 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar dus met een instructeur aanbaggeren voor een CWO-ding, en ik weet wat een Laser is, bij Pean, waar ik was hadden ze Laser pico's. Zelf vaar ik liever in een valk, net ff wat groter en er kunnen meer mensen in![]()
Ik heb een poging gedaan voor CWO 2 valkzeilen, maar heb ik niet gehaald..... btje lastig zonder windquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb CWO2 gehaald Jeugdzeilen![]()
Allemaal de schuld van Conflictquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:39 schreef Brechtje het volgende:
Lol.
We gaan toch geen dagen doen om 1 topic? :[
ik denk wel langerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:39 schreef Brechtje het volgende:
Lol.
Ik volg je niet helemaal hoor. Eerst krijgen we 2 x te horen dat het allemaal te snel gaat waarvan de rest van het forum het kwaad niet van inziet, het gaat er immers om dat het loopt bij een slowchat. Nu vraag je of we niet dagen gaan doen over 1 topic? Met andere woorden, of we niet wat sneller willen posten?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:39 schreef Brechtje het volgende:
Lol.
Brechtje wil wel conflict nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal hoor. Eerst krijgen we 2 x te horen dat het allemaal te snel gaat waarvan de rest van het forum het kwaad niet van inziet, het gaat er immers om dat het loopt bij een slowchat. Nu vraag je of we niet dagen gaan doen over 1 topic? Met andere woorden, of we niet wat sneller willen posten?
Zo vat ik het even op, indien verkeerd dan hoor ik dat graag.
VAn die reclame met die knuffels?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
Brechtje wil wel conflict niet![]()
Weet iemand al of je dat liedje van die blaupunkt reclame kan downloaden ?![]()
Ik kan me onderstaande post nog herinneren.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:57 schreef BObNL het volgende:
[..]
Brechtje wil wel conflict niet![]()
Weet iemand al of je dat liedje van die blaupunkt reclame kan downloaden ?![]()
Maar ik als gewone user mag daar natuurlijk niet over mekkeren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:13 schreef Danny het volgende:
Overigens;
in dit topic is Brechtje moderator. Andere mods kunnen helpen en ook daar moet op dat moment naar geluisterd worden, maar uiteindelijk beslist brechtje net zoals elke mod in zijn eigen forum het laatste woord heeft.
FA's en admins kunnen WEL brechtje overrulen trouwens
(dit even voor de duidelijkheid)
Ik kan me onderstaande post nog herinneren.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan me onderstaande post nog herinneren.
[..]
Maar ik als gewone user mag daar natuurlijk niet over mekkeren.![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:41 schreef Brechtje het volgende:
Waaaat!!
Jullie gaan mij nu niet beschuldigen he!!![]()
Bagger maar gewoon, of posten hoe jullie deden..
Nee idd kop dicht houden dusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
Maar ik als gewone user mag daar natuurlijk niet over mekkeren.![]()
Dat nummer van die reclame was maar 30 sec officieel. Maar ze zouden er een heel nr van maken. Die BASquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
VAn die reclame met die knuffels?
Dat wil ik ook wel weten ja!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:22 schreef brainster het volgende:
Goedemorg.. uh.. middag mensen
[..]
[..]
Beetje bewolkt maar droog .quote:
De zon schijntquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Beetje bewolkt maar droog .
Prima te doen dus![]()
Meid, boek een vakantie naar de zon.... doe ik ook al jaren in de winter, heerlijk bij-bruinen terwijl het winter isquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Meid, boek een vakantie naar de zon.... doe ik ook al jaren in de winter, heerlijk bij-bruinen terwijl het winter is![]()
Maar ik schaats graagquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Meid, boek een vakantie naar de zon.... doe ik ook al jaren in de winter, heerlijk bij-bruinen terwijl het winter is![]()
Het was als een soort grapje bedoelt, want zo langzaam hoefde het nou ook niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal hoor. Eerst krijgen we 2 x te horen dat het allemaal te snel gaat waarvan de rest van het forum het kwaad niet van inziet, het gaat er immers om dat het loopt bij een slowchat. Nu vraag je of we niet dagen gaan doen over 1 topic? Met andere woorden, of we niet wat sneller willen posten?
Zo vat ik het even op, indien verkeerd dan hoor ik dat graag.
Edit: Hopelijk wil je hier even reageren aangezien je op MSN ook al niet op me reageert.![]()
Bij mij is het net iets blauwer en zonnigerquote:
Bij mij is het lekker grijsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Bij mij is het net iets blauwer en zonniger![]()
Ja verneuk de layout maarquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:37 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Toch ff een plaatje spammen
[afbeelding]
Is al verbeterdquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:42 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Is al verbeterd![]()
De layout is toch al lelijk, dus ik probeer um zo min mogelijk te verneuken
Ik had het weer geprobeerd maar geef mij maar de nieuwequote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
neem je toch de oude ? of de oude oude ?
nieuwe sig?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
Mwah, dat is ook niet allesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
Vriendelijkheid troefquote:
heyyquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:47 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Vriendelijkheid troef
Middag Imberr![]()
Nee lullo, hij heb een nieuwe sig, knuffelen is beter dan sexquote:
Hier begrijp ik uit dat jij het niet eens bent met die sigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:53 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nee lullo, hij heb een nieuwe sig, knuffelen is beter dan sex![]()
![]()
En ook een nieuwe ondertitel.... she's fresh![]()
ik zou niet weten wat beter isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:55 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Hier begrijp ik uit dat jij het niet eens bent met die sig![]()
(velen met jou hoor)
Oh sorryquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:53 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nee lullo, hij heb een nieuwe sig, knuffelen is beter dan sex![]()
![]()
En ook een nieuwe ondertitel.... she's fresh![]()
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Ja die sig zag ik al! Ben het er wel mee eensch!
ik kan uren blijven liggen met mijn vriendin in m'n armen!quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik kan uren blijven liggen met mijn vriendin in m'n armen!
wat moet ik erin zetten dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
Breng jij ook eens wat verandering in je sig![]()
![]()
Het idee alleen alquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik kan uren blijven liggen met mijn vriendin in m'n armen!
Vinnik ookquote:
Ik heb geen sig meerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Vinnik ook
Zou wat zijn als ik het als sig zou nemen![]()
Neuh, ik heb nu een lyric van een van 's werelds eerste scratchers![]()
gezellige sigquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Vinnik ook
Zou wat zijn als ik het als sig zou nemen![]()
Neuh, ik heb nu een lyric van een van 's werelds eerste scratchers![]()
Je moet het zien in combi met mijn ondertitel, daar slaat het nummer ook op..... leuk tochquote:
Doe wat je niet laten kanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik was van plan er nog iets bij te zetten maar dat zou beetje erg worden
'Knuffelen met Imberr is beter dan Sex met der!!'quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
'Knuffelen met Imberr is beter dan Sex met der!!'
[..]
Zeg dat, dat gekwijl hier heen-en-weer tussen BobNL en Imberrquote:
Ow je bedoeld Goten is lief ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik was van plan er nog iets bij te zetten maar dat zou beetje erg worden
[..]
trend setterquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nieuwe sport ? Kom in zoveel mogelijk Sigs ?
* GotenSSJ draait Charly Lownoise&Menthal Theo-Hardcore Feelingsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:16 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized draait Tina Turner - In Your Wildest Dreams
Persoon die deel 38 gaat openen, neem de OP even uit Wiki aub..
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |